Самостійна робота. Прикметник. 6 клас

Про матеріал
Матеріал можна використовувати для перевірки рівня знань учнів з теми "Прикметник", а саме розряди за значенням, ступені порівняння, правопис НЕ з іменниками
Перегляд файлу

Самостійна робота                                                           Прикметник 6 клас

1. Позначте рядок,у якому записані лише прикметники:

А прозорий, ніжний, пташиний, родинний;

Б голубий, ніжно-сірий, триповерховий, чорнобривець;

В полуденний, ясен, красень, сільський;

Г великий, цегляний, колючий, прив’ялить.

2. Лише якісні прикметники є в рядку:

А англійський, одноденний, хоробрий, вечірній;

Б прикордонний, орлиний, лисячий, веселий;

В осінній, весняний, літній, зимовий;

Г щирий, синій, блідо-рожевий, малесенький.

3. Лише відносні прикметники вжито у рядку.

А шовковий, сімейний, прикордонний, хоробрий;

Б повний, прекрасний, мудрий, злий;

В український, залізний, чорничний, полуничний;

Г холодний, шовковий, піщаний, мідний.

4. Присвійний прикметник вжито у словосполученні:

А ніжний захід;

Б Шевченків «Кобзар»;

В заячий характер;

Г шекспірівський стиль.

5. Усі прикметники м'якої групи є в рядку:

А правильні, зимні, суботні, лісові;

Б древні, літні, ближні, середні;

В братні, вологі, терпкі, достатні;

Г байдужі, сині, торішні, Андріїв.

6. Від усіх прикметників у рядку можна утворити ступені порівняння:

А низький, глухий, пташиний;

Б  порожній, прекрасний, поганий;

В  солодкий, гарний, добренький;

Г  рідний, милий, темний.

7. Правильно утворено складену форму вищого ступеня порівняння прикметників у рядку:

А більш точний

Б самий точний

В більш точніший

Г найточніший

8. НЕ треба писати разом із наступним словом у реченні:

А Доброму каменю пісок не/страшний.

Б Петрик упіймав зовсім не/велику рибу.

В Михайло Драгоманов відзначався не/втомною працею для свого народу.

Г Не/звичайна, а немов казкова скрізь лунає українська мова.

9. Помилку в написанні прикметника допущено у варіанті:

А  кобзарева пісня                                        Г  директорова порада

Б  школярська думка                                    Д  інженерова ідея

В  Ігорова діяльність

10. Помилку в написанні прикметника допущено в рядку:

А  Оліна презентація                                   Б  матусина казка

В  Маріїна подорож                                     Г  батьків подарунок

Д сестриччина допомога

11. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників рядку:

А  довжелезніший, найбільш привітний, модніший

Б  найменш вологий, самий чудовий, більш лагідний

В  найбільш самотніший, найгостріший, прудкіший за всіх

Г  дуже цікавий, менш оригінальний, найніжніший

Д  найясравіший, більш зручний, дорожчий над усе

12. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:

А малиновий, чесний, цікавий

Б  гучний, дешевий, приємний

В ультракороткий, злий, вагомий

Г солоденький, ретельний, щирий

Д здоровенний, доречний, вразливий

 

13.Прочитайте речення, підкресліть головні і другорядні члени у ньому. Випишіть прикметник, розберіть його як частину мови.

 

Любов  розтопить найчерствіше серце, оживить його, дасть йому сили.

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 березня
Переглядів
2155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку