Самостійна робота покаже результат навчальної діяльності учнів, за її допомогою можна узнати, чи вміють учні знаходити словосполучення, будувати їх схеми, відрізняти їх від сполук слів.
Дата ___________ Прізвище, ім'я __________________________________ Клас__________ І варіант
А дерева та кущі Б іде дощик В посеред ставу Г високо злетів 2. Побудуйте схему словосполучень, визначивши головне і залежне слово.
Запитав у товариша, відійшов від вікна, у весняному лісі. 3. Знайдіть неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно. Говорили на німецькій мові, доглядає тварин, позбавитися звички. __________________________________________________ 4. Виділіть граматичну основу в реченні. Я завжди вчасно приходжу до школи.
|
Дата ___________ Прізвище, ім'я __________________________________ Клас__________ ІІ варіант
А муркоче кіт Б через річку В дуже смачний Г ігри та розваги 2. Побудуйте схему словосполучень, визначивши головне і залежне слово.
Побачила пташку, весела перерва, бадьоро крокує. 3. Знайдіть неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно. Поїхав за книжками, сміялися з нього, дякували нам. __________________________________________________ 4. Виділіть граматичну основу в реченні. Арсеній сидів у човні біля своєї верби.
|
Дата ___________ Прізвище, ім'я __________________________________ Клас__________ І варіант
А дерева та кущі Б іде дощик В посеред ставу Г високо злетів 2. Побудуйте схему словосполучень, визначивши головне і залежне слово.
Запитав у товариша, відійшов від вікна, у весняному лісі. 3. Знайдіть неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно. Говорили на німецькій мові, доглядає тварин, позбавитися звички. __________________________________________________ 4. Виділіть граматичну основу в реченні. Я завжди вчасно приходжу до школи.
|
Дата ___________ Прізвище, ім'я __________________________________ Клас__________ ІІ варіант
А муркоче кіт Б через річку В дуже смачний Г ігри та розваги 2. Побудуйте схему словосполучень, визначивши головне і залежне слово.
Побачила пташку, весела перерва, бадьоро крокує. 3. Знайдіть неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно. Поїхав за книжками, сміялися з нього, дякували нам. __________________________________________________ 4. Виділіть граматичну основу в реченні. Арсеній сидів у човні біля своєї верби.
|