Українська мова Дата _____
Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Робота з текстом. Види текстів. Виявлення ролі окличних речень. Списування. Перевірка правопису слів. Написання листа.
Цілі:
Формувати групу предметних компетентностей:
формувати в учнів уміння виразно читати короткі тексти, висловлювати власну думку, щодо прочитаного тексту; малювати, розфарбовувати та добирати ілюстрації до художнього твору, записувати окремі слова дотримуючись правил щодо оформлення речень на письмі, розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, фантазію та пам`ять, творче ставлення до роботи; виховувати почуття відповідальності, дружелюбності, бережне ставлення до природи.
Формувати групу ключових компетентностей:
здоров`язбережувальну – шляхом дотримання правил поведінки і свідомого ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших;
загальнокультурну компетентність для вдосконалення знань про навколишній світ та його особливості;
комунікативну - шляхом спілкування державною мовою для вміння усного і письмового висловлення власної думки;
культурну компетентність, що передбачає залучення до різних видів мистецької діяльності;
інформаційну – шляхом оволодіння новими інформаційними технологіями.
Очікувані результати:
дотримується правил поведінки і свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших;
активно співпрацює в групових та колективних формах роботи;
висловлює власну думку щодо прочитаного, читає короткі тексти, малює, розфарбовує та добирає ілюстрації до художнього твору;
записує окремі слова та речення дотримуючись правил щодо оформлення речень на письмі
придумує образи і створює їх різними засобами художньої виразності;
демонструє іншим результат власної діяльності.
Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь і навичок.
Обладнання, забезпечення: шаблони листів, ілюстративний роздатковий матеріал, картки з завданнями, відеоматеріали, ТЗН.
Хід заняття
Мотивація діяльності
Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться ви до мене,
Посміхніться і до себе,
Привітайтесь: «Добрий, день!»
Цікаво подивитися, хто з яким настроєм збирається сьогодні працювати.
Давайте разом встановимо правила, яких ми будемо дотримуватись на нашому занятті.
Підсумуємо УСПІХ
ІІ. Етап цілепокладання
Давайте разом її прочитаємо і відгадаємо….. ЗИМА (картинки зими)
Фізкультхвилинка (зима)
Ми гарно відпочили, але дивіться одна сніжинка залишилася з нами на занятті і принесла нам цікаві завдання.
На дошці у нас зашифровано якесь слово, щоб розгадати його потрібно закреслити голосні літери, які повторюються, тобто, які вжиті два рази.
Т Е К С Т
(Робота в групах)
Завдання від сніжинки
не відкриваючи її здогадатися, що там…………….
Один представник групи з заплющеними очима дістає цеглинку відповідного кольору.
Завдання з картками відповідного кольору до цеглинки для кожної групи.
ЗЕЛЕНИЙ (Текст розповідь)
СИНІЙ (Текст опис)
БЛАКИТНИЙ (Текст міркування)
Завдання:
ІІІ. Етап цілереалізації
Завдання від сніжинки
- Наступне завдання сніжинка зашифрувала у вигляді Q-R коду
Давайте спробуємо дізнатися, що там?
Любий друже, напиши листа Святому Миколаю!
Бесіда по темі (лист Миколаю)
Зимою безліч свят і одне з них наближається до нас «Свято Миколая», цього дня чекають усі діти, а як ви думаєте чому саме??????
І ми з вами спробуємо написати листа і попросити щось у Миколая!
(Розповідь вчителя про етапи написання листа, зачитування і демонстрація власно-написаного листа)
Релаксація (Вправи для очей)
(Самостійна робота «Лист Святому Миколаю»)
(Читання листа по бажанню)
IV. Етап рефлексивно-оцінюючий
Завдання від сніжинки
- Дітки ви сьогодні гарно попрацювали в групах, парах, разом зі своїми однокласниками, друзями, а наша сніжинка зовсім одна давайте ми виконаємо ще одне дуже творче завдання…
(у вас на партах з’явилися сніжинки, розфарбуйте подруг нашої гості, прочитайте слова які можуть характеризувати сніжинку і перепишіть ті, які відносяться саме до вашої сніжинки).
1