Самостійна робота з математики за темою: "Нумерація чисел в межах мільйона". 4 клас.

Про матеріал
Самостійна робота з математики за темою: "Нумерація чисел в межах мільйона" для учнів 4 класу.
Перегляд файлу

                     С.р. № 3 Варіант 1

1. Запиши числа, що містять указану  

  кількість    одиниць.

-27 одиниць класу тисяч і 35 одиниць класу одиниць:

- 307 одиниць класу тисяч і 9 одиниць класу одиниць;

- 800 одиниць другого класу і 1 одиницю першого класу;

- 6 одиниць другого класу і 42 одиниці першого  

   класу.

2. Обчисли вирази.

  30 000: 100 :10                  600 · 100 : 1000

  700 000 : 1000 · 10            90 · 10 000 : 100

3.  Запиши числа 265 078  і  72 453   як суми    

       розрядних доданків.

4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо  а= 40, с= 700 000

5. Розв’яжи задачу.

У їдальню привезли ящик яблук масою 30кг.

Першого дня з’їли шосту частину всіх яблук, а другого дня – п’яту частину. Скільки кілограмів яблук залишилося?

 

 

                     С.р. № 3 Варіант 1

1. Запиши числа, що містять указану  

  кількість    одиниць.

-27 одиниць класу тисяч і 35 одиниць класу одиниць:

- 307 одиниць класу тисяч і 9 одиниць класу одиниць;

- 800 одиниць другого класу і 1 одиницю першого класу;

- 6 одиниць другого класу і 42 одиниці першого  

   класу.

2. Обчисли вирази.

  30 000: 100 :10                  600 · 100 : 1000

  700 000 : 1000 · 10            90 · 10 000 : 100

3.  Запиши числа 265 078  і  72 453   як суми    

       розрядних доданків.

4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо  а= 40, с= 700 000

5. Розв’яжи задачу.

У їдальню привезли ящик яблук масою 30кг.

Першого дня з’їли шосту частину всіх яблук, а другого дня – п’яту частину. Скільки кілограмів яблук залишилося?

 

 

 

 

                     С.р. № 3 Варіант 1

1. Запиши числа, що містять указану  

  кількість    одиниць.

-27 одиниць класу тисяч і 35 одиниць класу одиниць:

- 307 одиниць класу тисяч і 9 одиниць класу одиниць;

- 800 одиниць другого класу і 1 одиницю першого класу;

- 6 одиниць другого класу і 42 одиниці першого  

   класу.

2. Обчисли вирази.

  30 000: 100 :10                  600 · 100 : 1000

  700 000 : 1000 · 10            90 · 10 000 : 100

3.  Запиши числа 265 078  і  72 453   як суми    

       розрядних доданків.

4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо  а= 40, с= 700 000

5. Розв’яжи задачу.

У їдальню привезли ящик яблук масою 30кг.

Першого дня з’їли шосту частину всіх яблук, а другого дня – п’яту частину. Скільки кілограмів яблук залишилося?

 

                    

                       С.р. № 3 Варіант 1

1. Запиши числа, що містять указану  

  кількість    одиниць.

-27 одиниць класу тисяч і 35 одиниць класу одиниць:

- 307 одиниць класу тисяч і 9 одиниць класу одиниць;

- 800 одиниць другого класу і 1 одиницю першого класу;

- 6 одиниць другого класу і 42 одиниці першого  

   класу.

2. Обчисли вирази.

  30 000: 100 :10                  600 · 100 : 1000

  700 000 : 1000 · 10            90 · 10 000 : 100

3.  Запиши числа 265 078  і  72 453   як суми    

       розрядних доданків.

4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо  а= 40, с= 700 000

5. Розв’яжи задачу.

У їдальню привезли ящик яблук масою 30кг.

Першого дня з’їли шосту частину всіх яблук, а другого дня – п’яту частину. Скільки кілограмів яблук залишилося?

 

 

 

 

                     С.р. № 3 Варіант 2

1. Запиши числа, що містять указану  

  кількість    одиниць.

-28 одиниць класу тисяч і 46 одиниць класу одиниць:

- 305 одиниць класу тисяч і 7 одиниць класу одиниць;

- 600 одиниць другого класу і 2 одиниці  першого класу;

- 8 одиниць другого класу і 39 одиниць першого  

   класу.

2. Обчисли вирази.

  80 000: 100 : 10                 500 · 100 : 1000

  900 000 : 1000 · 10            60 · 10 000 : 100

3.  Запиши числа 165 024  і  53 719   як суми    

       розрядних доданків.

4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо  а= 70, с= 300 000

5. Розв’яжи задачу.

У їдальню привезли ящик слив масою 48кг.

Першого дня з’їли шосту частину всіх слив, а другого дня – восьму частину. Скільки кілограмів слив залишилося?

 

              

                  С.р. № 3 Варіант 2

1. Запиши числа, що містять указану  

  кількість    одиниць.

-28 одиниць класу тисяч і 46 одиниць класу одиниць:

- 305 одиниць класу тисяч і 7 одиниць класу одиниць;

- 600 одиниць другого класу і 2 одиниці  першого класу;

- 8 одиниць другого класу і 39 одиниць першого  

   класу.

2. Обчисли вирази.

  80 000: 100 : 10                 500 · 100 : 1000

  900 000 : 1000 · 10            60 · 10 000 : 100

3.  Запиши числа 165 024  і  53 719   як суми    

       розрядних доданків.

4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо  а= 70, с= 300 000

5. Розв’яжи задачу.

У їдальню привезли ящик слив масою 48кг.

Першого дня з’їли шосту частину всіх слив, а другого дня – восьму частину. Скільки кілограмів слив залишилося?

 

 

 

 

                     С.р. № 3 Варіант 2

1. Запиши числа, що містять указану  

  кількість    одиниць.

-28 одиниць класу тисяч і 46 одиниць класу одиниць:

- 305 одиниць класу тисяч і 7 одиниць класу одиниць;

- 600 одиниць другого класу і 2 одиниці  першого класу;

- 8 одиниць другого класу і 39 одиниць першого  

   класу.

2. Обчисли вирази.

  80 000: 100 : 10                 500 · 100 : 1000

  900 000 : 1000 · 10            60 · 10 000 : 100

3.  Запиши числа 165 024  і  53 719   як суми    

       розрядних доданків.

4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо  а= 70, с= 300 000

5. Розв’яжи задачу.

У їдальню привезли ящик слив масою 48кг.

Першого дня з’їли шосту частину всіх слив, а другого дня – восьму частину. Скільки кілограмів слив залишилося?

 

 

                     С.р. № 3 Варіант 2

1. Запиши числа, що містять указану  

  кількість    одиниць.

-28 одиниць класу тисяч і 46 одиниць класу одиниць:

- 305 одиниць класу тисяч і 7 одиниць класу одиниць;

- 600 одиниць другого класу і 2 одиниці  першого класу;

- 8 одиниць другого класу і 39 одиниць першого  

   класу.

2. Обчисли вирази.

  80 000: 100 : 10                 500 · 100 : 1000

  900 000 : 1000 · 10            60 · 10 000 : 100

3.  Запиши числа 165 024  і  53 719   як суми    

       розрядних доданків.

4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо  а= 70, с= 300 000

5. Розв’яжи задачу.

У їдальню привезли ящик слив масою 48кг.

Першого дня з’їли шосту частину всіх слив, а другого дня – восьму частину. Скільки кілограмів слив залишилося?

 

 

 

docx
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку