18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Самостійна робота з теми "Квадратний тричлен"

Про матеріал
Самостійна робота створена у вигляді тесту, що містить як теоретичні найголовніші питання з розділу, так і практичні завдання. Файл містить ключ до тесту.
Перегляд файлу

Самостійна робота. "Квадратний тричлен та його корені"

 

Питання №1

1. Квадратним тричленом називають многочлен виду

А) ax2+bx+c, де х - змінна, a, b, c - числа, причому а не дорівнює нулю

Б) at2+bt+c, де х - змінна, a, b, c - числа.

В) ax2+bx+q, де х - змінна, a, b, c - числа, причому а не дорівнює нулю

Питання №2

2. Коренем квадратного тричлена називають значення змінної, при якому

А) розв'язується нерівність

Б) значення тричлена дорівнює нулю

В) х набуває додатного значення

Питання №3

3. Якщо корені квадратного тричлена ax2+bx+c дорівнюють m i n, то його можна розкласти на множники

А) (x+m)*(x-n)

Б) (x-m)*(x-n)

В) a*(x-m)*(x-n)

Питання №4

4. Якщо корені m і n - корені рівняння x2+px+q = 0, то x2+px+q = ...

А) (x-m)*(x-n)

Б) (x-m)*(x+n)

Б) а(x-m)*(x-n)

Питання №5

5. Чи правильно розкладено на множники квадратний тричлен

2-8х+4 = 4(х-1)2 ?

А) так

Б) ні

 

Питання №6

6. Скоротіть дріб 

А) х-3

Б) х+3

В) х+1

Питання №7

7. Результатом розкладання на множники квадратного тричлена 2х2+4х-6 буде вираз

А) 2(х-1)*(х+3)

Б) 2(х-1)*(х-3)

В) (х-1)*(х-3)

Питання №8

8. Розкладіть тричлен x2-2x-11 на множники

А)

Б)

В)

Питання №9

9. Розв’яжіть рівняння методом заміни змінної 


Ключ до тесту

1. А

2. Б

3. В

4. А

5. А

6. А

7. А

8. А

9. 1, -1, 3.

docx
Додано
26 квітня
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку