Самооцінювання на уроках англійської мови

Про матеріал
На уроці не нудно тоді, коли знаєш, що вчитель щось новеньке запропонує. А чому б не урізноманітнити конструктивну критику та оцінювання роботи учнів одним з креативних методів самооцінювання. Нижче наведено приклади, як учні самі оцінюють виконану роботу. І без оцінок.
Перегляд файлу

Самооцінювання на уроках англійської мови

На уроці не нудно тоді, коли знаєш, що вчитель щось новеньке запропонує. А чому б не урізноманітнити конструктивну критику та оцінювання роботи учнів одним з креативних методів самооцінювання. Нижче наведено приклади, як учні самі оцінюють виконану роботу. І без оцінок.

1. Емоджи

Учні заповнюють роздрукований робочий аркуш, окресливши один з запропонованих емоджи. Наприклад, щасливе обличчя – Я вмію, думаюче обличчя – Я не все розумію, плачущий смайлик – Мені потрібні додаткові роз'яснення.

2. Зелений, жовтий, червоний

На робочому аркуші є клітинка, яку учні розфарбовують. Обирають колір  відповідно до того, як учень почувається щодо матеріалу уроку:

Зелений: Я розумію! Я можу це зробити сам і навіть пояснити іншим.
Жовтий: Мені потрібно трохи більше пояснень.
Червоний: Я не розумію.

3. Твіт уроку

https://osvitanova.com.ua/ckeditor_assets/pictures/9640/content_51fae9ef2ffed0efb144789343316b.jpeg

Вміння стисло визначити основну ідею може знадобиться будь-де. Пропоную учням дати відповіді на ці питання в рамках 140 символів (як в Твітері). Хай також придумають хештеги. 

  •                        Про що ви дізналися сьогодні?
  •                        Що найбільше вразило?
  •                        Що найбільтше зацікавило.

 

 

4. Універсальна картка для самооцінювання.

 

Tick to choose the appropriate variant. Try to be sincere!

I was ………..at

bad

OK

Good

Very good

Speaking

 

 

 

 

Writing

 

 

 

 

Reading

 

 

 

 

Writing

 

 

 

 

5.  Картка  3-2-1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Personal card

Date ____________                              Name _____________________________

 

Instruction: Dear friend! This is your personal card, which will help you at the lesson. There points of our lesson. If you take part in an activity of the lesson, put a “+” for every task. Please, be active! (Любий друже! Це твоя особиста картка, яка допоможе тобі зорієнтуватися в етапах уроку. Якщо ти береш участь у виді діяльності на уроці став «+». Будь ласка, будь активним!)

1. Weather description. (Team work)

2. Answer the questions and try to guess the topic of the lesson.

3. Hometask checking. Reading the letters about winter in Ukraine.

4. Pair work. Making dialogues.

5. Listen and read the dialogue. Be ready to do the tasks.

6. Reading comprehension.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Аліна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0