Самостійна робота «Текст. Речення. Однорідні члени речення.»

Про матеріал
Самостійна робота включає в себе питання з тем «Текст. Речення. Однорідні члени речення», містить 10 питань. Питання є відкритого, закритого типу. Додатковим завданням може використовуватись допис текстцу, який представлений в 10 питанні роботи.
Перегляд файлу

Самостійна робота
по темі «Текст. Речення. Однорідні члени  речення.»

Учня/учениці_______________________________________

1 Прочитай текст. Укажи, до якого типу він належить.

Горщик

        Глиняний горщик – геніальний винахід людства.
        Форма горщика дуже зручна: її підказала сама природа. Точніше – фігура людини. Розмір отвору не випадковий. Якби був більший – страва швидко охолоджувалась би. Покришку горщика також задумано хитро: вона слугувала мискою.
        Горщик годував усю родину, тому шанувався в нашого народу як символ достатку.

а) Текст-опис
б)Текст-міркування
в)Текст-розповідь

2. Визнач основну ознаку речення.
а) складається з слів
б) виражає закінчену думку
в) складається зі словосполучень

3.  Які є види речень за інтонаційним оформленням?
_____________________________________________

4.Зазнач, до яких членів речення відносять підмет та присудок.
а) до другорядних членів
б) до другорядних і головних членів
в) до головних членів

5. Вибери правильну відповідь на запитання: «Яку назву мають члени речення, які відносяться до того самого слова і відповідають на однакові питання?»
а) головні члени речення
б) однорідні члени речення
в) другорядні члени речення

6. Склади і запиши речення із звертанням.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

7. Установи зв’язок між членами речення за допомогою питань.
             Зранку весело заспівали лісові птахи.

(Хто?) ________________________ (що зробили?) _______________________
            __________________________(які?)______________________________
            _________________________(коли?)_____________________________
            _________________________(як?)_______________________________.

8. Побудуй питальні речення за змістом розповідного. Запиши їх.
        Я із задоволенням вивчаю свою рідну мову.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

9. Прочитай речення. Постав пропущені розділові знаки. Підкресли головні члени речення.

Четверокласники виконували розбір іменників за будовою і визначали закінчення основу корінь префікс суфікс у словах.

10. Розмежуй речення. Запиши текст. Добери до нього заголовок.

      На краю лісу стояла хатка   у ній жив дідусь   він доглядав ліс і сад коло своєї хати   старий лісник знав багато цікавого про життя лісових мешканців.

________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
14 жовтня
Переглядів
189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку