С.р. № 3 Варіант 1
1. Запиши числа, що містять указану
кількість одиниць.
-27 одиниць класу тисяч і 35 одиниць класу одиниць:
- 307 одиниць класу тисяч і 9 одиниць класу одиниць;
- 800 одиниць другого класу і 1 одиницю першого класу;
- 6 одиниць другого класу і 42 одиниці першого
класу.
2. Обчисли вирази.
30 000: 100 :10 600 · 100 : 1000
700 000 : 1000 · 10 90 · 10 000 : 100
3. Запиши числа 265 078 і 72 453 як суми
розрядних доданків.
4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо а= 40, с= 700 000
5. Розв’яжи задачу.
У їдальню привезли ящик яблук масою 30кг.
Першого дня з’їли шосту частину всіх яблук, а другого дня – п’яту частину. Скільки кілограмів яблук залишилося?
С.р. № 3 Варіант 1
1. Запиши числа, що містять указану
кількість одиниць.
-27 одиниць класу тисяч і 35 одиниць класу одиниць:
- 307 одиниць класу тисяч і 9 одиниць класу одиниць;
- 800 одиниць другого класу і 1 одиницю першого класу;
- 6 одиниць другого класу і 42 одиниці першого
класу.
2. Обчисли вирази.
30 000: 100 :10 600 · 100 : 1000
700 000 : 1000 · 10 90 · 10 000 : 100
3. Запиши числа 265 078 і 72 453 як суми
розрядних доданків.
4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо а= 40, с= 700 000
5. Розв’яжи задачу.
У їдальню привезли ящик яблук масою 30кг.
Першого дня з’їли шосту частину всіх яблук, а другого дня – п’яту частину. Скільки кілограмів яблук залишилося?
С.р. № 3 Варіант 1
1. Запиши числа, що містять указану
кількість одиниць.
-27 одиниць класу тисяч і 35 одиниць класу одиниць:
- 307 одиниць класу тисяч і 9 одиниць класу одиниць;
- 800 одиниць другого класу і 1 одиницю першого класу;
- 6 одиниць другого класу і 42 одиниці першого
класу.
2. Обчисли вирази.
30 000: 100 :10 600 · 100 : 1000
700 000 : 1000 · 10 90 · 10 000 : 100
3. Запиши числа 265 078 і 72 453 як суми
розрядних доданків.
4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо а= 40, с= 700 000
5. Розв’яжи задачу.
У їдальню привезли ящик яблук масою 30кг.
Першого дня з’їли шосту частину всіх яблук, а другого дня – п’яту частину. Скільки кілограмів яблук залишилося?
С.р. № 3 Варіант 1
1. Запиши числа, що містять указану
кількість одиниць.
-27 одиниць класу тисяч і 35 одиниць класу одиниць:
- 307 одиниць класу тисяч і 9 одиниць класу одиниць;
- 800 одиниць другого класу і 1 одиницю першого класу;
- 6 одиниць другого класу і 42 одиниці першого
класу.
2. Обчисли вирази.
30 000: 100 :10 600 · 100 : 1000
700 000 : 1000 · 10 90 · 10 000 : 100
3. Запиши числа 265 078 і 72 453 як суми
розрядних доданків.
4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо а= 40, с= 700 000
5. Розв’яжи задачу.
У їдальню привезли ящик яблук масою 30кг.
Першого дня з’їли шосту частину всіх яблук, а другого дня – п’яту частину. Скільки кілограмів яблук залишилося?
С.р. № 3 Варіант 2
1. Запиши числа, що містять указану
кількість одиниць.
-28 одиниць класу тисяч і 46 одиниць класу одиниць:
- 305 одиниць класу тисяч і 7 одиниць класу одиниць;
- 600 одиниць другого класу і 2 одиниці першого класу;
- 8 одиниць другого класу і 39 одиниць першого
класу.
2. Обчисли вирази.
80 000: 100 : 10 500 · 100 : 1000
900 000 : 1000 · 10 60 · 10 000 : 100
3. Запиши числа 165 024 і 53 719 як суми
розрядних доданків.
4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо а= 70, с= 300 000
5. Розв’яжи задачу.
У їдальню привезли ящик слив масою 48кг.
Першого дня з’їли шосту частину всіх слив, а другого дня – восьму частину. Скільки кілограмів слив залишилося?
С.р. № 3 Варіант 2
1. Запиши числа, що містять указану
кількість одиниць.
-28 одиниць класу тисяч і 46 одиниць класу одиниць:
- 305 одиниць класу тисяч і 7 одиниць класу одиниць;
- 600 одиниць другого класу і 2 одиниці першого класу;
- 8 одиниць другого класу і 39 одиниць першого
класу.
2. Обчисли вирази.
80 000: 100 : 10 500 · 100 : 1000
900 000 : 1000 · 10 60 · 10 000 : 100
3. Запиши числа 165 024 і 53 719 як суми
розрядних доданків.
4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо а= 70, с= 300 000
5. Розв’яжи задачу.
У їдальню привезли ящик слив масою 48кг.
Першого дня з’їли шосту частину всіх слив, а другого дня – восьму частину. Скільки кілограмів слив залишилося?
С.р. № 3 Варіант 2
1. Запиши числа, що містять указану
кількість одиниць.
-28 одиниць класу тисяч і 46 одиниць класу одиниць:
- 305 одиниць класу тисяч і 7 одиниць класу одиниць;
- 600 одиниць другого класу і 2 одиниці першого класу;
- 8 одиниць другого класу і 39 одиниць першого
класу.
2. Обчисли вирази.
80 000: 100 : 10 500 · 100 : 1000
900 000 : 1000 · 10 60 · 10 000 : 100
3. Запиши числа 165 024 і 53 719 як суми
розрядних доданків.
4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо а= 70, с= 300 000
5. Розв’яжи задачу.
У їдальню привезли ящик слив масою 48кг.
Першого дня з’їли шосту частину всіх слив, а другого дня – восьму частину. Скільки кілограмів слив залишилося?
С.р. № 3 Варіант 2
1. Запиши числа, що містять указану
кількість одиниць.
-28 одиниць класу тисяч і 46 одиниць класу одиниць:
- 305 одиниць класу тисяч і 7 одиниць класу одиниць;
- 600 одиниць другого класу і 2 одиниці першого класу;
- 8 одиниць другого класу і 39 одиниць першого
класу.
2. Обчисли вирази.
80 000: 100 : 10 500 · 100 : 1000
900 000 : 1000 · 10 60 · 10 000 : 100
3. Запиши числа 165 024 і 53 719 як суми
розрядних доданків.
4. Знайди значення виразу а · 100 + с : 1000, якщо а= 70, с= 300 000
5. Розв’яжи задачу.
У їдальню привезли ящик слив масою 48кг.
Першого дня з’їли шосту частину всіх слив, а другого дня – восьму частину. Скільки кілограмів слив залишилося?