Адаптація – процес і результат зникнення напруження. Пристосування дитини до школи відбувається не одразу. Не день і не тиждень потрібно для того, щоб призвичаїтися до школи по-справжньому. З метою створити позитивний настрій, активізувати дітей; розвивати логічне мислення,увагу, мовлення; розвивати довільну увагу, дрібну моторику; розвивати вміння зосереджуватись, виконувати завдання, орієнтуючись на зразок; виховувати відповідальне ставлення до оточуючого світу; формувати повагу до однолітків.
1
Тема «Розумний будиночок казкових героїв»
Мета: створити позитивний настрій, активізувати дітей; розвивати логічне мислення,увагу, мовлення; розвивати довільну увагу, дрібну моторику; розвивати вміння зосереджуватись, виконувати завдання, орієнтуючись на зразок; виховувати відповідальне ставлення до оточуючого світу; формувати повагу до однолітків.
Хід заняття
Доброго дня, діти! Я рада Вас бачити. Як ваші справи, який у вас настрій.
Сьогодні ми з вами продовжуємо гратися, навчатися і розвиватися.
У школі я вчуся не марно,
Працює мій мозок старанно.
Увагу і пам'ять свою розвиваю,
Нову інформацію швидко сприймаю.
Подивіться, у мене в руці будинок розумних казкових героїв. У цьому будинку 6 дверей, які замкнені ключем, за кожними дверима живуть казкові герої, які для вас приготували випробування, якщо ви виконаєте всі завдання – отримаєте грамоту «майбутнього першокласника». Але ви повинні активно працювати, один одного не перебивати, слухати і поважати думку кожного.
Готові?
Завдання 1 «Розв’яжи приклади»
За дверима заховався Ведмедик, він теж зібрався йти до школи, але не вміє виконувати дії додавання і віднімання. Ми йому допоможемо і отримаємо перший ключ.
Перед тим як рахувати, давайте з вами повторимо:
які дії над числами ви знаєте? (додавання, віднімання)
Яким знаком ми позначаємо дію додавання, дію віднімання?
Коли ми додаємо, результат збільшується, чи зменшується? А при дії віднімання?
Від Ведмедика ми отримали перший ключ
Завдання 2 «Допоможи бджілці»
Уявіть себе бджілкою. Необхідно з кожної квіточки зібрати нектар. Для цього потрібно провести лінію через середину «доріжки» не торкаючись меж, щоб бджілка не збилася з «дороги» і не заблукала. Олівець повинен весь час рухатися по паперу, інакше бджілка не зможе швидко дібратися до вулика.
Від Бджілки ми отримали другий ключ
Завдання 3 «Плутанина»
За цими дверима живе Сова і у неї є для вас завдання «Плутанина».
Спробуйте знайти невідповідності на малюнку і розказати, як має бути.
Від Сови ми отримали третій ключ
Завдання 4 «Виконай за зразком»
Це завдання від колобка
Спочатку вам потрібно здогадатися, де чиї тіні, з’єднати тварин з їх тінями.
Перевіримо.
Обводимо по контуру яблуко та грушу.
Від Колобка ми отримали четвертий ключ
Завдання 5 «Фізхвилинка»
А за цими дверима заховалася фізхвилинка.
Нагадаю вам правила безпеки, відійдіть один від одного на небезпечну відстань. Обережно виконуйте всі вправи, щоб не зачепити своїх однолітків.
Молодці, всі активно танцювали, відпочили
Від Зайчика ми отримали п’ятий ключ
Завдання 6 ««Компот і борщ»»
Завдання від півника
У вас у кожного є малюнки, давайте спробуємо приготувати борщ (дівчата) та зварити компот (хлопчики).
Від Півника ми отримали шостий ключ
Заключна частина
Ви довели казковим героям, що ви сильні, розумні, уважні діти.
Ви виконали всі завдання казкових героїв, які мешкали у цьому будинку, відкрили всі дверцята, отримували ключики – «знань». Ви впоралися з усіма складностями, тож тепер ви маєте повне право носити звання «Майбутнього першокласника», встаньте із за парт.
Вас нагороджено грамотами «Майбутнього першокласника».
Підсумок
Чи сподобалося вам заняття?
Чому?
Що саме ви запам’ятали?
Чому навчилися?
Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!