САМООСВІТА ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ

Про матеріал
САМООСВІТА ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ Досягнення мети сучасної освіти пов`язане з особистісним потенціалом учителя, його загальною і професійною культурою. Тому педагог має приділяти увагу самоосвіті для вдосконалення кваліфікаційного рівня. Сучасні діти розкутіші, вони не такі закомплексовані. Вони по іншому сприймають навчальний матеріал. Життя без комп’ютера, смартфона видається їм порожнім і нудним. Тому завдання вчителя у тому, щоб навчити дітей використовувати ці засоби для навчання, особистого зростання та розвитку творчих здібностей. Для досягнення цієї мети намагаюся змінити методику викладання, шукаю нові оригінальні методи та прийоми, які зроблять урок цікавим, допоможуть учням краще засвоювати навчальний матеріал. До речі, мені як учителю, теж цікавіше та приємніше організовувати освітній процес, застосовуючи нові засоби навчання. Для навчання першокласників я обрала Типову освітню програму, що розроблена під керівництвом Р. Б. Шияна. Ця нова програма, на мою думку, вдало адаптована до сучасних реалій і побудована на принципах інтеграції навчального матеріалу. Нові підходи в організації освітнього процесу першокласників спонукають до оновлення методики викладання. Підвищенню рівеня знань щодо впровадження нового Державного стандарту початкової освіти та методики компетентністного навчання сприяло проходження онлайн-курсів для вчителів початкової школи на платформі MON-EDERA-OSVITORIA. Ознайомившись з передовим педагогічним досвідом сучасних українських педагогів Пристінської Марини та Большакової Інни, я на своїх уроках використовую такі прийоми та методи, як «Кубування», стратегію «Асоціативний кущ», «Щоденні 5», «Щоденні 3», ментальні карти, карти пам’яті, діаграми зв’язків, що сприяють розвитку критичного мислення молодших школярів. Щоб зробити навчання цікавим, інтерактивним, я використовую матеріали Команди Освітнього проекту «На Урок». Інтернет конференції, вебінари містять корисну інформацію про досвід роботи педагогів. Наприклад, вебінар Вікторії Круглової «Науковий квест: коли гра стає навчанням», спонував до впровадження на уроках ігрового методу навчання. Навчання через гру сприяє формуванню ключових компетентностей молодших школярів та дає можливість учасникам освітнього процесу бути більш ініціативними, активними, творчими, емоційно вільними. Початкова школа працює в умовах постійних змін. Тому і вчитель початкових класів має працювати над собою, вивчати методичну літературу, знайомитися з передовим педагогічним досвідом колег, впроваджувати кращі напрацювання на своїх уроках, щоб зацікавити учнів, розкрити внутрішній потенціал кожної дитини.
Перегляд файлу

Корольова Ірина Дмитрівна,

учитель початкових класів

Синельниківського ліцею № 6

САМООСВІТА ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ

Досягнення мети сучасної освіти пов`язане з особистісним потенціалом учителя, його загальною і професійною культурою. Тому педагог має приділяти увагу самоосвіті для вдосконалення кваліфікаційного рівня. Сучасні діти розкутіші, вони не такі закомплексовані. Вони по іншому сприймають навчальний матеріал. Життя без комп’ютера, смартфона видається їм порожнім і нудним. Тому завдання вчителя у тому, щоб навчити дітей використовувати ці засоби для навчання, особистого зростання та розвитку творчих здібностей. Для досягнення цієї мети намагаюся змінити методику викладання, шукаю нові оригінальні методи та прийоми, які зроблять урок цікавим, допоможуть учням краще засвоювати навчальний матеріал. До речі,  мені як  учителю, теж цікавіше та приємніше організовувати освітній процес, застосовуючи нові засоби навчання.

 Для навчання першокласників я обрала Типову освітню програму, що розроблена під керівництвом Р. Б. Шияна. Ця нова програма, на мою думку, вдало адаптована до сучасних реалій і побудована на принципах інтеграції навчального матеріалу. Нові підходи в організації освітнього процесу першокласників спонукають до оновлення методики викладання.

Підвищенню рівеня знань щодо впровадження нового Державного стандарту початкової освіти та методики компетентністного навчання сприяло проходження онлайн-курсів для вчителів початкової школи на платформі MON-EDERA-OSVITORIA. Ознайомившись з передовим педагогічним досвідом сучасних українських педагогів Пристінської Марини та Большакової Інни, я на своїх уроках використовую такі прийоми та методи, як «Кубування», стратегію «Асоціативний кущ», «Щоденні 5», «Щоденні 3», ментальні карти, карти пам’яті, діаграми зв’язків, що  сприяють розвитку критичного мислення молодших школярів.

Щоб зробити навчання цікавим, інтерактивним, я використовую матеріали Команди Освітнього проекту «На Урок». Інтернет конференції, вебінари містять корисну інформацію про досвід роботи педагогів.  Наприклад, вебінар Вікторії Круглової «Науковий квест: коли гра стає навчанням», спонував до впровадження на уроках ігрового методу навчання. Навчання через гру сприяє формуванню ключових компетентностей молодших школярів та дає можливість учасникам освітнього процесу бути більш ініціативними, активними, творчими, емоційно вільними.

Початкова школа працює в умовах постійних змін. Тому і вчитель початкових класів має працювати над собою, вивчати методичну літературу, знайомитися з передовим педагогічним досвідом колег, впроваджувати кращі напрацювання на своїх уроках, щоб зацікавити учнів, розкрити внутрішній потенціал кожної дитини.

 

docx
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку