Рухлива гра "Коронавірус".
Тема: Формування особистого досвіду з профілактики інфікування та поширення COVID-19 в учнів початкових класів через ігрову діяльність. Впровадження інтерактивних методик засобами рухливих ігор.
Метод: Ігровий
Мета:
- Сприяти розвитку рухових якостей на уроці.
- Формувати стратегію взаємоповаги, довіри, розвивати логіку.
- Виховувати свідоме ставлення до безпеки свого здоров'я та здоров'я оточуючих.
Завдання:
1.Освітні:
- Ознайомити учнів з нформацєю щодо COVID-19.
- Навчити учнів дотримуватися безпечної соціальної дистанції
2. Оздоровчі:
- Формувати свідоме ставлення до здорового способу життя, навчити
навичкам самоконтролю під час уроків фізичної культури та самостійних
занять.
3. Виховні:
- Виховувати інтерес до занять фізичними вправами та рухової активності.
4. Розвивальні
- Сприяти розвитку рухових якостей, позитивного досвіду фізичної активності.
Обладнання та інвентар: свисток.
Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.
Рухлива гра "Коронавірус"
Розробка для уроків фізичної культури для учнів 1-4 класів.
Вчителя фізичної культури ЗЗБНВК №106 Запорізької міської ради Запорізької області Сальнікової Єлизавети Олександрівни
Тема: Формування особистого досвіду з профілактики інфікування та поширення COVID-19 в учнів початкових класів через ігрову діяльність. Впровадження інтерактивних методик засобами рухливих ігор.
Метод: Ігровий
Мета:
- Сприяти розвитку рухових якостей на уроці.
- Формувати стратегію взаємоповаги, довіри, розвивати логіку.
- Виховувати свідоме ставлення до безпеки свого здоров’я та здоров’я оточуючих.
Завдання:
1.Освітні:
- Ознайомити учнів з інформацією щодо COVID-19.
- Навчити учнів дотримуватися безпечної соціальної дистанції
2. Оздоровчі:
- Формувати свідоме ставлення до здорового способу життя, навчити
навичкам самоконтролю під час уроків фізичної культури та самостійних
занять.
3. Виховні:
- Виховувати інтерес до занять фізичними вправами та рухової активності.
4. Розвивальні
- Сприяти розвитку рухових якостей, позитивного досвіду фізичної активності.
Обладнання та інвентар: свисток.
Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.
Правила гри: за командою вчителя "рухайся!" учні переміщуються майданчиком кроком, зберігаючи безпечну соціальну дистанцію, за командою "стій" – усі учні зупиняються і піднімають руки в сторони, ведучий "Коронавірус" проходить між учнями. Якщо ведучий пройшов і торкнувся руки учнів, це означає, що вони не дотримались безпечної відстані, тому стають "Коронавірусами" і продовжують наступне коло у якості ведучих разом із першим ведучим. Гра продовжується допоки не залишиться 2 "здорових" учні, або допоки двічі підряд не буде знайдено нових "коронавірусів"
Хід гри:
Діти довільно розподіляються майданчиком. Вчитель з учнями визначають безпечну відстань (підняті в сторони руки). Вчитель з учнями обирають сигнали, які будуть визначати команди: "рухайся!" і "стій!". (наприклад: 1 свисток – рухайся, 2 свистки – стій). Обирають учня, який буде виконувати роль "Коронавіруса" – ведучого. За командою вчителя "рухайся" учні починають довільно рухатися майданчиком. "Коронавірус" чекає. За командою вчителя "стій" – учні зупиняються на місці і піднімають руки в сторони, "Коронавірус" ходить між учнями і визначає чи збережено безпечну дистанцію. Якщо "ні", то учні, які не дотримались відстані залишають майданчик разом із ведучим. Вчитель дає команду "рухайся" і учні знов починають рухатися. За командою "стій" – усі "корона віруси" включаючи нових рухаються між учнями, шукаючи тих, хто не дотримався дистанції. У кінці гри вчитель може повторно запропонувати повторно зіграти у гру, якщо більшість учнів не дотримались безпечної відстані, або похвалити учнів якщо вони успішно дотримувалися дистанції і запропонувати привітати одне одного піднявши до гори "великий палець" – "лайк".