"Календарно - тематичне планування з уроків російської мови у 8 класі (4 рік навчання)" 70 годин на рік, 2 години на тиждень.
Підручник: « Російська мова » 8 клас авт. Н.Ф. Баландіна Видавництво: « Ранок », 2016
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР __________________О.Л. Лаврухіна __________________О.Л. Лаврухіна «____» ______________ 20___ р. «____» ______________ 20___ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Директор школи ___________________Т.О. Лисенко ___________________Т.О. Лисенко «____» _______________ 20___ р. «____» _______________ 20___ р.
|
Календарно - тематичне планування з російської мови курсу інваріантної складової робочого навчального плану КЗ “Нововодянська загальноосвітня школа I-III ступенів” Водянської сільської ради, Кам'янсько - Дніпровського району, Запорізької області для 8 класу (4 рік навчання) на 2019 - 2020 навчальний рік.
Відповідає чинній програмі Міністерства освіти і науки « Російська мова » 8 клас (авт. Н.Ф. Баландіна): Видавництво « Ранок », 2016
Вчитель російської мови Кваліфікаційної категорії спеціаліст Юрченко Людмила Миколаївна
Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів суспільно - гуманітарного циклу
Протокол №______ від «____»________________2019р.
Голова МО________ А.А. Назаренко
Інструктивно - методичні рекомендації на 2019 - 2020 навчальний рік. з курсу « Російської мови » для 8 класу (4 рік навчання) (70 годин на рік, 2 години на тиждень)
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Розвиток мов національних меншин є важливим фактором культурного взаємозбагачення і консолідації громадян України. Процес навчання мовам національних меншин, в тому числі і російської мови, сприяє розвитку громадського взаєморозуміння і толерантності в умовах полікультурної ситуації в Україні.
Навчання російській мові в основній школі спрямоване на досягнення спільної мети базової загальної освіти, яка полягає в розвитку і соціалізації особистості учнів, формуванні їх національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких навичок та навичок життєзабезпечення.
Випускник основної школи є патріотом України, поважає її історію, культуру і культуру інших народів, вільно володіє державною (і рідною, в разі відмінності) мовою, спілкується мінімум однією іноземною мовою, має бажання і здатність до самоосвіти, активний і відповідальний в суспільному та особистому житті, заповзятливий, ініціативний, має уявлення про устрій світу, береже природу, безпечно використовує досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.
Ця Програма являє курс російської мови в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання, який вводиться в 5 класі.
Програма розроблена на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа» (2016 р.).
Основною характеристикою курсу російської мови в школах з українською мовою навчання є практична спрямованість на розвиток як предметних, так і ключових компетентностей, які сприятимуть активній соціалізації учнів, формуванню умінь самостійно здобувати знання, розвиватися і вдосконалюватися протягом усього життя.
Головними цілями навчання російській мові в основній школі є: - розвиток творчої особистості з гуманістичним світоглядом, здатної до толерантного міжкультурного спілкування, самоорганізації та самовдосконалення; вільно орієнтується в інформаційному просторі;
Календарно - тематичне планування з уроків російської мови у 8 класі (4 рік навчання). 70 годин на рік, 2 години на тиждень зі змінами згідно Наказу МОН № 236 від 21.02.2019 р.
Підручник: « Російська мова » 8 клас авт. Н.Ф. Баландіна Видавництво: « Ранок », 2016
I - семестр
№ |
Дата |
Тема урока |
К - во часов |
Примечание |
СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦИЯ. СЛОВОСОЧЕТАНИЕ. ПРЕДЛОЖЕНИЕ. |
||||
Государственные требования к уровню общеобразовательной подготовки учащихся: Ученик / ученица:
Межпредметные связи: сходные и несходные языковые явления в русском и украинском языках (украинский язык); инверсия в художественном произведении (литература). |
||||
1 |
|
Общие сведения о языке. Язык как развивающееся явление. |
1 |
|
2 |
|
Словосочетание как синтаксическая единица. |
1 |
|
3 |
|
Главное и зависимое слово в словосочетании. |
1 |
|
4 |
|
Связь слов в словосочетании. |
1 |
|
5 |
|
Синтаксический разбор словосочетания. |
1 |
|
6 |
|
Контрольное списывание. |
1 |
|
7 |
|
Предложение. Основные признаки предложения. Простое и сложное предложение |
1 |
|
8 |
|
Виды предложений по цели высказывания и эмоциональной окраске. |
1 |
|
9 |
|
Логическое ударение и порядок слов в предложении. |
1 |
|
10 |
|
Знаки препинания в конце предложения и при перерыве речи. |
1 |
|
11 |
|
Устное изложение «Послание Скифов». |
1 |
|
12 |
|
Контрольная работа № 1. «Словосочетание и предложение». |
1 |
|
Тематическое оценивание |
||||
ДВУСОСТАВНЫЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ. |
||||
Государственные требования к уровню общеобразовательной подготовки учащихся: Ученик / ученица:
Межпредметные связи: сходные и несходные языковые явления в русском и украинском языках (украинский язык); эпитет и сравнение как художественные приёмы (литература). |
||||
13 |
|
Главные члены предложения. Подлежащее. |
1 |
|
14 |
|
Способы выражения подлежащего. |
1 |
|
15 |
|
Сказуемое. Простое (глагольное) сказуемое. |
1 |
|
16 |
|
Составное (именное и глагольное) сказуемое. |
1 |
|
17 |
|
Тире между подлежащим и сказуемым. |
1 |
|
18 |
|
Контрольное чтение молча «Великий диктатор». |
1 |
|
19 |
|
Второстепенные члены предложения. Дополнение. Определение. Обстоятельство. |
1 |
|
20 |
|
Виды обстоятельств. Сравнительный оборот, знаки препинания при сравнительном обороте. |
1 |
|
21 |
|
Приложение как особый вид определения. Дефис и кавычки при приложении. |
1 |
|
22 |
|
Устное изложение «Помоги ближнему». |
1 |
|
23 |
|
Контрольная работа № 2. «Двусоставные предложения». |
1 |
|
Тематическое оценивание |
||||
ОДНОСОСТАВНЫЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ. НЕПОЛНЫЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ. |
||||
Государственные требования к уровню общеобразовательной подготовки учащихся: Ученик / ученица:
Межпредметные связи: сходные и несходные языковые явления в русском и украинском языках (украинский язык); односоставные предложения как изобразительное средство в художественных произведениях (литература); неполные предложения как изобразительное средство в художественном произведении (литература). |
||||
24 |
|
Устное сочинение «Моя Украина». |
1 |
|
25 |
|
Односоставные предложения. Виды односоставных предложений. |
1 |
|
26 |
|
Виды односоставных предложений с главным членом - сказуемым. |
1 |
|
27 |
|
Предложение с главным членом подлежащим. |
1 |
|
28 |
|
Устное изложение «Искусство и мастерство». |
1 |
|
29 |
|
Полные и неполные предложения. |
1 |
|
30 |
|
Тире в неполном предложении. |
1 |
|
31 |
|
Контрольное аудирование «Первые корабли». |
1 |
|
32 |
|
Устное изложение « Человек и его труд». |
1 |
|
33 |
|
Подготовка к контрольной работе. |
1 |
|
34 |
|
Контрольная работа №3. «Односоставные предложения. Неполные предложения». |
1
|
|
35 |
|
Анализ контрольной работы. |
1 |
|
Тематическое оценивание |