Самостійна робота "Види присудків"

Про матеріал
Самостійна робота для 8 класу за темою «Види присудків». Має чотири рівноцінні варіанти (по десять речень у кожному), дозволяє об’єктивно оцінити практичні вміння та навички учнів визначати присудки та їх види в реченнях.
Перегляд файлу

       Самостійна робота для 8 класу за темою «Види присудків». Має чотири рівноцінні варіанти (по десять речень у кожному), дозволяє об’єктивно оцінити практичні вміння та навички учнів визначати присудки та їх види в реченнях.

 

Запишіть речення. Підкресліть двома лініями присудки. Укажіть їх вид, підписавши олівцем над кожним: П (простий), СДП ( складений дієслівний присудок), СІП ( складений іменний присудок).

  1. Я не можу вже більше мовчати.
  2. Ніколи не питимуть ворожі коні воду у Дніпрі.
  3. Срібло роси починає тремтіти туманцем на траві.
  4. Сьогодні сніг іти вже поривався.
  5. Від щастя вона стрибала по кімнаті й голосно сміялась.
  6. Будь гордим же, не зраджуй  серця ти.
  7. Ніч була дивовижна і ніби неземна своєю красою.
  8. Калина є унікальною лікарською рослиною.
  9. Нехай наше життя пишно цвіте.
  10.  Він і бровою не повів, розповідав далі.

********************************************************************

 

Запишіть речення. Підкресліть двома лініями присудки. Укажіть їх вид, підписавши олівцем над кожним: П (простий), СДП ( складений дієслівний присудок), СІП ( складений іменний присудок).

  1. Після цих новин мені зробилось тоскно.
  2. Будьте, люди, добрі та веселі!
  3. Поезія не може жити на смітнику.
  4. Ви послухайте його і на вус мотайте.
  5. І квітко, й калиною цвісти над ним я буду.
  6. Стояла я і слухала весну.
  7. Популярність Котляревського ще за життя була великою.
  8. Красивим доля не поспішає важити щастя.
  9. Я залишусь завжди молодим.
  10.  О мій народе, будь мені суддя в моєму слові і моєму ділі.

***************************************************************

 

Запишіть речення. Підкресліть двома лініями присудки. Укажіть їх вид, підписавши олівцем над кожним: П (простий), СДП ( складений дієслівний присудок), СІП ( складений іменний присудок).

  1. Світ робиться сухий і прагматичний.
  2. Людина праці перемагає все.
  3. Наша пісня мелодійна буде линути по всій землі.
  4. Усі розуміли, що хлопець лив крокодилові сльози.
  5. Однокласник завжди має допомагати товаришеві.
  6. Лункі октави дальніх голосів запише обрій у вечірній простір.
  7. Була ти наче лісова царівна, заворожена голосом сопілки.
  8. Навесні до людей нехай осінь не приходить.
  9. Можна жить, а можна існувати.
  10.  І частенько серед ночі будуть плакать карі очі.

*************************************************************

 

Запишіть речення. Підкресліть двома лініями присудки. Укажіть їх вид, підписавши олівцем над кожним: П (простий), СДП ( складений дієслівний присудок), СІП ( складений іменний присудок).

 

1. Молодість буде творити несподіване й неймовірне.

2. Умій правильно бачити навколо себе щедрість і скупість.

3. Над крутою стежкою співучою йшла, як пісня, дівчина, юністю заквітчана.

4. На ясні зорі й тихі води хай не лягає каламуть.

5. Поет усюди і завжди залишається господарем свого настрою.

6. Тільки людина буде здійснювати неможливе.

7.  Досвідчене око навчилось вивчати й мовчати.

8. Так і крутиться на язиці ймення її.

9. Сонце було ласкавим до води, дерев, квітів та дівочої краси.

10. Сотні, тисячі нещасних попадалися до рук козакам й мусили випити гірку до краю.

*********************************************************************

 

Відгадки

1.  не можу мовчати  СДП

2.  не питимуть П

3.  починає тремтіти  СДП

4.  іти  поривався  СДП

5.  стрибала,  сміялась  П

6.  будь гордим СІП, не зраджуй  П

7.  була дивовижна і  неземна СІП

8.  є  рослиною  СІП

9.  нехай цвіте П

10.  бровою не повів, розповідав  П

***********************************************************

 

1.  зробилось тоскно  СІП

2.  будьте добрі та веселі СІП

3.  не може жити СДП

4.  послухайте П,  на вус мотайте П

5.  цвісти  буду П

6.  стояла  і слухала П

7.  була великою  СІП

8.  не поспішає важити  СДП

9.  залишусь молодим  СІП

10.  будь  суддя  СІП

*********************************************************

 

1.  робиться сухий і прагматичний СІП

2.  перемагає П

3.  буде линути  П

4.  розуміли  П,   лив крокодилові сльози  П

5.   має допомагати  СДП

6.   запише  П

7.  була наче  царівна  СІП

8.  нехай  не приходить  П

9.  можна жить, а можна існувати  СДП

10.  будуть плакать П

 

**************************************************************

1.  буде творити  П

2.  умій  бачити СДП

3.  йшла  П

4.  хай не лягає  П

5.  залишається господарем  СІП

6.  буде здійснювати  П

7.  навчилось вивчати й мовчати  СДП

8.  крутиться на язиці  П

9.  було ласкавим  СІП

10.  попадалися до рук й мусили випити гірку до краю (фразеологізм) П

 

doc
До підручника
Українська мова 8 клас (Ющук І.П.)
Додано
31 жовтня
Переглядів
202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку