Клас |
Прізвище, ім’я |
Варіант |
Дата |
Оцінка |
9–__ |
________________________________ __________________________ |
_____ |
___.___.20__ |
|
Самостійна робота. Нерівності та числові проміжки
1. (2 бали) На якому з малюнків зображено числовий проміжок: Варіант 1 [–1;3). Варіант 2 (–1;3].
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
(– ∞;3] |
(– ∞;3) |
(3;∞) |
[3;∞) |
2. (2 бали) Подати нерівність у вигляді проміжку:
Варіант 1 x > 3.
Варіант 2 x ≤ 3.
3. (2 бали) Вкажіть всі цілі числа, що належать проміжку: Варіант 1 [5;10). Варіант 2 (5;10].
А |
Б |
В |
Г |
|
5; 6; 7; 8; 9; 10 |
6; 7; 8; 9; 10 |
5; 6; 7; 8; 9 |
6; 7; 8; 9 |
Клас |
Прізвище, ім’я |
Варіант |
Дата |
Оцінка |
9–__ |
________________________________ __________________________ |
_____ |
___.___.20__ |
|
Самостійна робота. Нерівності та числові проміжки
1. (2 бали) На якому з малюнків зображено числовий проміжок: Варіант 1 [–1;3). Варіант 2 (–1;3].
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
(– ∞;3] |
(– ∞;3) |
(3;∞) |
[3;∞) |
2. (2 бали) Подати нерівність у вигляді проміжку:
Варіант 1 x > 3.
Варіант 2 x ≤ 3.
3. (2 бали) Вкажіть всі цілі числа, що належать проміжку: Варіант 1 [5;10). Варіант 2 (5;10].
А |
Б |
В |
Г |
|
5; 6; 7; 8; 9; 10 |
6; 7; 8; 9; 10 |
5; 6; 7; 8; 9 |
6; 7; 8; 9 |
Клас |
Прізвище, ім’я |
Варіант |
Дата |
Оцінка |
9–__ |
________________________________ __________________________ |
_____ |
___.___.2009 |
|
Самостійна робота. Нерівності та числові проміжки
1. (2 бали) На якому з малюнків зображено числовий проміжок: Варіант 1 [–1;3). Варіант 2 (–1;3].
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
(– ∞;3] |
(– ∞;3) |
(3;∞) |
[3;∞) |
2. (2 бали) Подати нерівність у вигляді проміжку:
Варіант 1 x > 3.
Варіант 2 x ≤ 3.
3. (2 бали) Вкажіть всі цілі числа, що належать проміжку: Варіант 1 [5;10). Варіант 2 (5;10].
А |
Б |
В |
Г |
|
5; 6; 7; 8; 9; 10 |
6; 7; 8; 9; 10 |
5; 6; 7; 8; 9 |
6; 7; 8; 9 |
4. (3 бали) Відмітьте на координатній прямій проміжки та знайдіть їх а) об’єднання; б) перетин.
Варіант 1 (–1;2] і [1;4). Варіант 2 [–1;2) і (1;4].
Відповідь: а)________________________ б)_______________________
5. (3 бали) Відмітьте на координатній прямій множину чисел, що задовольняють нерівність; запишіть цю нерівність у вигляді проміжку, чи об’єднання проміжків:
Варіант 1 а) ; б) . Варіант 2 а) ; б) .
Відповідь: а)________________________ б)_______________________
4. (3 бали) Відмітьте на координатній прямій проміжки та знайдіть їх а) об’єднання; б) перетин.
Варіант 1 (–1;2] і [1;4). Варіант 2 [–1;2) і (1;4].
Відповідь: а)________________________ б)_______________________
5. (3 бали) Відмітьте на координатній прямій множину чисел, що задовольняють нерівність; запишіть цю нерівність у вигляді проміжку, чи об’єднання проміжків:
Варіант 1 а) ; б) . Варіант 2 а) ; б) .
Відповідь: а)________________________ б)_______________________
4. (3 бали) Відмітьте на координатній прямій проміжки та знайдіть їх а) об’єднання; б) перетин.
Варіант 1 (–1;2] і [1;4). Варіант 2 [–1;2) і (1;4].
Відповідь: а)________________________ б)_______________________
5. (3 бали) Відмітьте на координатній прямій множину чисел, що задовольняють нерівність; запишіть цю нерівність у вигляді проміжку, чи об’єднання проміжків:
Варіант 1 а) ; б) . Варіант 2 а) ; б) .
Відповідь: а)________________________ б)_______________________