Самоаналіз вчителя англійської мови. Станимирського ЗЗСО І-ІІ ст. Богоніс Мар’яни Степанівни
Номер слайду 2
Загальні відомості про вчителя. Рік народження: 1991 Освіта: вища ( Інститут післядипломної освіти та до університетської підготовки Львівського національного університету імені Івана Франка, 2015 р)Спеціальність: „ Філолог. Викладач англійської мови та літератури”Кваліфікація: „Вчитель англійської мови та літератури“Курси: в 2019-2020 н.р пройшла курси підвищення кваліфікації Педагогічний стаж: 10років
Номер слайду 3
Головна мета вивчення іноземної мови -формування в учнів комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння вміннями і навичками спілкуватися в усній і письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових сферах та ситуаціях.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Форми роботи, які найчастіше використовую:хорові;групові;колективні;проектні.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Методична проблема. Роль творчого вчителя на уроках англійської мови і в позаурочний час
Номер слайду 12
Методи навчання:Інтерактивна гра. Нестандартні уроки. Вивчення пісень, римівок. Метод проектів. Рухливі розминки. Використання технічних засобів навчання
Номер слайду 13
Project work “My family tree”
Номер слайду 14
Project “My favourite cartoon”
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Project “My favourite sportsman”
Номер слайду 19
Project “My favourite scientist”
Номер слайду 20
Into your portfolio
Номер слайду 21
Marry Christmas and Happy New Year!
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
“ У дитячому віці гра – це норма і дитина повинна завжди гратися,навіть коли робить серйозну роботу”(А. С. Макаренко)
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Основні комунікативні вміння: - можливість здійснювати усномовне спілкування;уміння розуміти зі слуху зміст автентичних текстів;уміння читати і розуміти автентичні тексти;уміння здійснювати спілкування у писемній формі;адекватно використовувати досвід ,набутий у вивченні рідної мови для успішного оволодіння іноземною мовою;уміння використовувати невербальні засоби спілкування у разі дефіциту наявних мовних засобів;спрямувати знання у їх безпосереднє практичне застосування.
Номер слайду 27
Результати педагогічної діяльностіВідкритий урок з зарубіжної літератури“Вірші зарубіжних письменників про дружбу та кохання” (Р. Бернс, Г. Гейне,К. Симонов) 2019 р.
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Відкритий урок “Music in my life” 8 клас
Номер слайду 30
Our talented musicians
Номер слайду 31
Номер слайду 32
Номер слайду 33
Нагородження пам'ятними грамотами
Номер слайду 34
Позакласна діяльність. Зустріч пані Керолін Томсон
Номер слайду 35
Переможці конкурсу від пані Керолін“Як ви уявляєте вірус Covid-19 і як з ним боретеся?”
Номер слайду 36
Наша візитка Короткий відеоогляд https://youtu.be/Fz. R8 Y7n9y. O8
Номер слайду 37
Самоосвіта“Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю”(А. Дістерверг)
Номер слайду 38
Номер слайду 39
Номер слайду 40
Номер слайду 41
Номер слайду 42
“Скажіть мені – і я забуду. Покажіть мені – і я запам'ятаю. Дайте можливість обговорити – і я зрозумію. Дайте можливість навчити іншого – і я досягну досконалості ”(Конфуцій)