Самопідготовка в 5 кл.

Про матеріал
Мета: організувати виконання учнями домашніх завдань, надавати колективну та індивідуальну допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання; сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.
Перегляд файлу

 

Таврійський  Навчально  -  реабілітаційний  центр

Херсонської обласної ради

 

 

 

САМОПІДГОТОВКА В 5-А кл.

 

 

 

 

 

                                            Вихователь: Горенко Т. М.

 

 

 

 

2016-2017 н.р.

 

Мета: організувати виконання учнями домашніх завдань, надавати колективну та індивідуальну допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання; сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.

Обладнання: пам'ятка «Як працювати під час самопідготовки»; підручники; зошити, ручки, картки з завданням для мовленнєвої гри.

Хід заняття

І. Підготовча частина

1. Організаційний момент

Щоб урок минув не марно

Треба сісти рівно, гарно

Дарма часу ти не трать,

Думати треба!» Працювать!

Всі за парти тихо всілись

І на мене подивились.

2. Складання плану роботи

- Діти, приготуйте, зошити, підручники та необхідне приладдя.

- Що ви сьогодні нового вивчали на уроках?

Відповіді учнів.

- Домашнє завдання з яких предметів ви отримали?

Відповіді учнів.

Домашнє завдання написане на дошці.

Українська мова  Частини мови. Іменник.

I,II група  - Завдання 333, стор.126

III група – Завдання312, стор.119 ( списати)

Інд. Телештан Стор. 78 « Буквар» (списати)

Українська література  стор. 211-212 2 Ведмідь і павук»( знати зміст твору)

I група – виразно читати, переказувати

II група - виразно читати, відповідати на запитання

III група-виразно читати

Інд. Телештан Стор. 85 « Буквар» (читати)

- Яке завдання найважче, на вашу думку?

Відповіді учнів.

- Отже, з нього ми і почнемо сьогодні працювати.

Вихователь та учні колективно складаємо  план роботи.

3. Проведення вправ, дидактичних ігор

- Ми готуємося до самостійної роботи, пограймо в мовленнєву  гру, тим самим згадаємо що таке іменник. На партах у дітей карточки з завданням.

Мовленнєва розминка. Гра «Чарівник»

- Уявіть, зараз ви всі — чарівники. Вам потрібно «оживити» предмети — утворити від іменника, що відповідає на питання що? спільнокореневе слово — іменник, який відповідає на питання хто?

Наприклад:

Банк — банкір,

бібліотека — бібліотекар,

Київ — киянин,

комбайн — комбайнер,

космос — космонавт.

Діти по черзі добирають та називають  спільнокореневі слова до слів, які написані на карточках.

Допомагаю таким учням як Новіков,  Зибін, Соболєв, Телештан, Передков.

ІІ. Самостійна робота учнів

  1. Виконання учнями письмового завдання з української мови

 

- Настав час виконувати домашнє завдання з української мови.

Для учнів  I-II групи( Філіпов А., Грецов Д, Черевичник О., Черевичник М., Мороз А.,Золотарьов К.,)    потрібно прочитати та відгадати загадки, потім записати відгадки та поставити до них питання.

Учні  III групи ( Соболєв В, Передков М., Зибін К.,Бондаренко Д., Новіков В.) уважно списують текст і підкреслюють іменники.

Телештан М. – списує з друкованого тексту.   Підручник « Буквар».

     Я  стежу за роботою дітей, провожу індивідуальний та диференційований підхід з урахуванням рівня їх самостійності. Слідкую за тим як сидять учні за партою та за каліграфією письма.

    2. Фізкультхвилинка

 

- Ви напевно вже втомилися. Проведімо фізкультхвилинку.

 

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз — присіли, другий — встали.

Всі за парти посідали.

  1. Виконання учнями  завдання з української  літератури.

- А зараз розгорнемо підручники і виконаймо завдання з читання. Але спочатку звернемо увагу на пам’ятку  , яка  допоможе нам в виконанні  завдання.

Пам'ятка  Як навчитися читати виразно

  1. Перечитай текст, визнач, про що йдеться.
  2. Подумай, що найголовніше в кожній частині тексту.
  3. Прочитай одне і те саме речення з різною інтонацією.
  4. Визнач, які думки і почуття треба повідомити слухачам.
  5. Визнач своє ставлення до того, про що читав, щоб висловити настрій, почуття.
  6. Визнач темп, тон кожного уривка.
  7. Читай, чітко вимовляючи слова, дотримуючись усіх пауз.

 

Пам'ятка Як готуватися до переказу

  1. Уважно прочитай текст, з’ясуй значення незрозумілих слів.
  2. Дай відповідь на питання, дані в посібнику або запропоновані вчителем. Якщо зазнаєш труднощів, перечитай відповідні частини тексту.
  3. Визнач основну думку тексту. Зайди ті слова, словосполучення і речення, які особливо важливі для її розкриття.
  4. Прочитати текст знову, розділяючи змістові частини його значними.
  5. Переказуючи текст, слідкуй за послідовністю, намагайся передати всі основні факти.
  6. Прочитай ще раз ту частину, переказ якої не вдався.

Діти спочатку читають самостійно, потім читаємо по черзі ланцюжком. Учні I групи  ( Філіпов А., Грецов Д.,Мороз А.. Золотарьов К., Черевичник М.) –  читають і переказують прочитаний текст, користуючись планом  після тексту.

                              План

  1. Як познайомилися  ведмідь і павучок.
  2. Погоня мисливців за ведмедем.
  3. Порятунок ведмедя.
  4. Розмова павучка і ведмедя.

Учні II групи ( Бондаренко Д., Черевичник О., Передков М.,) -  читають і відповідають на запитання після тексту.

  1. Як павук урятував ведмедя?
  2.  Як ставився ведмідь до павучка?

Учні III  групи ( Соболєв В., Зибін К., Новіков В.)- виразно читають текст.

З  Телештаном  М. -  індивідуально  читаємо « Буквар».

ІІІ. Підбиття підсумків самопідготовки

1. Самоперевірка та взаємоконтроль виконання домашнього завдання

- Попрацювали, а тепер виконайте дуже відповідальну роботу. Перевірте спочатку самостійно своє домашнє завдання, якщо знайдете помилки, виправте їх.

- А тепер обміняйтеся зошитами і спробуйте усно оцінити роботу свого товариша.

2. Перевірка домашнього завдання вихователем

Я  перевіряю , чи всі встигли виконати завдання, над чим слід ще попрацювати. Аналізую якість виконання роботи. Відзначаю найбільш старанних учнів.

3. Рефлексія результатів. Гра «Мікрофон»

- Яке завдання вам сподобалося найбільше?

- Яке завдання вам було найважче виконати?

- Чому?

- Який матеріал засвоїли недостатньо?

- На що потрібно звернути увагу і допрацювати?

(Відповіді учнів)

docx
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку