Рухлива гра "Коронавірус" 1-4 клас фізкультура

Про матеріал

Рухлива гра "Коронавірус".

Тема: Формування особистого досвіду з профілактики інфікування та поширення COVID-19 в учнів початкових класів через ігрову діяльність. Впровадження інтерактивних методик засобами рухливих ігор.

Метод: Ігровий

Мета:

- Сприяти розвитку рухових якостей на уроці.

- Формувати стратегію взаємоповаги, довіри, розвивати логіку.

- Виховувати свідоме ставлення до безпеки свого здоров'я та здоров'я оточуючих.

Завдання:

1.Освітні:

- Ознайомити учнів з нформацєю щодо COVID-19.

- Навчити учнів дотримуватися безпечної соціальної дистанції

2. Оздоровчі:

- Формувати свідоме ставлення до здорового способу життя, навчити

навичкам самоконтролю під час уроків фізичної культури та самостійних

занять.

3. Виховні:

- Виховувати інтерес до занять фізичними вправами та рухової активності.

4. Розвивальні

- Сприяти розвитку рухових якостей, позитивного досвіду фізичної активності.

Обладнання та інвентар: свисток.

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.

Перегляд файлу

Рухлива гра "Коронавірус"

Розробка для уроків фізичної культури для учнів 1-4 класів.

Вчителя фізичної культури ЗЗБНВК №106 Запорізької міської ради Запорізької області Сальнікової Єлизавети Олександрівни

Тема: Формування особистого досвіду з профілактики інфікування та поширення COVID-19 в учнів початкових класів через ігрову діяльність. Впровадження інтерактивних методик засобами рухливих ігор.

Метод: Ігровий

Мета:

- Сприяти розвитку рухових якостей на уроці.

- Формувати стратегію взаємоповаги, довіри, розвивати логіку.

- Виховувати свідоме ставлення до безпеки свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Завдання:

1.Освітні:

- Ознайомити учнів з інформацією щодо COVID-19.

- Навчити учнів дотримуватися безпечної соціальної дистанції

2. Оздоровчі:

- Формувати свідоме ставлення до здорового способу життя, навчити

навичкам самоконтролю під час уроків фізичної культури та самостійних

занять.

3. Виховні:

- Виховувати інтерес до занять фізичними вправами та рухової активності.

4. Розвивальні

- Сприяти розвитку рухових якостей, позитивного досвіду фізичної активності.


Обладнання та інвентар: свисток.

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.

Правила гри: за командою вчителя "рухайся!" учні переміщуються майданчиком кроком, зберігаючи безпечну соціальну дистанцію, за командою "стій" – усі учні зупиняються і піднімають руки в сторони, ведучий "Коронавірус" проходить між учнями. Якщо ведучий пройшов і торкнувся руки учнів, це означає, що вони не дотримались безпечної відстані, тому стають "Коронавірусами" і продовжують наступне коло у якості ведучих разом із першим ведучим. Гра продовжується допоки не залишиться 2 "здорових" учні, або допоки двічі підряд не буде знайдено нових "коронавірусів"

Хід гри:

Діти довільно розподіляються майданчиком. Вчитель з учнями визначають безпечну відстань (підняті в сторони руки). Вчитель з учнями обирають сигнали, які будуть визначати команди: "рухайся!" і "стій!". (наприклад: 1 свисток – рухайся, 2 свистки – стій). Обирають учня, який буде виконувати роль "Коронавіруса" – ведучого. За командою вчителя "рухайся" учні починають довільно рухатися майданчиком. "Коронавірус" чекає. За командою вчителя "стій" – учні зупиняються на місці і піднімають руки в сторони, "Коронавірус" ходить між учнями і визначає чи збережено безпечну дистанцію. Якщо "ні", то учні, які не дотримались відстані залишають майданчик разом із ведучим. Вчитель дає команду "рухайся" і учні знов починають рухатися. За командою "стій" – усі "корона віруси" включаючи нових рухаються між учнями, шукаючи тих, хто не дотримався дистанції. У кінці гри вчитель може повторно запропонувати повторно зіграти у гру, якщо більшість учнів не дотримались безпечної відстані, або похвалити учнів якщо вони успішно дотримувалися дистанції і запропонувати привітати одне одного піднявши до гори "великий палець" – "лайк".

 

docx
Додано
6 вересня 2020
Переглядів
1919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку