Самостійна робота "Складне речення" для 5-6 класів

Про матеріал
Дуже проста самостійна робота для учнів 5-6 класів з теми "Складне речення". Містить питання, що потребують розгорнутих відповідей та встановлення відповідностей.
Перегляд файлу

Прізвище ____________________ Клас _________   Дата ________

Самостійна робота з теми «Складне речення. Пряма мова»

 

Завдання 1. Напишіть, чим складне речення відрізняється від простого.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2.

А) Напишіть питання до кожного слова.

Б) Поєднайте слова із тими членами речень, якими вони є.

В) Підкресліть кожне слово згідно його синтаксичної ролі.

мереживо  ____________________                               додаток

переплітати  ____________________                            підмет

нитками  ____________________                                  обставина

чудернацько  ____________________                         означення

витончена  ____________________                              присудок

Наприклад!

А). Слово ПРИКРАШАЮТЬ відповідає на питання що роблять?

Б). Я поєдную це слово із членом речення ПРИСУДКОМ.

В). Потім я підкреслюю слово ПРИКРАШАЮТЬ двома лініями.

Завдання 3. Уважно та виразно прочитайте два речення нижче. Підкресліть у кожному реченні граматичні основи. Вкажіть, яке з речень просте, а яке складне.

Речення 1. Нарешті до нас завітала золота осінь. _____________________

Речення 2. Дерева вкрила білява паморозь, а ми й досі не затопили хату. _____________________

 

 

Прізвище ____________________ Клас _________   Дата ________

Самостійна робота з теми «Складне речення. Пряма мова»

 

Завдання 1. Напишіть, чим складне речення відрізняється від простого.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2.

А) Напишіть питання до кожного слова.

Б) Поєднайте слова із тими членами речень, якими вони є.

В) Підкресліть кожне слово згідно його синтаксичної ролі.

мереживо  ____________________                               додаток

переплітати  ____________________                            підмет

нитками  ____________________                                  обставина

чудернацько  ____________________                         означення

витончена  ____________________                              присудок

Наприклад!

А). Слово ПРИКРАШАЮТЬ відповідає на питання що роблять?

Б). Я поєдную це слово із членом речення ПРИСУДКОМ.

В). Потім я підкреслюю слово ПРИКРАШАЮТЬ двома лініями.

Завдання 3. Уважно та виразно прочитайте два речення нижче. Підкресліть у кожному реченні граматичні основи. Вкажіть, яке з речень просте, а яке складне.

Речення 1. Нарешті до нас завітала золота осінь. _____________________

Речення 2. Дерева вкрила білява паморозь, а ми й досі не затопили хату. _____________________

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНИЙ ДИКТАНТ ДЛЯ 6 КЛАСУ

 

docx
Додано
25 жовтня 2020
Переглядів
1048
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку