Самоаналіз уроку з англійської мови

Про матеріал
Проведений урок - урок розвитку навиків монологічного мовлення та вдосконалення лексичних навиків по темі «Частини тіла. Зовнішність» в 2 класі. По типу – узагальнюючий урок з елементами гри (урок узагальнення та систематизації знань)
Перегляд файлу

Самоаналіз уроку,

проведеного в 2 класі

вчителем англійської мови

 Проведений урок - урок розвитку навиків монологічного мовлення та вдосконалення лексичних навиків по темі «Частини тіла. Зовнішність» в 2 класі. По типу – узагальнюючий урок з елементами гри (урок узагальнення та систематизації знань).

При плануванні та проведенні мною були дотримані загально дидактичні вимоги. Тип та структура уроку відповідають його цілям та завданням обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів сприяли реалізації основної мети: сприяти розумінню іншомовного мовлення. Тип уроку пов'язаний з методичною темою, над якою я працюю, а саме «застосування інноваційних технологій на уроках англійської мови». Тому на уроці були використанні аудіовізуальні способи навчання: відеоролик та пісня, як прийом засвоєння матеріалу.  Використання наочності та технічних засобів навчання дозволило не тільки доступно викласти матеріал, а й зекономити час на вироблення практичних умінь учнів на уроці.

 Структурні компоненти визначені з врахуванням психологічних та вікових особливостей дітей. На уроці були реалізовані наступні принципи: наочності, систематичності та послідовності, доступності, взаємозв’язку з життям.  Основним принципом розвитку мовлення на уроці є принцип комунікативної спрямованості. На уроці були застосовані наступні методи роботи:

-методи стимуляції та мотивації,

-методи організації навчально-пізнавальної діяльності: словесний, наглядний,

-методи самостійної роботи.

Застосовується  фронтальна, парна, індивідуальна форми роботи. Основним засобом навчання був ноутбук.

 Учні добре засвоїли матеріал та продемонстрували набуті знання у ході закріплення вивченого, тобто у складанні міні-твору. Продумано домашнє завдання. Зміст його випливає з усього ходу уроку, спонукає учнів до творчої роботи, поглиблювати і завершувати роботу, розпочату на уроці.

Під час уроку, я зустрілася з деякими труднощами. Важко було підвести учнів до правильного розуміння почутого, тому що темп та динаміка  мовлення відрізняється від рідної мови. Щоб уникнути труднощів, які виникли на уроці, я б  приділила більше уваги на розвиток навиків аудіювання на наступних уроках.