Самоаналіз уроку літературного читання в 3 класі

Про матеріал
Самоаналіз уроку літературного читання в 3 класі Урок: літературного читання було проведено по темі: «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою» За матеріалами Національної бібліотеки України для дітей .
Перегляд файлу

Самоаналіз

уроку  літературного читання

в 3-А класі

 

Урок: літературного читання було проведено по темі:

 «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою»  За матеріалами Національної бібліотеки України для дітей .

Під час проведення уроку реалізовувалась така мета:

вдосконалювати вміння правильного свідомого читання;

розширювати знання учнів про бібліотеку;збагачувати

 мовлення дітей бібліографічними термінами; 

розвивати вміння орієнтуватися в структурі тексту;

 уміння розповідати за малюнками; 

виховувати інтерес до читання, до книги;

 заохочувати дітей до систематичного читання шляхом підвищення статусу читання, як заняття привабливого, корисного, успішного;

 підвищувати  суспільне значення і роль бібліотек в процесі соціальної адаптації і набуття  культурної  компетентності дітей.

Обладнання: підручник О.Я. Савченко Літературне читання 3 клас Київ .«Освіта», слайдова презентація до уроку ,наочний матеріал для роботи в групах : виставка казок народів світу, прислів’я про книгу , ілюстрації для оформлення титульної сторінки казок.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

      Для реалізації мети мною були застосовані такі педагогічні технології:

Особистісно-орієнтованого   навчання – було створено атмосферу зацікавленості кожної дитини до роботи.

Медіаосвітня технологія – урок супроводжувався презентацією в рамках якої діти були  учасниками віртуальної подорожі.

Технологія розвитку критичного мислення- розвивала здатність до критичного мислення та критичних суджень.

Інтерактивна технологія – учні в групах виконували  колективне завдання. 

   На уроці було застосовано такі форми роботи: фронтальна та групова.

     Методи роботи: словесні, наочні, практичні і конкретні : метод конкретної  ситуації, метод евристичних питань, метод емпатії, проблемний та пошуковий.

     Принципи навчання :доступність   та активність учнів.

      З метою мотивації навчальної діяльності я використовувала віртуальну подорож. Для створення комфортної атмосфери були показані фото  класної родини на екскурсії в бібліотеку.

       Новий матеріал вивчався в процесі співпраці вчителя та самостійної роботи учнів, яка мала творчо - пошуковий характер.

       Види роботи на уроці відповідали віковим особливостям учнів. Учні були не пасивними слухачами , а активними учасниками. Використання різних  видів  роботи сприяло зниженню втоми учнів в процесі роботи.  Використання  наочності та медіаосвітніх технологій дозволили не тільки доступно викласти новий матеріал але й закріпити його.

На уроці проводилась робота по формуванню соціальної компетентності, так як я працюю над науково методичною проблемою : «Формування соціальної  компетентності молодших школярів у процесі вивчення загальнонавчальних  дисциплін», в процесі уроку формувались такі  соціальні показники:

  • приймання соціальних правил і норм;
  • гнучко поводитися з партнерами по спілкуванню;
  • вміти вислуховувати , погоджуватися, домовлятися:
  • виявляти толерантність, емпатію, здатність співчувати.

       

    На етапі рефлексії з’ясувала  осмислення учнями того, що зроблено на уроці.

    Домашнє завдання було задане для розвитку творчості та асоціативного осмислення.

 

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку