Самостійна робота "Пряма мова"

Про матеріал

Самостіна робота допоможе вчителю легко вивити рівень засвоєння теми учнями, попрацювати над типовими помилками та досягти високих результатів навчальної діяльості.

Перегляд файлу

Дата __________ Прізвище, ім'я ______________________________ Клас__________ І варіант

  1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.
  1. Срібно жебонить синя вода і я нахиляюсь до неї.
  2. Хтось із дорослих кричить Хлопче вилізай на берег!
  3. Жну й не чую що сполохала пташину мовила мати.
  1.                Придумайте речення за поданою схемою:  «П», - а.

 

 

Дата _________ Прізвище, ім'я ______________________________ Клас__________ ІІ варіант

1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.

  1. Олесь біжить підтюпцем і дерева теж біжать за ним.
  2. Так бачу та усім тут добре надоїв Кіт Вовкові сказав.
  3. Я спитав у бабусі Чи можна у вас напитися води?

2. Придумайте речення за поданою схемою:  А : «П!»

 

 

Дата _________ Прізвище, ім'я ______________________________ Клас__________ ІІІ варіант

1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.

  1. Ранні пташки росу п’ють а пізні пташки слізки ллють.
  2. Як би мені вісточку послати думає князівна.
  3. Михайлик відповів Татар хтозна скільки.

2. Придумайте речення за поданою схемою:  А : «П?»

 

 

Дата ________ Прізвище, ім'я ________________________________ Клас__________ І варіант

1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.

  1. Срібно жебонить синя вода і я нахиляюсь до неї.
  2. Хтось із дорослих кричить Хлопче вилізай на берег!
  3. Жну й не чую що сполохала пташину мовила мати.

2. Придумайте речення за поданою схемою:  «П», - а.

 

 

Дата ________ Прізвище, ім'я _______________________________ Клас__________ ІІ варіант

1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.

  1. Олесь біжить підтюпцем і дерева теж біжать за ним.
  2. Так бачу та усім тут добре надоїв Кіт Вовкові сказав.
  3. Я спитав у бабусі Чи можна у вас напитися води?

2. Придумайте речення за поданою схемою:  А : «П!»

 

 

Дата ________ Прізвище, ім'я _______________________________ Клас__________ ІІІ варіант

1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.

1)Ранні пташки росу п’ють а пізні пташки слізки ллють.

  1. Як би мені вісточку послати думає князівна.
  2. Михайлик відповів Татар хтозна скільки.

2. Придумайте речення за поданою схемою:  А : «П?»

____________________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
23 серпня 2018
Переглядів
1953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку