Самоаналіз уроку української літератури "Богдан Лепкий «Мишка» (Казка для дітей: для малих і для великих). Цінності істинні та фальшиві. Війна та патріотизм"

Про матеріал
Урок був зорієнтований на реалізацію компетентісно-орієнтованого підхіду в навчанні, що забезпечило розвиток предметних компетентностей учнів: визначати основні риси характеру дійових осіб твору, проводити аналогію із сучасним життям, аргументовано і грамотно висловлювати власну думку про прочитане, щодо проблем добра і зла у творі, доброти і милосердя, істинних та фальшивих цінностей, байдужості і відповідальності.
Перегляд файлу

Самоаналіз уроку українськоїлітератури,

проведеного Гусарською Наталією Василівною 26.01.2023 року в 7-А класі КУ «Долинський ліцей»

Тема уроку: Богдан Лепкий «Мишка» (Казка для дітей: для малих і для великих). Цінності істинні та фальшиві. Війна та патріотизм

Мета: удосконалювати такі предметні компетентності, як вміння аналізувати та інтерпретувати художній твір; розвивати літературно-аналітичні навички, критичне та творче мислення, навички виразного читання творів, зв’язне мовлення; патріотичні почуття, істинні життєві цінності, милосердя. 

Епіграф до уроку:    Хіба ж папір важніший від життя? Б.Лепкий                                                                           

Обладнання: тексти твору Б.Лепкого «Мишка», таблиця для гри «Четверте зайве», дерево «істини», мультимедійна презентація.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Педагогічна технологія: технологія розвитку критичного мислення.

Епіграф до уроку:                                             Хіба ж папір важніший від життя?

Б. Лепкий

 

  1. Відповідно до календарно-тематичного планування на вивчення теми відводиться один урок.

Задля досягнення поставлених мети та завдань, урок був зорієнтований на реалізацію компетентісно-орієнтованого підхіду в навчанні, що забезпечило розвиток  предметних компетентностей учнів: визначати основні риси характеру дійових осіб твору,  проводити аналогію із сучасним життям, аргументовано і грамотно висловлювати власну думку про прочитане, щодо проблем добра і зла у творі, доброти і милосердя, істинних та фальшивих цінностей, байдужості і відповідальності.

2.При підготовці уроку було враховано те, що учні мають достатні навички аналізу та узагальнення матеріалу, роботи в групах, висловлювання власної думки та мотивованих висновків.

3. Обладнання уроку. На уроці використовувалися такі засоби навчання як підручник,  наочний матеріал, комп’ютер, мультимедійна презентація.

 4. При проведенні уроку всі етапи були логічно поєднані. Час був використаний раціонально, виконано всі завдання. Учні швидко включились в роботу, отримавши на початку уроку емоційне та ділове налаштування.

         5. Методи навчання. Для розкриття нового матеріалу було обрано дослідницький  метод та технологію критичного мислення з застосуванням роботи в парах та трійках,  роботи з онлайн ресурсами, фронтальної бесіди, роботи з текстами.

Використані прийоми «Форум думок», «Сенкан», «Так - ні», «Четверте зайве», читання в особах, рольова гра.

Упродовж уроку було забезпечено в класі високу активність і працездатність учнів за рахунок поєднання різноманітних методів та прийомів навчання. На уроці учні показали вміння мобілізувати себе на сприйняття та розуміння інформації, узагальнювати та виділяти головне, робити висновки.

           6. Під час уроку використано колективну та парну форми роботи учнів. Це дало змогу ефективно розвивати аналітико-творчі вміння учнів, критичне й асоціативне мислення.

          7. Контроль засвоєння знань, умінь і навичок здійснювався за допомогою гри «Перший мільйон» в льорнінгу, де учні мали змогу досягти успіху за рахунок своїх знань.

 

8. Під час рефлексивно-оцінювального етапу учні показали, наскільки  вони усвідомили зміст вивченого, засвоїли матеріал теми і вміють ним оперувати, давши відповідь на проблемне запитання.

Було підведено підсумок про значимість теми уроку у формуванні системи знань учнів та життєвих компетентностей.

У кінці уроку дана чітка інструкція щодо виконання диференційованого домашнього завдання.

Мету уроку вдалося повністю реалізувати та досягти очікуваних результатів.

 

 

doc
Додано
27 січня 2023
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку