Самостійна робота на 2 варіанти. Під час самостійної роботи потрібно вникнути в суть задачі, вдуматися в її зміст, з'ясовувати життєву проблематику того чи іншого завдання, щоб правильно визначити математичну модель задачі.
Самостійна робота.
Звертаю вашу увагу на те, що під час самостійної роботи не тільки вникайте в математичну суть задачі, а й вдумуйтесь в її зміст, з’ясовуйте життєву проблематику того чи іншого завдання.
Варіант І.
І рівень.
Потяг пройшов за першу хвилину 580 м, а за кожну наступну хвилину – на 60 м менше, ніж попередню. Яку відстань пройшов потяг за шосту хвилину; за десяту хвилину?
ІІ рівень.
У пробірці міститься 5 клітин, які розмножуються поділом навпіл. Скільки клітин утвориться після першого поділу, четвертого поділу?
ІІІ рівень.
Уявіть, що ви хочете взяти в банку кредит у розмірі 3000 гривень. За перший день ви будете зобов’язані заплатити банку 1 копійку, за другий – 2 копійки, за третій – 4 копійки і т.д. Чи укладете ви з цим банком договір не менше, ніж на 20 днів?
Варіант ІІ.
І рівень.
Учень прочитав книжку за 12 днів. За перший день він прочитав 8 сторінок, а за кожний наступний день він читав на 4 сторінки більше, ніж за попередній. Скільки сторінок прочитав учень за 8, 12 день.
ІІ рівень.
Інфузорії-туфельки розмножуються поділом на дві частини. Скільки утвориться інфузорій з однієї після трьох поділів; шести поділів.
ІІІ рівень.
У амфітеатрі у першому ряді 8 місць, а в кожному наступному – на 4 місця більше, ніж у попередньому. Скільки рядів у амфітеатрі, якщо всього місць 680.