І варіант
Завдання 1. Придумати речення за схемою
Завдання 2. Придумати речення з однорідними присудками; однорідними означеннями.
Завдання 3.
Записати речення, визначити у кожному підмет та присудок.
З лісу було чути спів солов'я. Мені наснився прекрасний сон. Улітку я відпочиваю із друзями на озері. Мама приготувала смачну вечерю.
Завдання 4. Переписати речення, підкреслити у них граматичну основу та другорядні члени речення.
Прийшла весна. Учні п'ятого класу вибігли на вулицю. Там вони побачили свою учительку. Вона ішла до школи із гарним букетом у руках. Ірина Андріївна ніжно усміхнулась. Це був оберемок котиків. Всі раділи приходу весни.
Завдання 5. Із поданих слів складіть речення, які уведіть у текст-опис на тему «Весна-чарівниця»
Весна-чарівниця, заворожує, аромати, пахощі, подих тепла, радіють, зеленіє, птахи, вирій, казка, захоплення.
ІІ варіант
Завдання 1. Завдання 1. Придумати речення за схемою
Завдання 2. Придумати речення з однорідними підметами; однорідними обставинами.
Завдання 3.
Записати речення, визначити у кожному підмет та присудок.
Яскраво світить весняне сонечко. Дівчинка прийшла до школи вчитися. Навесні птахи повертаються із вирію. Сергій з Олегом грають у футбол.
Завдання 4. Переписати речення, підкреслити у них граматичну основу та другорядні члени речення.
1.Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть. 2.Світ вечірнього сонця заглянув у причілкове вікно. 3.Погляд твій палає від погорди. 4.Навшпиньки виглядають жоржини через тин. 5. Ще вчора мляво хлюпало із хмар.
Завдання 5. Із поданих слів складіть речення, які уведіть у текст-опис на тему «Весна-чарівниця»
Весна-чарівниця, заворожує, аромати, пахощі, подих тепла, радіють, зеленіє, птахи, вирій, казка, захоплення.