Рухливі ігри з м'ячем

Про матеріал
Рухливі ігри з м'ячем, що удосконалюють не лише техніку пересувань, але і техніку володіння м'ячем. 1. «Мисливець». На обмеженому просторі (штрафна площадка) «мисливець» намагається потрапити м'ячем у гравців. Ті, в кого він потрапляє, стають його помічниками. Вони можуть передавати «мисливцеві» м'яч, але кидати в інших гравців їм не можна. Що залишився гравець стає «мисливцем».
Перегляд файлу

Рухливі ігри з м'ячем

1. «Мисливець». На обмеженому просторі (штрафна площадка) «мисливець» намагається потрапити м'ячем у гравців. Ті, в кого він потрапляє, стають його помічниками. Вони можуть передавати «мисливцеві» м'яч, але кидати в інших гравців їм не можна. Гравець що залишається останнім стає «мисливцем».

2. «Два« мисливця ». У кожного гравця є футбольний м'яч, який він водить на обмеженій площадці. Два «мисливця», передаючи свій м'яч ногами, намагаються при сприятливій ситуації зачепити м'яч одного з гравців. Якщо це вдається, то той гравець, чий м'яч зачеплений, стає помічником «мисливців». Він може вести і передавати м'яч, але йому не можна бити по чужих м'ячам.

3. «Обманний м'яч». Гравці стоять по колу і перекидають м'яч, 2-3 провідних в середині кола намагаються його спіймати або торкнутися. Той, хто зловить м'яч або торкнеться його, виходить з кола. Той, від кого летів м'яч, коли до нього доторкнувся ведучий, стає в коло.

Варіанти: гра ведеться в маленькому колі з набивним м'ячем; м'яч дозволяється лише котити; м'яч дозволяється лише кидати; м'яч можна передавати тільки ногою; гра ведеться двома м'ячами. Ця гра - гарне тренування для воротаря.

4. Гра з пасом. У грі беруть участь дві команди. Гравці команди, що володіють м'ячем, передають його один одному руками так, щоб суперник не торкнувся м'яча. За кожну точну передачу команді зараховується очко. Інша команда прагне опанувати м'ячем, щоб теж набирати очки. Переможе та команда, яка першою набере 30 очок.

5. Теніс з футбольним м'ячем. Розміри ігрового майданчика визначаються числом гравців. При грі 1х1 майданчик не повинна перевищувати 10х 5 метрів. При грі 4x4 рекомендуються розміри 20х10 метрів. Канат, натягнутий на висоті приблизно 1-1,5 метра, ділить майданчик на дві частини. Кожна команда прагне перевести м'яч на сторону суперника так, щоб противник не зміг його відбити. Помилкою вважається, якщо м'яч пролетить під канатом або торкнеться його під час подачі; якщо м'яч торкнеться землі за межами майданчика. Подача здійснюється підйомом ноги з задньої лінії.

Кожна помилка зараховується як програне очко. Гра триває до 20 очок. Якщо в однієї команди 20 програних очок, а в іншої 19, то гра продовжується до тих пір, поки одна з команд не досягне переваги в 2 очки. Варіанти: можна грати будь-якою частиною тіла і здійснювати не більше трьох торкань м'яча, посилаючи третім ударом м'яч через канат. Дозволено одне (два, три) торкання м'яча об землю в залежності від рівня підготовленості гравців. Передачі виконувати тільки підйомом ноги.

Грати дозволяється тільки головою. В цьому випадку канат піднімається на висоту до 2 метри. Кожна команда має право тричі зіграти м'ячем, але він не повинен торкатися підлоги. Можна змінити ігровий майданчик: між її половинами двома смугами відзначається нейтральна зона (при грі 4х4 шириною не менше 3 метрів), через яку посилається м'яч. Попадання м'яча на нейтральну зону зараховується як помилка. Гравцям не дозволяється ступати на неї.

6. Гра з вкиданням м'яча. На обмеженій площадці стоять всі гравці, а на вузькій стороні поля знаходиться «мисливець». В середині поля лежить кілька м'ячів. По свистку всі гравці біжать до іншої сторони поля, «мисливець» теж біжить, але тільки до середини, бере м'яч і намагається потрапити в якогось гравця раніше, ніж той добіжить до прикордонної лінії. Той, в кого потрапить, стає «мисливцем», і гра починається спочатку. Переможцем вважається останній гравець, що залишився на майданчику.

«Виклик номерів». Гравці діляться на 2 команди, які шикуються в дві колони по лицьовій лінії, кожен гравець отримує номер, на інший особовий варто булава, яку потрібно оббігти. За командою вчителя викликані номера з команд оббігає булаву, команда переможниця отримує 1 очко. Гру можна ускладнити залежно від віку учнів: (спиною вперед, «качиний» крок, з предметом і т.д.)

«Слухай сигнал». Учитель визначає, за яким сигналом учні виконують ту чи іншу вправу під час бігу по периметру залу або певної траєкторії залу. Наприклад по свистку - зупинка, піднята рука- стрибки на лівій нозі, дві руки і т.д. Помиляються вибувають з гри.

 

 

 

«Вудка». Гравець з мотузкою (скакалкою) 3-4м., З невеликими навантаженням на кінці стає в центр залу і починає крутити на рівні 20-30 см., Від статі по колу, інші повинні перестрибнути скакалку. Помилився вибуває.

«Естафети». З м'ячем, з перешкодами, з обтяженням, в парах, трійках, з елементами баскетболу (ведення, кидки в кільце, мета передачі), з елементами легкої атлетики (стрибки поштовхом однієї, двома в довжину, висоту через перешкоди, мета

docx
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
12471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку