11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Самостійна робота для учнів 7-х класів з теми: «Геометричне місце точок»

Про матеріал
Самостійна робота для учнів 7-х класів з теми: «Геометричне місце точок» для здійснення різнорівневого контролю знань учнів при знаходженні геометричних місць точок на площині.
Перегляд файлу

Тема уроку:  Самостійна робота для учнів 7-х класів з теми: «Геометричне місце точок».

Мета уроку: 

навчальна: перевірити навчальні досягнення учнів з опрацьованої теми, здійснити різнорівневий контроль знань учнів при знаходженні геометричних місць точок на площині.

розвивальна: розвивати просторову уяву, логічне мислення, увагу, інтуїцію, уміння працювати самостійно.

виховна: виховувати в учнів правильну самооцінку та критичне мислення до вивченого матеріалу, культуру математичної мови та письма, наполегливість у досягненні мети.

Форма проведення уроку: самостійна робота.

Тип уроку: урок перевірки знань та вмінь.

Обладнання: мультимедійний проектор, картки.

Хід уроку.

I. Організаційний етап.

Форма роботи: фронтальна. Метод: словесний.

Включення учнів у діловий ритм роботи.

II. Перевірка домашнього завдання учнів.

Форма роботи: фронтальна. Метод: словесний.

Фронтальна перевірка домашнього завдання, коментар незрозумілих питань. Текст розв’язування домашнього завдання демонструється на слайді. Домашнє завдання буде перевірено вчителем разом з самостійною роботою.

III. Формування мети й завдань уроку.

Форма роботи: фронтальна. Метод: словесний.

Повідомлення учням мети та завдань уроку.

IV. Мотивація учбової діяльності учнів на уроці.

Форма роботи: фронтальна. Метод: словесний.

Створення ситуації успіху. Прикріплення на дошці смайлику і побажання всім учням гарного настрою. Кожен учень отримує тексти різнорівневих завдань самостійної роботи та обирає відповідний рівень своєї роботи з урахуванням своїх сил і поточних оцінок, за власним бажанням або за рекомендацією вчителя.

I рівень - для учнів з низьким рівнем знань (на 6 балів)

II рівень - для учнів  із середнім рівнем знань (на 9 балів)

III рівень - для учнів з високим рівнем знань (на12 балів)

V. Самостійна робота.

Форма роботи: індивідуальна. Метод: практичний.

З найбільш сильних учнів призначаються інструктори, які в ході самостійної роботи надають допомогу учням з низьким та середнім рівнем знань.

I рівень - для учнів з низьким рівнем знань (на 6 балів)

№ 1. На малюнку AD = DB = 3 см. Чим є геометричне місце точок, що належать даній прямій, які віддалені від точки D на відстань: а) рівну 3 см; б) більше 3 см; в) не більше 3 см.

 

№ 2. За тим же малюнком визначте, чим є геометричне місце точок площини, які віддалені від точки D на відстань: а) рівну 3 см; б) більше 3 см; в) не більше 3 см.

№ 3. Побудуйте геометричне місце точок площини, рівновіддалених від кінців відрізка АВ, довжиною 6см.

II рівень - для учнів  із середнім рівнем знань (на 9 балів)

№ 1. Побудуйте геометричне місце точок площини, рівновіддалених від сторін кута, градусна міра якого 400.

№ 2. Побудуйте  геометричне місце точок площини, рівновіддалених від сторін даного трикутника АВС, якщо АВ = 4 см, ВС = 5см, АС = 6 см.

№ 3. Знайдіть геометричне місце центрів кіл, які проходять через дві дані точки.

III рівень - для учнів з високим рівнем знань (на12 балів)

№ 1. Побудуйте  геометричне місце точок площини, рівновіддалених від вершин даного трикутника АВС, якщо АВ = 3,5 см, ВС = 4 см, АС = 5,5 см.

№ 2. Знайдіть геометричне місце центрів кіл даного радіуса, які проходять через дану точку.

№ 3. Дано точки А і В. Знайдіть геометричне місце точок Х таких, що АХ >ВХ.

Після виконання самостійної роботи та збирання зошитів вчитель організовує обговорення незрозумілих моментів роботи.

VI. Підсумок уроку.

Форма роботи: фронтальна. Метод: словесний.

Підведення підсумків уроку. Учні порівнюють свої реальні результати з очікуваними.

VIII. Повідомлення домашнього завдання.

Форма роботи: фронтальна. Метод: словесний.

Домашнє завдання. Дано точки А і В. Знайдіть геометричне місце точок Х таких, що АХ  > АВ.

IX.  Рефлексія діяльності.

Форма роботи: фронтальна. Метод: словесний.

«Сходинки успіху».

1)  Картинки по запросу картинки "сходинки успіху"  - мені все вдалося.

 

2)  http://pedpresa.com.ua/biblioteka/files/2014/06/Inshe-P-1-3.jpg  - у мене були проблеми…

 

3)   Картинки по запросу картинки "сходинки успіху"  - у мене нічого не вийшло…

 

docx
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
30 січня
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку