Самоаналіз
уроку літературного читання
в 3-А класі
Урок: літературного читання було проведено по темі:
«Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою» За матеріалами Національної бібліотеки України для дітей .
Під час проведення уроку реалізовувалась така мета:
вдосконалювати вміння правильного свідомого читання;
розширювати знання учнів про бібліотеку;збагачувати
мовлення дітей бібліографічними термінами;
розвивати вміння орієнтуватися в структурі тексту;
уміння розповідати за малюнками;
виховувати інтерес до читання, до книги;
заохочувати дітей до систематичного читання шляхом підвищення статусу читання, як заняття привабливого, корисного, успішного;
підвищувати суспільне значення і роль бібліотек в процесі соціальної адаптації і набуття культурної компетентності дітей.
Обладнання: підручник О.Я. Савченко Літературне читання 3 клас Київ .«Освіта», слайдова презентація до уроку ,наочний матеріал для роботи в групах : виставка казок народів світу, прислів’я про книгу , ілюстрації для оформлення титульної сторінки казок.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Для реалізації мети мною були застосовані такі педагогічні технології:
Особистісно-орієнтованого навчання – було створено атмосферу зацікавленості кожної дитини до роботи.
Медіаосвітня технологія – урок супроводжувався презентацією в рамках якої діти були учасниками віртуальної подорожі.
Технологія розвитку критичного мислення- розвивала здатність до критичного мислення та критичних суджень.
Інтерактивна технологія – учні в групах виконували колективне завдання.
На уроці було застосовано такі форми роботи: фронтальна та групова.
Методи роботи: словесні, наочні, практичні і конкретні : метод конкретної ситуації, метод евристичних питань, метод емпатії, проблемний та пошуковий.
Принципи навчання :доступність та активність учнів.
З метою мотивації навчальної діяльності я використовувала віртуальну подорож. Для створення комфортної атмосфери були показані фото класної родини на екскурсії в бібліотеку.
Новий матеріал вивчався в процесі співпраці вчителя та самостійної роботи учнів, яка мала творчо - пошуковий характер.
Види роботи на уроці відповідали віковим особливостям учнів. Учні були не пасивними слухачами , а активними учасниками. Використання різних видів роботи сприяло зниженню втоми учнів в процесі роботи. Використання наочності та медіаосвітніх технологій дозволили не тільки доступно викласти новий матеріал але й закріпити його.
На уроці проводилась робота по формуванню соціальної компетентності, так як я працюю над науково методичною проблемою : «Формування соціальної компетентності молодших школярів у процесі вивчення загальнонавчальних дисциплін», в процесі уроку формувались такі соціальні показники:
На етапі рефлексії з’ясувала осмислення учнями того, що зроблено на уроці.
Домашнє завдання було задане для розвитку творчості та асоціативного осмислення.