Самостійна робота (тестові питання)для учнів восьмого класу з теми: "Речення з однорідними членами речення". Шість тестових питань з однією правильною відповіддю, один варіант.
_____________________________________________________________
Тести. Речення з однорідними членами та їх пунктуаційне оформлювання
1. Поставлено правильно розділові знаки в реченні
А Усе одбивається в пісні, як у морі: Рожева зоря і червоная кров, І темна ненависть, і ясна любов, І промінь пожару, і місяць, і зорі.
Б Гомін різноплемінних мов, калейдоскоп облич, парний подих тропіків і гул Атлантики все він приніс з довколосвітніх мандрів сюди, на рідний степовий берег.
В Щастя – це трикутник, а в нім є три боки – віра, надія, любов.
Г У драмі людській небагато дій – дитинство, юність, молодість і старість.
2. Однорідні означення є в реченні (деякі розділові знаки опущено)
А З другої хати доносилася сумна журлива пісня.
Б Чарами віє від необмеженого синього простору.
В Блакитний легкий вітер розганяв залишки туману.
Г На збори нашого десятого класу прийшли вчителі.
Д Щасливий я що народився на твоєму березі що пив у незабутні роки твою м’яку сиву воду.
3. Поставлено правильно розділові знаки в реченні
А Бери-но цвіту по власній змозі, І хліба, й солі і втіхи в хату, Лиш не забудь заплатить в дорозі Людській любові звичайну плату.
Б Учітесь, читайте і чужому научайтесь, і свого не цурайтесь.
В Немає берегів ні в смерті, ні в любові, в безсмертя, й вічності немає берегів.
Г По дорозі знущань і образ, З Богом в серці й гіркою сльозою, Крізь епохи і зболений час йшла Вкраїна моя сиротою.
Д Чи тільки терни на шляху знайду Чи стріну, може, де і квіт барвистий?
4. Двокрапку й тире треба ставити в реченні (розділові знаки вилучено)
А Моє село мої тумани Мої весінні солов’ї Досвітні роси на світанні І грози й вигроми мої Усе що чув що передбачив, не виплакати.
Б Усе було все кануло у Лету розлуки зустрічі прощання і жалі.
В Скрізь у саду в полі у лісі панував осінній спокій.
Г На світі можна жить без еталонів По-різному дивитися на світ Широкими очима з-під долоні Крізь пальці у кватирку з-за воріт.
Д Воно (насіння) в нас було скрізь де не повернись в горщиках у вузликах на жердках у сінях в повітці попід стріхою в сипанках в мішечках та мішках.
5. Виділене слово є узагальнювальним у реченнях
А Уся земля, мов килим під тобою, 3 усіх джерел дзвенять мої пісні.
Б За хвилю знов усе стихає І птахи, крик, і воза стук.
В Все кругом жило, змагалось, Ліс дивився і шумів.
Г Все в нас є. Скільки щастя і світла, скільки сонця сьогодні над нами.
Д Навколо все миготіло різнокольоровими вогнями.
6. Визначте тип односкладного речення
Дивились – ждали із завмерлим серцем; хто подола?
А означено-особове
Б неозначено-особове
В узагальнено-особове
Г безособове
Д називне
_____________________________________________________________
Тести. Речення з однорідними членами та їх пунктуаційне оформлювання
1. Поставлено правильно розділові знаки в реченні
А Усе одбивається в пісні, як у морі: Рожева зоря і червоная кров, І темна ненависть, і ясна любов, І промінь пожару, і місяць, і зорі.
Б Гомін різноплемінних мов, калейдоскоп облич, парний подих тропіків і гул Атлантики все він приніс з довколосвітніх мандрів сюди, на рідний степовий берег.
В Щастя – це трикутник, а в нім є три боки – віра, надія, любов.
Г У драмі людській небагато дій – дитинство, юність, молодість і старість.
2. Однорідні означення є в реченні (деякі розділові знаки опущено)
А З другої хати доносилася сумна журлива пісня.
Б Чарами віє від необмеженого синього простору.
В Блакитний легкий вітер розганяв залишки туману.
Г На збори нашого десятого класу прийшли вчителі.
Д Щасливий я що народився на твоєму березі що пив у незабутні роки твою м’яку сиву воду.
3. Поставлено правильно розділові знаки в реченні
А Бери-но цвіту по власній змозі, І хліба, й солі і втіхи в хату, Лиш не забудь заплатить в дорозі Людській любові звичайну плату.
Б Учітесь, читайте і чужому научайтесь, і свого не цурайтесь.
В Немає берегів ні в смерті, ні в любові, в безсмертя, й вічності немає берегів.
Г По дорозі знущань і образ, З Богом в серці й гіркою сльозою, Крізь епохи і зболений час йшла Вкраїна моя сиротою.
Д Чи тільки терни на шляху знайду Чи стріну, може, де і квіт барвистий?
4. Двокрапку й тире треба ставити в реченні (розділові знаки вилучено)
А Моє село мої тумани Мої весінні солов’ї Досвітні роси на світанні І грози й вигроми мої Усе що чув що передбачив, не виплакати.
Б Усе було все кануло у Лету розлуки зустрічі прощання і жалі.
В Скрізь у саду в полі у лісі панував осінній спокій.
Г На світі можна жить без еталонів По-різному дивитися на світ Широкими очима з-під долоні Крізь пальці у кватирку з-за воріт.
Д Воно (насіння) в нас було скрізь де не повернись в горщиках у вузликах на жердках у сінях в повітці попід стріхою в сипанках в мішечках та мішках.
5. Виділене слово є узагальнювальним у реченнях
А Уся земля, мов килим під тобою, 3 усіх джерел дзвенять мої пісні.
Б За хвилю знов усе стихає І птахи, крик, і воза стук.
В Все кругом жило, змагалось, Ліс дивився і шумів.
Г Все в нас є. Скільки щастя і світла, скільки сонця сьогодні над нами.
Д Навколо все миготіло різнокольоровими вогнями.
6. Визначте тип односкладного речення
Дивились – ждали із завмерлим серцем; хто подола?
А означено-особове
Б неозначено-особове
В узагальнено-особове
Г безособове
Д називне