Розвивальне заняття "У світі професій

Про матеріал
Мета: розширювати, урізноманітнювати і збагачувати зміст ігор дітей на тему «Професії»; творчо використовувати набуті знання; навчати самостійно розподіляти ролі, спонукати до самооцінювання вчинків; розвивати уміння дотримуватись правил рольових взаємовідносин; виховувати доброзичливість і співчуття.
Перегляд файлу

У світі професій

Розвивальне заняття

Мета:  розширювати і збагачувати зміст ігор дітей на тему «Професії»; навчати урізноманітнювати зміст ігор, творчо використовувати набуті знання; навчати самостійно розподіляти ролі, спонукати до самооцінювання вчинків; розвивати уміння дотримуватись правил рольових взаємовідносин; виховувати доброзичливість і співчуття.

Вступ.

Психолог. Сьогодні до нас принесли посилку, але відкрити її можна тільки тоді, коли відгадаємо загадки.

Мозковий штурм «Загадки»

Хто це смачно варить борщ

 І компот готує?

 Каші з жару дістає,

 І дітей частує? (Кухар.)

 

 Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує-

Призначає процедури

І таблетки і мікстури?(Лікар)

 

Золоті у нього руки:

Робить зачіски й перуки,

Підстриже і пофарбує,

Гарний настрій подарує.(Перукар)

 

Хто одежу шиє всім:

І дорослим, і малим,

Дружить з голкою й тканиною,

Строчить швейною машиною.(Швачка)

 

Хто як квочка із курчатами,

В дитсадку щодня з малятами?

Хто їх пильно доглядає,

Няньчить,пестить,розважає?(Вихователька)

 

 Бесіда про згадані професії.

 

Ось і відкрилась наша посилка. Але всі речі в ній сплутались. Давайте їх розкладемо їх відповідно до професій.

 

 Дидактична гра «Кому що потрібно для роботи»

 

На картинках зображені різні  професії. Дібрати предмети, потрібні для їхньої роботи.

Предмети: книжка. Шприц, ключ, ложка, молоток, фарби, нитки , ручка, гребінець

 

Психолог.  Діти, а ким працюють ваші батьки? (Розповіді дітей.)

Обігрування ситуації «На прийомі у лікаря» (Під час обігрування діти закріплюють назви посад медичних працівників та обладнання ігрового куточка.)

 

Відеолекторій «Професії»

 

Дидактична вправа «Де я був» Проводиться за принципом вправи «Продовжте речення».

 

• Я бачив шприц — де я був? (Я був у…)

• Я бачив гребінець —…

• Я бачив хліб, цукерки —…

• Я бачив багато ліків —…

• Я бачив різний посуд —…

• Я бачив багато книг —…

 

 Висновок. Багато професій ми з вами згадали. А яка ж із них найголовніша? Чому?

Діти доходять висновку, що всі професії важливі.

 

Підсумок

 Сподобались вам ігри? Які найбільше?

  Діти, ви всі гарно гралися, виконали всі завдання. Якщо в майбутньому будете старанно виконувати свої обов’язки, ви станете гарними працівниками.

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи опорного дитячого садка № 161

 

з ранньої профорієнтації дошкільнят№ з/п Назва заходу 

Термін  

Відповідальний

 

1. 

БКДО (нова редакція) – рекомендації для вихователів 

вересень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.

 

2. 

Продовжити роботу з педагогами Концепцію державної системи професійної орієнтації населення              

вересень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.

 

3. 

Консультація: «Батьківщина - Я майбутній трудівник!» 

вересень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.

 

4. 

Забезпечити створення середовища в ДНЗ для самореалізації дітей та педагогів за вимогами БП «Я у Світі» та БКДО             

вересень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.,

 

творча група

 

 

 

5. 

Провести  діагностування вихователів на виявлення знань про розвиток дітей «Чи знаю я…»             

вересень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.

 

6. 

Поповнити бібліотеку методичного кабінету літературою з ранньої професійної орієнтації та консультативним матеріалом             

упродовж року 

Вихователь – методист Федоренко Т.В.

 

7. 

Засідання творчої групи: «Професія – крок у майбутнє» 

1 раз на квартал 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.,

 

творча група

 

8. 

Робота з батьками та дітьми в профорієнтаційній кімнаті в дитячому садку 

жовтень 

Творча група

 

9. 

Методичні рекомендації: «Ознайомлення дітей дошкільного віку з професіями батьків»  

жовтень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.

 

10. 

Надавати індивідуальну психологічну допомогу дітям, які згідно моніторинговим дослідженням, не мають певних професійних інтересів та нахилів             

2012 – 2013 

Практичний психолог

 

Торбенко І.М.

 

11. 

Фото презентація  професій батьків групи «Професія моїх тата та мами» 

листопад 

Вихователі старших груп,

 

творча група

 

12. 

Впроваджувати в практику роботи використання новітніх технологій у процесі профорієнтаційної роботи в дитячому садку             

листопад 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.,

 

творча група

 

 

 

13. 

Співпрацювати зі КЗШ № 59 з метою забезпечення наступності між дитячим садком та школою             

2012 - 2013 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.,

 

творча група, вчителі

 

14. 

Консультація: «Працюємо за новою Базовою програмою «Я у Світі» (сфера «Люди»)».  

грудень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.

 

 

 

 

 

15. 

Круглий стіл: «Участь педагога в сучасних рольових іграх дошкільнят»  

грудень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С., творча група, вихователі

 

16. 

Мультіиедійна презентація  «Знайомтесь - моя професія ….»  

січень 

творча група

 

17. 

Діагностування педагогів «Хід впровадження новітніх технологій» 

січень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.,

 

творча група

 

18. 

Практичний показ: сюжетно - рольова «Крамниця» 

лютий 

творча група, виховател Маракова – Лебідь В.В.

 

19. 

Педагогічний практикум для вихователів: «Чим пахнуть ремесла?» 

лютий 

Практичний психолог

 

Торбенко І.М.

 

20. 

Зустріч з представниками різних професій 

упродовж року 

творча група, вихователі

 

21. 

Конкурси малюнків, поробок «Ким я буду коли виросту» 

упродовж року 

творча група, вихователі

 

22. 

Створення розвивального середовища. Презентація  профорієнтаційних ігор та посібників (поповнення профорієнтаційної кімнати)             

березень 

творча група, вихователі

 

23. 

Педагогічна дискусія: «Проблеми ранньої профорієнтації дошкільнят» 

березень 

творча група, вихователі

 

24. 

Консультація: «Створення розвивального середовища для дітей дошкільного віку» 

квітень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.

 

25. 

Діагностування вихователів: «Про результати вивчення проблеми з ранньої професійної орієнтації дітей дошкільного віку»             

квітень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С., творча група

 

26 

Мозковий штурм: «Сюжетно – рольова гра – школа моралі для дитини дошкільного віку 

квітень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С., творча група

 

27. 

Принципи роботи та планування на наступний навчальний рік по навчанню та вихованню дітей дошкільного віку з ранньої професійної орієнтації             

травень 

Завідувач

 

Лошакова Л.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ваколюк Ірина
Додано
31 березня 2020
Переглядів
4726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку