Самостійна робота "Системи лінійних нерівностей"

Про матеріал

Самостійна робота дозволить перевірити компетентності учнів розв'язувати подвійні нерівності, системи нерівностей, нерівності з модулями. Робота подана у двох варіантах, кожен варіант - на аркуші А5. Вчитель може корегувати кількість завдань, які слід виконувати, відповідно до часу, що виділений для самостійної роботи та рівня знань учнів.

Перегляд файлу

1) Які з чисел є розв’язками системи нерівностей image?

А. 2                          Б. 5                       В. 4                       Г. 0

2)Вкажіть проміжок, який є розв’язком системи нерівностейimage А. [–1; 2)          Б. (– 1; 2]        В. (– 1; 2)          Г. (1; 2)

 

Розв’яжіть нерівності чи системи нерівностей  

3)image          4)image 

 

 

 

 

 

5) image                      6)image 

Дата:_________

Учень/учениця __________________________

Алгебра, 9 кл

      Самостійна робота                                    В-1

Системи лінійних нерівностей

 

 

 

 

 

 

 

7) image                                             8) image 

 

 

 

 

 

 

 

 

9*) При яких значеннях змінної  х має зміст вираз?

image 

1) Які з чисел є розв’язками системи нерівностей image?

А. –1                        Б. –2                     В. –4                     Г. 0

2)Вкажіть проміжок, який є розв’язком системи нерівностейimage А. [0; –3] Б. [0; 3]           В. (– 3; 0)        Г. (0; 3)

 

Розв’яжіть нерівності чи системи нерівностей  

3)image          4)image 

 

 

 

 

 

5)image                       6)image 

Дата:_________

Учень/учениця __________________________

Алгебра, 9 кл

      Самостійна робота                                    В-2

Системи лінійних нерівностей

 

 

 

 

 

 

 

7) image                                             8) image 

 

 

 

 

 

 

 

 

9*) При яких значеннях змінної  х має зміст вираз?

image 

pdf
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку