Розвивальне заняття для 1 класу , яке використовують на групі подовженого дня
Тема: Розвивальне заняття у 1 класі на групі подовженого дня
Мета: розвивати мовлення, пам'ять, мислення; збагачувати словниковий запас; закріплювати набуті знання з математики, читання
Обладнання: роздатковий матеріал, наочність, кольорові і прості олівці
Хід заняття
Перед тим, як розпочати, відгадайте, будь ласка, загадку:
Я істота нежива,
Я істота снігова,
З кульок я складаюся,
Діток розважаю. (Сніговик)
– Сьогодні до нас у гості завітали два сніговики: один – веселий, другий – сумний. Сумного слід розвеселити, щоб у нього теж була весела посмішка. Для цього ми будемо з ними ближче знайомитися і згадувати «зимові» слова. (Діти називають слова пов’язані з зимою).
2.1 Перше завдання на листочку (№1) Гра «Склади слова»
2.2. Наступне завдання, яке принесли нам сніговички, називається «Пара-слів»
- Я прочитаю вам 15 пар слів, два рази, які пов’язані між собою за змістом, ви їх старайтесь запам’ятати, потім я називатиму перше слово, а ви скажете друге слово. Приготувались:
Котик-молоко; хлопчик-машина; ніч-зорі, стіл-пиріг; зошит-олівець; магазин-іграшки; школа-учні; сніговик-зима; дорога-світлофор; книжка-портфель; пальто-ґудзик; день-сонце; мама-дитина; мед-бджоли; вода-річка. МОЛОДЦІ!
2.3.Наступне завдання на листочку (№2) гра «Математичний малюнок»
Фізкультхвилинка.
- Втомились наші сніговички і хочуть трішки відпочити. І ви дітки втомились, давайте проведемо фізкультхвилинку:
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій уклоніться
За щасливий день вчорашній.
Всі до сонця потягніться,
Вліво, вправо нахиліться,
Веретенцем покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте
І за парти тихо сядьте.
2.4.Наступне завдання на листочку (№3). Гра «Сніговички»
- Вийшли наші друзі на галявину і побачили дивні сніговички. Вони були без оченят, без носика, без одягу. Давайте їм допоможемо, домалюємо все необхідне і одягнемо (додаток):
Крок 1. Намалюйте оченята всім сніговичкам, їх є 6.
Крок 2. Намалюйте моркини на сніговиках , які ідуть за 1-м,3-м, 5-м .
Крок 3. Намалюйте вугільний ніс решті сніговикам ( 1, 3,5).
Крок 4 . Намалюй 3 гудзики на 1-му, 4- му, 5-му сніговиках.
Крок 5. Намалюй 2 гудзики на 2-му, 3-му, 6-му.
Крок 6. Надягни відро на голову 1 ,2, 5, 6, (3,4 без відра )
Крок7. Надягни чорну шапку сніговикам, який залишилися (3,4).
Всі справилися з завданням? Молодці.
3. Підсумок заняття.
- Нарешті наш сумний сніговик усміхнувся, він знайшов собі дуже багато друзів, сніговичків і діток, які дуже добре справилися зі всіма завданнями. Сніговички задоволенні. – Дітки, а ви задоволені?Чи сподобалось вам наше заняття? Що ми сьогодні з вами робили? Всі молодці, дуже гарно попрацювали.
Додаток
1. 2 3.
4. 5 6.
Додаток
2. «Математичний малюнок»:10 – жовтий колір, 8 – червоний колір: