Розвиток зв’язного мовлення. Робота з текстом. Види текстів. Виявлення ролі окличних речень. Списування. Перевірка правопису слів. Написання листа.

Про матеріал
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з текстом. Види текстів. Виявлення ролі окличних речень. Списування. Перевірка правопису слів. Написання листа.
Перегляд файлу

Українська мова               Дата _____

Тема:  Розвиток зв’язного мовлення. Робота з текстом. Види текстів. Виявлення ролі окличних речень. Списування. Перевірка правопису слів. Написання листа.

Цілі:

Формувати групу предметних компетентностей:

формувати в  учнів уміння виразно читати короткі тексти, висловлювати власну думку, щодо прочитаного тексту; малювати, розфарбовувати та добирати ілюстрації до художнього твору, записувати окремі слова дотримуючись правил щодо оформлення речень на письмі, розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, фантазію та пам`ять, творче ставлення до роботи; виховувати почуття відповідальності, дружелюбності, бережне ставлення до природи.

Формувати групу ключових  компетентностей:

              здоров`язбережувальну – шляхом дотримання правил поведінки і свідомого ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших;

              загальнокультурну компетентність для вдосконалення знань про навколишній світ та його особливості;

              комунікативну - шляхом спілкування державною мовою для вміння усного і письмового висловлення власної думки;

культурну компетентність, що передбачає залучення до різних видів мистецької діяльності;

              інформаційну – шляхом оволодіння новими інформаційними технологіями.

Очікувані результати:

 дотримується правил поведінки і свідомо  ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших;

              активно співпрацює в групових та колективних формах роботи;

              висловлює власну думку щодо прочитаного, читає короткі тексти, малює, розфарбовує та добирає ілюстрації до художнього твору;

записує окремі слова та речення дотримуючись правил щодо оформлення речень на письмі

              придумує образи і створює їх різними засобами художньої виразності;

              демонструє іншим результат власної діяльності.

Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання, забезпечення: шаблони листів, ілюстративний роздатковий матеріал, картки з завданнями, відеоматеріали, ТЗН.

Хід заняття

 

  1. Організаційний етап

Мотивація діяльності

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе,

Привітайтесь: «Добрий, день!»

 

Цікаво подивитися, хто з яким настроєм збирається сьогодні працювати.

Давайте разом встановимо правила, яких ми будемо дотримуватись на нашому занятті.

Підсумуємо УСПІХ

 

ІІ. Етап цілепокладання

  • Тож, щоб досягти успіху потрібно дуже добре попрацювати, ви готові?
  • Погляньте на екран. Перше наше завдання розгадати загадку.

Давайте разом її прочитаємо і відгадаємо….. ЗИМА (картинки зими)

  • А яка за вікном пора року?
  • Що ви знаєте про зиму?
  • З чим у вас асоціюється зима?
  • Яке сьогодні свято?
  • Яке свято до нас наближається?
  • На вашу думку, якого кольору зима?

Фізкультхвилинка (зима)

Ми гарно відпочили, але дивіться одна сніжинка залишилася з нами на занятті і принесла нам цікаві завдання.

 

На дошці у нас зашифровано якесь слово, щоб розгадати його потрібно закреслити голосні літери, які повторюються, тобто, які вжиті два рази.

Т Е К С Т

  • А що таке текст? (речення пов’язані за змістом)
  • Які бувають тексти? Про, що в них може йти мова?
  • Чудово! Дякую!

(Робота в групах)

Завдання від сніжинки

  • Сніжинка щось поставила у шкатулку. Давайте спробуємо 

не відкриваючи її здогадатися, що там…………….

Один представник групи з заплющеними очима дістає цеглинку відповідного кольору.

Картинки по запросу цеглинки лего синяКартинки по запросу цеглинки лего синя https://fs01.vseosvita.ua/010029sc-7716/001.jpg

Завдання з картками відповідного кольору до цеглинки для кожної групи.

ЗЕЛЕНИЙ (Текст розповідь)

СИНІЙ (Текст опис)

БЛАКИТНИЙ (Текст міркування)

Завдання:

  1. Читання для себе
  2. Читання в парі
  3. Визначити в групі тип тексту
  4. Читання для всіх

 

ІІІ. Етап цілереалізації

 

Завдання від сніжинки

- Наступне завдання сніжинка зашифрувала у вигляді Q-R коду

Давайте спробуємо дізнатися, що там?

Любий друже, напиши листа Святому Миколаю!

Бесіда по темі (лист Миколаю)

Зимою безліч свят і одне з них наближається до нас «Свято Миколая», цього дня чекають усі діти, а як ви думаєте чому саме??????

 І ми з вами спробуємо написати листа і попросити щось у Миколая!

(Розповідь вчителя про етапи написання листа, зачитування і демонстрація власно-написаного листа)

 Релаксація (Вправи для очей)

(Самостійна робота «Лист Святому Миколаю»)

(Читання листа по бажанню)

IV. Етап рефлексивно-оцінюючий

 

Завдання від сніжинки

- Дітки ви сьогодні гарно попрацювали в групах, парах, разом зі своїми однокласниками, друзями, а наша сніжинка зовсім одна давайте ми виконаємо ще одне дуже творче завдання…

(у вас на партах з’явилися сніжинки, розфарбуйте подруг нашої гості, прочитайте слова які можуть характеризувати сніжинку і перепишіть ті, які відносяться саме до вашої сніжинки).

 

  • Демонстрація робіт.
  • Визначення настрою своєї сніжинки на кінець заняття.

 

  • Дякую за роботу!

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 грудня 2020
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку