Самоаналіз уроку: "Прямокутна система координат на площині"

Про матеріал
На етапах аналізу результатів тематичної контрольної роботи, узагальнення й систематизації знань учнів вчителем акцентується увага на правильній математичній вимові та математичному письмі, тим самим досягаючи виховної мети. На уроці комплексно розв’язуються завдання освіти, виховання і розвитку. Зміст навчального матеріалу відповідає основним принципам: науковість, зв'язок із життям, системність, наступність тощо.
Перегляд файлу

Геометрія. Урок № 23                                                                                              9-А клас

Тема уроку: Прямокутна система координат на площині

Мета уроку дидактична : Узагальнення та систематизація матеріалу про декартову прямокутну систему координат.

Розвивальна: Розвивати навички швидкого розрахунку, уяву, наполегливість, цікавість до нової теми.

Виховна: Виховувати стриманість, культуру математичного письма та усного мовлення.

Тип уроку: комбінований.

На етапах аналізу результатів тематичної контрольної роботи, узагальнення й систематизації знань учнів вчителем акцентується увага на правильній математичній вимові та математичному письмі, тим самим досягаючи виховної мети. На уроці комплексно розв’язуються завдання освіти, виховання і розвитку. Зміст навчального матеріалу відповідає основним принципам: науковість, зв'язок із життям, системність, наступність тощо.

 На даному уроці вчителем впроваджувались наступні технології:

  1.               Технологія розвиваючого навчання. На етапі узагальнення систематизації знань учнів після фронтальної бесіди з використанням таблиці, учням було запропоновано творче завдання: «Прочитайте зашифрований афоризм французького письменника Анатоля Франца, користуючись заданою декартовою системою координат та координатами точок у таблиці». Після цього їм пропонується створити карточку для сусіда по парті із зашифрованим словом чи фразою.
  2.               Ігрова технологія. Прослідковувалась на етапі виконання вправ.

Під час уроку використовувалась групова форма роботи. Клас було поділено на три групи і у вигляді гри учням пропонувалась закріпити знання та навички, здобуті раніше, при розв’язанні складних задач. Основною умовою роботи на уроці була активна співпраця між учнями високого та середнього рівнів. Підсумки роботи кожної групи проходили у формі «Мікрофону». Автоматично в кожній групі з’явилися лідери:

На уроці використовувалася таблиця «Декартові координати та вектори на площині», заздалегідь підготовлені креслення на дошці, що допомагало учням швидше згадати раніше здобуті знання.

Під час уроку учні були активними та виявляли зацікавленість до навчальних, виховних і розвиваючих завдань. Це в свою чергу слугувало високій продуктивності уроку. Аналізуючи свою роботу на уроці, учні мали можливість самостійно оцінювати себе та своїх однокласників, вказуючи на недоліки їх креслень, вимови  математичних понять.

На уроці учителем були почуті та прокоментовані думки учнів і при необхідності коректно виправлені помилки.

Урок відвідала                                                В.Є. Шевченко.

 

doc
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку