Самоаналіз уроку. Довжина кола і дуги кола.

Про матеріал
На етапах перевірки домашнього завдання, актуалізації опорних знань учнів, первинному сприйманні і усвідомленні нового матеріалу вчителем акцентується увага на правильній математичній вимові та математичному письмі, тим самим досягаючи виховної мети. На даному уроці вчителем впроваджується наступні технології:
Перегляд файлу

9-А клас ГЕОМЕТРІЯ

Тема уроку. Довжина кола і дуги кола.

Мета уроку дидактична: виведення формул для знаходження довжини кола та довжини дуги кола. Формування вмінь учнів засто­совувати виведені формули до розв'язування задач.

Розвивальна: розвивати творчу  уяву, цікавість до нових знань.

Виховна: виховувати культуру математичного письма та усного мовлення, відповідальне ставлення до предмету, просторову уяву.

Тип уроку: комбінований.

Наочність і обладнання: таблиця «Довжина кола і площа круга» 

 

На етапах перевірки домашнього завдання, актуалізації опорних знань учнів, первинному сприйманні і усвідомленні нового матеріалу вчителем акцентується увага на правильній математичній вимові та математичному письмі, тим самим досягаючи виховної мети. На даному уроці вчителем впроваджується наступні технології:

  1.               Вальдорфська педагогіка. Прослідковується на етапі мотивації вивчення “Довжина кола і дуги кола”. Дана тема поєднується з архітектурою: учням пропонуються фото будівель Пентагона і Сонячного віяла, де безпосередньо використовуються правильні многокутники та дуги кола.
  2.               Проблемне навчання. Учням пропонується коло і вписаний в нього правильний n-кутник. Знаючи сторону n-кутника, необхідно порівняти його периметр з довжиною кола. Тим самим створюється проблемна ситуація для визначення довжини кола.
  3.               Ігрова технологія. Прослідковувалась на етапі закріплення нового матеріалу.

Під час уроку використовувалась групова форма роботи. Клас було поділено на п’ять груп і у вигляді гри учням пропонувалась закріпити розглянуті формули при розв’язанні задач. Урок було побудовано таким чином, що учні з високим рівнем знань мали змогу допомагати учням з низьким рівнем знань. В кожній групі було відмічено наступних учнів: Пархоменко С., Члдрян А., Шульга А., Ткаченко Р., Травянко Н.

Етап первинного сприймання нового матеріалу супроводжувався діалогом вчителя з учнями, що допомогло учням поєднати нову тему з попередньо вивченими.

На уроці використовувалася таблиця «Довжина кола і площа круга», заздалегідь підготовлені креслення на дошці, що допомагало учням наочно сприйняти нову тему.

Під час уроку учні були активними та виявляли зацікавленість до нового матеріалу. Це в свою чергу слугувало високій продуктивності уроку. Аналізуючи свою роботу на уроці, учні мали можливість самостійно оцінювати себе та своїх однокласників, вказуючи на недоліки їх креслень, вимови  математичних понять.

Для розвитку творчої уяви та виявлення інженерних навиків вчителем було запропоновано вдома створити та відобразити на аркуші паперу будинок, де зустрічалися б елементи правильних многокутників, коло, сектор тощо.

 

Урок відвідала                                                В.Є. Шевченко.

doc
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку