Самостійна робота "Властивості функцій"

Про матеріал
Дану самостійну роботу , властивості функцій, можна використати як в 9 класі, так і в 10 класі.
Перегляд файлу

 

  Варіант 1

І. На рисунку  зображено графік функції , визначеної на проміжку [–4; 5]. Користуючись графіком, знайдіть:

  1.      (–3,5); (–2,5); (–1); (2);
  2.      значення x, при яких ;        ; ;
  3.      область значень функції;
  4.      нулі функції;
  5.      проміжки знакосталості функції;
  6.      проміжки зростання і проміжки спадання функції;
  7.      найбільше і найменше значення функції.

ІІ. Знайти область визначення функції: а);  б) ;

 в) .

ІІІ. Дослідити функції на парність, непарність: а) ; б) .

 

 

Варіант 2

І. На рисунку  зображено графік функції , визначеної на проміжку [–4; 4]. Користуючись графіком, знайдіть: img005

  1.      (–4); (–1); (1); (2,5);
  2.      значення x, при яких ;        ; ;
  3.      область значень функції;
  4.      нулі функції;
  5.      проміжки знакосталості функції;
  6.      проміжки зростання і проміжки спадання функції;
  7.      найбільше і найменше значення функції.

ІІ. Знайти область визначення функції:  а) ;  б) ;

в).

ІІІ. Дослідити функції на парність, непарність:   а), б) .

 


Варіант 3

І. На рисунку  зображено графік функції , визначеної на проміжку [–3,5; 5]. Користуючись графіком, знайдіть:

  1.      (–2); (0); (–1); (1,5); (3,5);img001
  2.      значення x, при яких ;        ;
  3.      область значень функції;
  4.      нулі функції;
  5.      проміжки знакосталості функції;
  6.      проміжки зростання і проміжки спадання функції;
  7.      найбільше і найменше значення функції.

ІІ. Знайти область визначення функції: а) ; б);

в) .

ІІІ. Дослідити функції на парність, непарність: а), б) .

 

 

Варіант 4

І. На рисунку  зображено графік функції , визначеної на проміжку [–1; 4]. Користуючись графіком, знайдіть: img003

  1.      (-1); (0); (1); (2); (3);
  2.      значення x, при яких ; ; ;
  3.      область значень функції;
  4.      нулі функції;
  5.      проміжки знакосталості функції;
  6.      проміжки зростання і проміжки спадання функції;
  7.      найбільше і найменше значення функції.

ІІ. Знайти область визначення функції: а) ;

б) ; в) .

ІІІ.  Дослідити функції на парність, непарність:  а), б)


   

Варіант 5

І. На рисунку  зображено графік функції , визначеної на проміжку [–4; 5]. Користуючись графіком, знайдіть:

  1.       ; ; ; ; ;
  2.       значення x, при яких ; ; ;
  3.       область значень функції;
  4.       нулі функції;
  5.       проміжки знакосталості функції;
  6.       проміжки зростання і проміжки спадання функції;
  7.       найбільше і найменше значення функції.

ІІ. Знайти область визначення функції: а) ; б) ;

в) .

ІІІ. Дослідити функції на парність, непарність:  а) ; б).

 

 

Варіант 6

І. На рисунку  зображено графік функції , визначеної на проміжку [–3; 5]. Користуючись графіком, знайдіть:

  1.       ; ; ; ; ;
  2.       значення x, при яких ; ;

;

  1.       область значень функції;
  2.       нулі функції;
  3.       проміжки знакосталості функції;
  4.       проміжки зростання і проміжки спадання функції;
  5.       найбільше і найменше значення функції.

ІІ. Знайти область визначення функції: а) ;  б) ;

в) .

ІІІ. Дослідити функції на парність, непарність: а); б).

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Контрольні роботи
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку