Самостійна робота дозволить перевірити компетентності учнів розв'язувати подвійні нерівності, системи нерівностей, нерівності з модулями. Робота подана у двох варіантах, кожен варіант - на аркуші А5. Вчитель може корегувати кількість завдань, які слід виконувати, відповідно до часу, що виділений для самостійної роботи та рівня знань учнів.
1) Які з чисел є розв’язками системи нерівностей ?
2)Вкажіть проміжок, який є розв’язком системи нерівностей А. [–1; 2) Б. (– 1; 2] В. (– 1; 2) Г. (1; 2)
Розв’яжіть нерівності чи системи нерівностей
3) 4)
5) 6)
Дата:_________ |
Учень/учениця __________________________ |
Алгебра, 9 кл |
Самостійна робота В-1 Системи лінійних нерівностей |
7) 8)
9*) При яких значеннях змінної х має зміст вираз?
1) Які з чисел є розв’язками системи нерівностей ?
2)Вкажіть проміжок, який є розв’язком системи нерівностей А. [0; –3] Б. [0; 3] В. (– 3; 0) Г. (0; 3)
Розв’яжіть нерівності чи системи нерівностей
3) 4)
5) 6)
Дата:_________ |
Учень/учениця __________________________ |
Алгебра, 9 кл |
Самостійна робота В-2 Системи лінійних нерівностей |
7) 8)
9*) При яких значеннях змінної х має зміст вираз?