3 Особисті дані15 липня 1971 року. Дата народження. Освіта. Вища, у 1993 році закінчила Миколаївський Державний педагогічний інститут. Вчитель історії та правознавства 30 років. Стаж роботи. Адреса проживання. Спеціальність вул. Гетьмана П. Сагайдачного,99 м. Снігурівка Миколаївська область
4 Педагогічне кредо. Педагогічний девіз. Учитель сьогодні - це той, хто усвідомлює відповідальність перед суспільством за процес навчання, за майбутні результати, за того учня, який вийде зі стін школи, бо від цього залежить доля кожного випускника і українського суспільства в цілому. Що найважливіше в учительській праці?Знати дитину. Вірити в дитину. Творчо працювати, захоплюватися улюбленою справою, щоб знайти шлях до серця дитини.
6 Активізація пізнавальної діяльності учнів через використання інноваційних технологій для формування ключових компетентностей та підвищення рівня досягнень учнів. Провідна ідея обраної теми Розвивати учнівську обдарованість через застосування інноваційних педагогічних технологій навчання
7щоб дітям було цікаво, зрозуміло, корисно, знадобилося в житті. Створювати ситуацію успіху для кожної дитини, атмосферу доброзичливості на уроці, яка необхідна для продуктивної праці. Постійно зацікавлювати, дивувати, вчити відчувати успіх, віру в свої сили, створювати гарний настрій, вчити дітей працювати в команді, цінувати і любити життя, свою Батьківщину. Моє бажання,Принципи моєї педагогічної діяльностіПринцип віри – вчитель повинен вірити в дітей, їх здібності, талант. Дітей завжди треба підтримувати. Принцип розвитку особистості – головне – це пам'ятати, що кожна дитина індивідуальність, талановита особистість. Принцип цілеспрямованості – можливість реалізуватися учням у пізнавальній та інших видах діяльності
Обгрунтування проблемної теми Кожна дитина обдарована. Підтримка обдарованості і таланту є основним завданням сучасної освіти. В умовах інформаційного суспільства дедалі важливими є вирішення наступних питань: Як на практиці забезпечити плідну співпрацю між учасниками навчального процесу ?Чи готові прийняти інновації, які пропонує НУШ вчителі, батьки, учні?Які зміни потрібні у формах і методах навчання?Компетентнісний підхід: як його вимірювати?Що вважати результатом і який результат потрібен державі?Щоб отримати відповідь на ці питання, вчитель зобов’язаний постійно вдосконалювати свою професійну майстерність, працювати на результат, сприяти розвитку учнівської обдарованості. Отже, мистецтво вчителя сьогодні полягає у виборі таких педагогічних інновацій, які розкриють обдарованість дитини з подальшою реалізацією її творчих здібностей і талантів протягом всього життя на користь собі і суспільству. Крім того, робота з даної теми є роздумом над створенням власної системи у роботі з учнівською обдарованістю. 8
9 Основні завдання Розширення пізнавальних можливостей, зокрема у здобуванні, аналізі та застосуванні інформації з різних джерел. Перенесення отриманих умінь і навичок на різні предмети. Формування внутрішньої мотивації. Аналіз сучасних інноваційних технологій і шляхів їх реалізації. Активне використання інноваційних педагогічних технологій в своїй роботі.
Розв’язання проблеми. Маю стійке переконання, що кожний вчитель повинен обирати такі педагогічні стратегії, що забезпечать максимальну реалізацію навчально-виховних завдань. Найбільш дієвим засобом роботи з учнівською обдарованістю я вважаю використання інноваційних технологій, які найкраще розвивають логічне мислення обдарованих дітей, їхню творчу активність, бажання глибше пізнати світ історії. Моя система роботи з обдарованими дітьми:урок;інтелектуальні змагання ( олімпіади, конкурси, історичний турнір ); МАН;міжшкільний факультатив (до 2022 року);Гурток «МАН.Історія України»10
11 Слово <<Інновація>> походить від лат. Inovatis(новий),і в перекладі означає новинка, зміни, нововедення. Навчання з використанням інноваційних технологій - це специфічна форма організації пізнавальної діяльності учнів, МЕТОЮ ЯКОЇ ЄСтворення комфортних умов навчання. Відчуття учнем своєї успішності, інтелектуальної досконалості. Побудова продуктивного освітнього процесу відповідно до вимог НУШ.
13 Форми і методи роботи з обдарованими дітьми. Уроктехнологія критичного мислення; інтерактивні технології навчання :«Займи позицію», «Дебати», «Мозковий штурм», «Виріши проблему», інсценізація, рольова гра, робота в парах, групова робота, «Метод-прес», дискусіятехнології групового навчання складання скрайбінгу (візуальне сприйняття історичних подій, явищ і процесів через схему, малюнок і т. п.) з наступною рефлексією – засвоєнням і відтворенням матеріалу; використання інформаційно - комунікаційних технологій (мультимедійні презентації, карти, портрети історичних діячів, схеми битв, відеофрагменти, флеш-фільми про ту чи іншу подію, битву, створення і відгадування ребусів, кросвордів) Використання онлайн-сервісів для навчання здобувачів освіти, що дозволяє забезпечити: а) варіативність форм подання освітнього контенту; б) повноту і доступність навчальних матеріалів; в) різноманітність форм взаємодії; г) мобільність комунікації.
14Інноваційні технології, які використовую в навчально - виховному процесіІНТЕРАКТИВНІОсвітні платформи. ПРАКТИЧНІІКТДослідницькі, творчі проекти. Робота в парах, групах, створення ситуації успіху, мозковий штурм. Власні міні-технології, апробовані на уроках історіїТехнологія блоку-єднання. Технологія історичної каруселіТехнологія зібраного кошика
Онлайн – сервіси, які використовую у своїй роботі:15-Zoom (zoom.us/download)- Human - Learning Apps.org (Learning. Apps.org) (інтерактивні вправи)- Освітній проект «На Урок» (naurok.com.ua) (тести)- wordwall.net/uk ( інтерактивні вправи)- kahoot.com ( інтерактивні вправи)- wordmint.com/puzzles(головоломки, кросворди )- rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator (генератор ребусів)- wordart.com(хмаринка-слів)- Всеосвіта : Національна освітня платформа- Всеукраїнська школа онлайн- Coggle (ментальні карти)- Edera( ЗНО-платформа
16 Підготовка учнів до олімпіад, турнірів1. Учитель завжди повинен бути готовий до співробітництва з учнем, ставитися до нього як до рівноправного партнера.2. Зорієнтувати учня на кропітку роботу:вчити запам’ятовувати, розвивати різні види пам’яті;ознайомити з вимогами, які ставляться до учасників олімпіади ( від оформлення роботи до виконання завдань);вчити описувати історичні явища;аналізувати історичних подій;розкривати внутрішні мотиви діяльності історичних осіб;висловлювати власні погляди тощо.4. Налаштувати на самостійну роботу ( повторення програми з історії, робота з підручником, додатковими джерелами інформації.5. Залучати до активної участі учнів на уроках, де вони поглиблюють вміння аналізувати, порівнювати і узагальнювати,).6. Ретельно знайомити із завданнями минулорічних олімпіад та їх розв’язком.7. Використовувати різні інноваційні педагогічні технології для повторення навчального матеріалу.
17 Участь у МАНЗалучення дітей до написання науково-дослідницької роботи дозволяє значною мірою поліпшити міжпредметні знання з історії, етнографії, археології, правознавства, краєзнавства та інших суспільних наук. У такій роботі навчаю дітей використовувати обов’язкові елементи наукового дослідження:вибір і затвердження теми роботи та її керівника;постановка мети;складання плану-змісту роботи;ознайомлення з головними проблемами, обгрунтування актуальності, встановлення об’єкту, предмету, завдань;пошук і опрацювання джерел з проблеми;виклад основного матеріалу роботи за планом;формулювання висновків, наукової новизни, практичного значення роботи та рекомендацій;підготовка ілюстративного матеріалу та додатків;аналіз і обговорення одержаного результату дослідження (апробація науково-дослідницької роботи);- захист в МАН.
18 Міжшкільний факультатив з історії «Культура України від середньовіччя до нового часу» (до 2022 р.) Від звичайних уроків міжпредметний факультатив з історії відрізняється :1. Добровільністю учасників навчального процесу.2. Новизною, більшою глибиною змісту.3. Продуктивністю.4. Творчо - практичними заняттями (дискусія, круглий стіл, проблемно-пошукова робота, семінари )5. Роботою з додатковими джерелами знань6. Самостійністю у відборі матеріалу.7. Вирішенням складних проблем.8.Індивідуальним підходом.9. Орієнтацією учня щодо вибору подальшого життєвого шляху. Під час викладання курсу використовую різноманітні види роботи ( лекції, віртуальні екскурсії, проектна діяльність, мультимедійні презентації, відеофільми, міжпредметну інтеграцію з історією, літературою, художньою культурою), форми контролю ( тестування, захист проектів, інтерактивні конкурси). Таким чином, міжшкільний факультатив з історії дає можливість не тільки поглибити знання з історії, учні набувають практичних вмінь у користуванні комп’ютерними технологіями, написанні і захисту науково – дослідницької роботи, обирають майбутню професійну діяльность.
20 Моя професійна діяльність. Вчитель історії, Громадянської освіти, правознавста , етики. Член журі районної комісії «Учитель року» (Номінація «Історія»)Керівник професійної спільноти вчителів суспільних дисциплін. Учасник семінарів і конференцій. МАН, олімпіади. Голова журі районної та член журі обласної олімпіади з історіїЧлен районної атестаційної комісії Школа ‘’Нове Ім’я’’(до 2020 р.)Конкурси, історичні турніри. Міжшкільний факультатив з історії (до 2022р)Керівник гуртка (БТДЮ)‘’МАН.Історія України’’Голова профспілки Снігурівського ліцею №1
Сформовані життєві компетенції( за НУШ)Модель випускника25 Результат професійної діяльностіУчитель. Учень. Становлення особистостіМоральні якостіСоціальна активність. Результат випускник -громадянин Вмію жити разом. Живу в цілому. Маю знання. Вчуся вчитися все життя. Застосовую практичні навички в житті