Самостіна робота допоможе вчителю легко вивити рівень засвоєння теми учнями, попрацювати над типовими помилками та досягти високих результатів навчальної діяльості.
Дата __________ Прізвище, ім'я ______________________________ Клас__________ І варіант
|
Дата _________ Прізвище, ім'я ______________________________ Клас__________ ІІ варіант 1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.
2. Придумайте речення за поданою схемою: А : «П!»
|
Дата _________ Прізвище, ім'я ______________________________ Клас__________ ІІІ варіант 1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.
2. Придумайте речення за поданою схемою: А : «П?»
|
Дата ________ Прізвище, ім'я ________________________________ Клас__________ І варіант 1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.
2. Придумайте речення за поданою схемою: «П», - а.
|
Дата ________ Прізвище, ім'я _______________________________ Клас__________ ІІ варіант 1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення.
2. Придумайте речення за поданою схемою: А : «П!»
|
Дата ________ Прізвище, ім'я _______________________________ Клас__________ ІІІ варіант 1. Поставте розділові знаки в реченнях, поряд накресліть схеми до 2 і 3 речення. 1)Ранні пташки росу п’ють а пізні пташки слізки ллють.
2. Придумайте речення за поданою схемою: А : «П?» ____________________________________________________________________________
|