Самоаналіз дистанційного уроку. Рефлексія діяльності вчителя

Про матеріал
Форма для аналізу професійної діяльності вчителя під час дистанційного навчання з прикладами
Перегляд файлу
  1.   Перелік тверджень для вчителя, спрямованих на рефлексію його професійної діяльності

(форма заповнюється вчителем власноруч за результатами проведеного навчального заняття)

з/п

Перелік запитань

Відповіді вчителя

 

Практична діяльність (уміння здійснити рефлексію діяльності за результатами проведеного навчального заняття)

Планування роботи

1.

Які джерела Ви використовуєте при розробленні  календарно-тематичного планування (КТП)?

Програма, сайти МОНУ, «НУШ», «На урок», «Всеосвіта», власний досвід, досвід колег

2.

Які  показники, окрім навчальної програми, Ви враховуєте при розробленні КТП?

Зміст підручників, вікові особливості здобувачів освіти, їхні умови перебування та можливості для навчання; результати діагностувальних робіт для організації повторення та роботи над помилками

9.

Чи аналізуєте Ви результати планування?

Так      

 

10.

Якщо так, то як це впливає на Вашу роботу надалі?

 

Корегування планування, добір оптимальних форм та методів навчання

11.

Якщо ні, то чому?

 

 

 

12.

Чи  відчуваєте  Ви  втручання  керівництва  закладу  освіти  у  процес  розроблення  КТП?

       Ні

 

13.

Якщо  так, то  у  чому  це  проявляється?

 

Використання інформаційно-комунікаційних технологій  (ІКТ) та медіаресурсів у освітній діяльності

14.

Чи використовуєте Ви ІКТ у процесі підготовки до проведення навчальних занять, розроблення завдань, створення освітніх ресурсів?

Так       

 

15.

Якщо так, то в який спосіб? Яку  інтерактивну  платформу  використовуєте? Наведіть приклади

Сервіси Google ( Classroоm, форми, календар,  Jamboard, бібліотека, електронна пошта) для планування та організації дистанційного навчання, проведення уроків в асинхронному режимі, надання матеріалів до уроків, домашніх завдань. Зберігання робіт у тематичних відповідних папках, оцінювання та коментування виконаних завдань; організація зворотного зв’язку з учнями та батьками, індивідуальні консультації.

Застосунок Zoom для проведення уроків у синхронному режимі (відеоконференції), демонстрації презентацій, відеоматеріалів, інтерактивних таблиць.

Сайт nz.ua як класний журнал.

16.

Якщо ні, то з яких причин?

 

17.

Чи використовуєте  Ви ІКТ під час проведення  навчальних  занять?

Так       

  

 

18.

Якщо так, то які форми  використовуєте?

Інтерактивні, мультимедіа, відеоконференції

19.

Якщо ні, то чим це обумовлено?

 

 

20.

Чи використовуєте Ви ІКТ для зворотного зв’язку з учнями?

Так          

21.

Якщо так, то в який спосіб? Наведіть приклади

 

Електронна пошта, чат, коментар у Classroom

22.

Якщо ні, то з яких причин?

 

 

 

23.

 

Чи використовуєте Ви медіаресурси в освітньому процесі?

Так         

24.

Якщо так, то яким чином?

 

 

Офіційні сайти – отримання інформації;

соціальні мережі – обмін досвідом, спілкування, консультації, зворотний зв'язок;

ютубканали – матеріали до уроків, віртуальних екскурсій, контроль знань;

методичний блог – самоосвіта, обмін досвідом

25.

Якщо ні, то чим це обумовлено?

 

 

Застосування системи оцінювання результатів навчання учнів

у практичній діяльності

26.

Які критерії оцінювання результатів навчання учнів Ви використовуєте в освітньому процесі?

 

Державні

27

Чи розробляєте Ви критерії оцінювання результатів навчання учнів під час проведення обов’язкових видів робіт?

Ні

26.

У який спосіб Ви ознайомлюєте учнів з критеріями оцінювання їхніх результатів навчання?

 

Інструктаж перед проведенням діагностувальної роботи; аналіз помилок, коментар

27.

Чи застосовуєте Ви формувальне оцінювання під час проведення навчальних занять?

Так       

 

28.

Якщо так, то які аспекти формувального оцінювання використовуються найчастіше?

 

Вироблення зрозумілих учням цілей на певний період навчання;

надання й отримання учнями конструктивного зворотного зв’язку щодо їхніх навчальних досягнень відповідно до визначених цілей;

коригування вчителем навчального процесу відповідно до результатів і навчального поступу учнів;

психологічна підтримка

 

29.

Якщо ні, то з яких причин?

 

 

 

30

Чи  забезпечуєте Ви зворотний зв’язок щодо результатів навчання учня?

Так       

 

31

Якщо так, то у який  спосіб?

Розгорнутий коментар до виконаної роботи (Google classroom)

32

Якщо ні, то  чому?

 

 

docx
Додано
2 січня 2023
Переглядів
3532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку