(форма заповнюється вчителем власноруч за результатами проведеного навчального заняття)
№ з/п |
Перелік запитань |
Відповіді вчителя
|
Практична діяльність (уміння здійснити рефлексію діяльності за результатами проведеного навчального заняття) |
||
Планування роботи |
||
1. |
Які джерела Ви використовуєте при розробленні календарно-тематичного планування (КТП)? |
Програма, сайти МОНУ, «НУШ», «На урок», «Всеосвіта», власний досвід, досвід колег |
2. |
Які показники, окрім навчальної програми, Ви враховуєте при розробленні КТП? |
Зміст підручників, вікові особливості здобувачів освіти, їхні умови перебування та можливості для навчання; результати діагностувальних робіт для організації повторення та роботи над помилками |
9. |
Чи аналізуєте Ви результати планування? |
Так
|
10. |
Якщо так, то як це впливає на Вашу роботу надалі?
|
Корегування планування, добір оптимальних форм та методів навчання |
11. |
Якщо ні, то чому?
|
|
12. |
Чи відчуваєте Ви втручання керівництва закладу освіти у процес розроблення КТП? |
Ні
|
13. |
Якщо так, то у чому це проявляється? |
|
Використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та медіаресурсів у освітній діяльності |
||
14. |
Чи використовуєте Ви ІКТ у процесі підготовки до проведення навчальних занять, розроблення завдань, створення освітніх ресурсів? |
Так
|
15. |
Якщо так, то в який спосіб? Яку інтерактивну платформу використовуєте? Наведіть приклади |
Сервіси Google ( Classroоm, форми, календар, Jamboard, бібліотека, електронна пошта) для планування та організації дистанційного навчання, проведення уроків в асинхронному режимі, надання матеріалів до уроків, домашніх завдань. Зберігання робіт у тематичних відповідних папках, оцінювання та коментування виконаних завдань; організація зворотного зв’язку з учнями та батьками, індивідуальні консультації. Застосунок Zoom для проведення уроків у синхронному режимі (відеоконференції), демонстрації презентацій, відеоматеріалів, інтерактивних таблиць. Сайт nz.ua як класний журнал. |
16. |
Якщо ні, то з яких причин? |
|
17. |
Чи використовуєте Ви ІКТ під час проведення навчальних занять? |
Так
|
18. |
Якщо так, то які форми використовуєте? |
Інтерактивні, мультимедіа, відеоконференції |
19. |
Якщо ні, то чим це обумовлено?
|
|
20. |
Чи використовуєте Ви ІКТ для зворотного зв’язку з учнями? |
Так |
21. |
Якщо так, то в який спосіб? Наведіть приклади
|
Електронна пошта, чат, коментар у Classroom |
22. |
Якщо ні, то з яких причин?
|
|
23.
|
Чи використовуєте Ви медіаресурси в освітньому процесі? |
Так |
24. |
Якщо так, то яким чином?
|
Офіційні сайти – отримання інформації; соціальні мережі – обмін досвідом, спілкування, консультації, зворотний зв'язок; ютубканали – матеріали до уроків, віртуальних екскурсій, контроль знань; методичний блог – самоосвіта, обмін досвідом |
25. |
Якщо ні, то чим це обумовлено?
|
|
Застосування системи оцінювання результатів навчання учнів у практичній діяльності |
||
26. |
Які критерії оцінювання результатів навчання учнів Ви використовуєте в освітньому процесі?
|
Державні |
27 |
Чи розробляєте Ви критерії оцінювання результатів навчання учнів під час проведення обов’язкових видів робіт? |
Ні |
26. |
У який спосіб Ви ознайомлюєте учнів з критеріями оцінювання їхніх результатів навчання?
|
Інструктаж перед проведенням діагностувальної роботи; аналіз помилок, коментар |
27. |
Чи застосовуєте Ви формувальне оцінювання під час проведення навчальних занять? |
Так
|
28. |
Якщо так, то які аспекти формувального оцінювання використовуються найчастіше?
|
Вироблення зрозумілих учням цілей на певний період навчання; надання й отримання учнями конструктивного зворотного зв’язку щодо їхніх навчальних досягнень відповідно до визначених цілей; коригування вчителем навчального процесу відповідно до результатів і навчального поступу учнів; психологічна підтримка
|
29. |
Якщо ні, то з яких причин?
|
|
30 |
Чи забезпечуєте Ви зворотний зв’язок щодо результатів навчання учня? |
Так
|
31 |
Якщо так, то у який спосіб? |
Розгорнутий коментар до виконаної роботи (Google classroom) |
32 |
Якщо ні, то чому? |
|