Самостійна робота для 5 класу з теми "Означення"

Про матеріал
Розробка містить практичні завдання з теми що відповідають віковим та індивідуальним особливостям п'ятикласників.Мета- сформувати вміння та навички знаходити означення,підкреслювати їх,поширювати речення тощо. Такі завдання подобаються учням,бо допомагають створити ситуацію успіху.
Перегляд файлу

1.Пошир речення означеннями. Їх підкресли.

1)….сонце заглянуло в ……ліс.2) Там торкнулося…..промінням …листочки на …..березі, погладило по…..голівці……..синичку. 3)…..пташечка віддячила йому….пісенькою про…щастя.4)Далі…..сонечко заглянуло до….. болотця, як до  …люстерка.5) Там воно побачило  ….небо з …..хмаринками, які мчали кудись за…..вітром. 6) Разом з ними у …височині  шугали  ….ластівки,зграї….горобців, та часом пролітала … ворона.

 

2. Перебудуй словосполучення за зразком. Постав запитання від головного до залежного слова. Визнач синтаксичну роль залежного слова.

Зразок: Учнівський зошит -   зошит учня

Лимонний пиріг, скляний келих, шкільне подвір’я, Шевченкові твори, золота обручка,

мамина хустка, лисяча нора.

 

 3.Прочитай вірш. Спиши. Означення підкресли хвилястою лінією.

Була весна весела, щедра, мила,
Промінням грала, сипала квітки,
Вона летіла хутко, мов стокрила,
За нею вслід співучії пташки!
Все ожило, усе загомоніло –
Зелений шум, веселая луна!
Співало все, сміялось і бриніло,
А я лежала хвора й самотна.

 

 

1.Пошир речення означеннями. Їх підкресли.

1)….сонце заглянуло в ……ліс.2) Там торкнулося…..промінням …листочки на …..березі, погладило по…..голівці……..синичку. 3)…..пташечка віддячила йому….пісенькою про…щастя.4)Далі…..сонечко заглянуло до….. болотця, як до  …люстерка.5) Там воно побачило  ….небо з …..хмаринками, які мчали кудись за…..вітром. 6) Разом з ними у …височині  шугали  ….ластівки,зграї….горобців, та часом пролітала … ворона.

 

2. Перебудуй словосполучення за зразком. Постав запитання від головного до залежного слова. Визнач синтаксичну роль залежного слова.

Зразок:

Учнівський зошит -   зошит учня

Лимонний пиріг, скляний келих, шкільне подвір’я, Шевченкові твори, золота обручка,

мамина хустка, лисяча нора.

 

 3.Прочитай вірш. Спиши. Означення підкресли хвилястою лінією.

Була весна весела, щедра, мила,
Промінням грала, сипала квітки,
Вона летіла хутко, мов стокрила,
За нею вслід співучії пташки!
Все ожило, усе загомоніло –
Зелений шум, веселая луна!
Співало все, сміялось і бриніло,
А я лежала хвора й самотна

doc
Додано
22 листопада
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку