Презентація може бути використана на другому уроці вивчення теми, містить логічні та цікаві завдання на формування математичної компетентності, а саме алгоритм та приклади розв'язування "задач-матрьошок".
Складне зробити простим,Просте зробити цікавим, Цікаве зробити практичним… М. Лобачевський
Номер слайду 2
Правила уроку. Поважай думку і відповідь кожного. Слухай уважно і не перебивай. Якщо хочеш щось сказати, підніми руку і скажи. За партою сиди правильно. Працюй на уроці, будь активним.
Номер слайду 3
Перевірка домашнього завдання№ 6.13
Номер слайду 4
Перевірка домашнього завдання№ 6.15
Номер слайду 5
Перевірка домашнього завдання№ 6.17
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Чи правильно що?У рівносторонній трикутник можна вписати коло. Центр описаного кола навколо квадрата лежить у точці перетину діагоналей. Завжди навколо опуклого многокутника можна описати коло. Радіус вписаного кола квадрата дорівнює його стороні. Центри вписано і описаного кіл правильного многокутника збігаються.
Номер слайду 9
Встановити відповідність1 в2 е3 а4 г5 б6 д
Номер слайду 10
Працюємо разом Сторона квадрата описаного навколо кола дорівнює 4 см. Знайдіть сторону рівностороннього трикутника, вписаного в це коло.
Номер слайду 11
Працюємо в парахІ пара. Навколо квадрата зі стороною 3 см описано коло. Знайдіть сторону правильного шестикутника, в який вписано це коло.ІІ пара. Навколо рівностороннього трикутника зі стороною 2 см описано коло. Знайдіть сторону квадрата, якщо в нього вписано це коло.
Номер слайду 12
Самостійна робота
Номер слайду 13
Мені сподобалось на уроці …Я дізнався нового …Мені ще потрібно попрацювати над …Я оцінюю свою роботу на уроці ... Рефлексія
Номер слайду 14
Мені на уроці було …Весело. Цікаво. Скучно. Сумно. Комфортно
Номер слайду 15
Домашнє завдання. Середній рівень - № 6.24 Достатній рівень - № 6.24, 6.27 Високий рівень - № 6.24, 6.27, 6.35.