Розвязування трикутників

Про матеріал
Конспект даного уроку допоможе вчителю в цікавій формі закріпити вміння та навички отримані учнями при вивченні теми "Розвязування трикутників". Виховувати почуття колективізму. Розвивати мислення, увагу, вміння працювати самостійно. Розширити знання учнів про рідну державу.
Перегляд файлу

Урок геометрії в 9 класі

№18

Тема уроку: Розв’язування трикутників

Мета уроку: 1-навчити учнів розв’язувати задачі використовуючи теореми синусів і синусів;

2-розвивати різні види пам’яті;

3-виховувати культуру мови

Тип уроку: Засвоєння нових знань і навичок.

Обладнання та наочність. Презентація, мультимедіа проектор.

Учні повинні: уміти свідомо застосовувати теореми синусів та косинусів під час розв’язування задач, знати теореми синусів і косинусів

Структура уроку 

  1. Організаційний момент
  2. Перевірка домашнього завдання
  3. Формування умінь і навичок розв’язування задач з використанням теорем  синусів і косинусів.
  4. Підсумок уроку
  5. Домашнє завдання 

Хід уроку

      1. Організаційний момент

Вітаюсь. Пропоную всім зайняти свої місця. Працюю з журналом. Повідомляю тему і мету уроку

      2. Перевірка домашнього завдання.

           Спочатку звіряємо результати домашніх задач. З’ясовуємо не зрозумілі питання, якщо виникли, а також зупиняємось на типових помилках.

Я ставлю учням запитання , а вони дають відповіді. Працює ввесь клас.

  •  сформулюйте теорему синусів
  • сформулюйте теорему косинусів
  • в якому випадку під час розв’язування задач використовується теорема косинусів?
  • Продовжте фразу:
  • в теоремі косинусів знак мінус ставиться в  тому випадку якщо кут….;
  • в теоремі косинусів знак плюс ставиться в тому випадку якщо кут…..;
  • проти більшої сторони лежить….;
  • проти меншої сторони лежить…;
  • в останню чергу знаходиться кут величина якого …..;

3. Формування умінь і навичок розв’язування задач з використанням теорем  синусів і косинусів.

Спочатку розв’язуємо прості задачі щоб повторити теорему косинусів та синусів.

Задача 1.

У трикутнику АВС відомо що:

1) а=3м , в=7м , а=60

2) в=4м , с=5м,   а=48

Знайти довжину третьої сторони.

Задача 2

Знайдіть відстань між недоступними точками М і N, якщо MС = 3 км,        NС = 5 км, MСN = 120°.

Задача 3 (розв’язування трикутника за трьома сторонами)

Дано: а, b, с.

Знайти: А, В, С.

Розв’язання

  1. За наслідком теореми косинусів соsА = .

За допомогою калькулятора або таблиць знаходимо кут А.

  1. За наслідком теореми косинусів  соsВ = .

За допомогою калькулятора або таблиць знаходимо кут А.

  1. За теоремою про суму кутів трикутника  С = 180° - ( А + В).

 

4. Підсумок уроку

Повторюємо теоретичний матеріал, а також ще раз зупиняємось на основних аспектах розв’язування задач. Виставляємо оцінки

5. Домашнє завдання

Параграф 9 № 107, 112

Скласти задачу на використання теорем синусів та косинусів, яка пов’язана з життям.

          

 

docx
До підручника
Геометрія 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
29 червня 2022
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку