Самостійна робота №1 за підручником М.В.Богдановича, Г.П.Лишенка
Повторення матеріалу 3 класу. Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000.
Самостійна робота№1
1 варіант
1.Розв’яжи задачу:
Для проведення електромережі в будівлі придбали 1000 м кабелю. 4 мотки по 60 м кожний, витратили на внутрішню проводку, а четверту частину решти пішло на зовнішню проводку. Скільки метрів кабелю пішло на зовнішню проводку?
2.Розв’яжи приклади:
739 + 165 705 : 5
806 − 248 824 : 4
147 · 6 518 : 7
4 · 209 182 : 91
3.Розв’яжи задачу виразом:
У 8 однакових пакети розсипали 32кг крупи. Скільки потрібно таких пакетів, щоб розсипати 56кг крупи?
4.Розв’яжи рівняння:
х · 17 = 400 − 315
5. Виконай геометричне завдання:
Відрізок АВ становить п’яту частину відрізка АС. Відрізок АВ дорівнює 20 мм. Знайди довжину відрізка АС та накресли його.
6.*Додаткова задача:
Оксанка знайшла в лісі 37 грибів. Серед них було а білих грибів, маслюків утричі більше, ніж білих, а решта − сироїжки. Скільки сироїжок Знайшла Оксанка?
Самостійна робота№1
2 варіант
1.Розв’яжи задачу:
На пасіці фермерського господарства накачали 315 кг меду. Дев’яту частину відвезли до міської лікарні, а
решту розлили в банки по 2кг в кожну. Скільки банок заповнили медом?
2.Розв’яжи приклади:
457 + 349 678 : 3
706 − 347 832 : 4
167 · 4 336 : 6
30 · 28 111 : 37
3. Розв’яжи задачу виразом:
42 сторінки книги хлопчик прочитав за 6днів. За скільки днів він прочитає 91 сторінку?
4.Розв’яжи рівняння:
х : 15 = 254 − 249
5.Виконай геометричне завдання:
Накресли відрізок АМ довжиною 80мм. Познач на ньому точку О так, щоб довжина відрізка АО
становила четверту частину відрізка АМ.
6.*Додаткова задача:
У їдальні 300 глибоких тарілок, що на в тарілок менше, ніж мілких. Блюдець удвічі менше, ніж мілких тарілок. Скільки блюдець у їдальні?