1.Пошир речення означеннями. Їх підкресли.
1)….сонце заглянуло в ……ліс.2) Там торкнулося…..промінням …листочки на …..березі, погладило по…..голівці……..синичку. 3)…..пташечка віддячила йому….пісенькою про…щастя.4)Далі…..сонечко заглянуло до….. болотця, як до …люстерка.5) Там воно побачило ….небо з …..хмаринками, які мчали кудись за…..вітром. 6) Разом з ними у …височині шугали ….ластівки,зграї….горобців, та часом пролітала … ворона.
2. Перебудуй словосполучення за зразком. Постав запитання від головного до залежного слова. Визнач синтаксичну роль залежного слова.
Зразок: Учнівський зошит - зошит учня
Лимонний пиріг, скляний келих, шкільне подвір’я, Шевченкові твори, золота обручка,
мамина хустка, лисяча нора.
3.Прочитай вірш. Спиши. Означення підкресли хвилястою лінією.
Була весна весела, щедра, мила,
Промінням грала, сипала квітки,
Вона летіла хутко, мов стокрила,
За нею вслід співучії пташки!
Все ожило, усе загомоніло –
Зелений шум, веселая луна!
Співало все, сміялось і бриніло,
А я лежала хвора й самотна.
1.Пошир речення означеннями. Їх підкресли.
1)….сонце заглянуло в ……ліс.2) Там торкнулося…..промінням …листочки на …..березі, погладило по…..голівці……..синичку. 3)…..пташечка віддячила йому….пісенькою про…щастя.4)Далі…..сонечко заглянуло до….. болотця, як до …люстерка.5) Там воно побачило ….небо з …..хмаринками, які мчали кудись за…..вітром. 6) Разом з ними у …височині шугали ….ластівки,зграї….горобців, та часом пролітала … ворона.
2. Перебудуй словосполучення за зразком. Постав запитання від головного до залежного слова. Визнач синтаксичну роль залежного слова.
Зразок:
Учнівський зошит - зошит учня
Лимонний пиріг, скляний келих, шкільне подвір’я, Шевченкові твори, золота обручка,
мамина хустка, лисяча нора.
3.Прочитай вірш. Спиши. Означення підкресли хвилястою лінією.
Була весна весела, щедра, мила,
Промінням грала, сипала квітки,
Вона летіла хутко, мов стокрила,
За нею вслід співучії пташки!
Все ожило, усе загомоніло –
Зелений шум, веселая луна!
Співало все, сміялось і бриніло,
А я лежала хвора й самотна