Самостійна робота
1.Визначте тип речення.
Діти, готові до уроку?
а) Розповідне
б) питальне
в) спонукальне
2.Позначте словосполучення, у якому слово «золотий» ужите в переносному значенні.
а) золоті руки;
б) золота обручка;
в) золотий годинник.
3.Які слова називаються спільнокореневими
а) ті, що мають однаковий корінь
б) ті, що пишуться однаково
в) близькі за значенням
4.До поданих слів доберіть перевірні. Заповніть пропуски.
Ст.. мніло — …
л.. сточок — …
кн.. жковий — …
ш.. поче — …
5. Розбери слова за будовою : лісовий, садові, клен.
6. Спиши текст, розмістивши речення по порядку
На стежці хлопчик побачив мертву їжачиху. У ньому було четверо малят.Під ялинкою Михась знайшов гніздо їжачків. Через п’ять днів Михась вирішив навідати їх. Цікаво, як живуть їжачки? Хтось загриз її.
Щодня носив Михась їжачкам молоко і хліб.Підійшов Михась до гнізда. Там на м’якій купині лежали голодні їжаченята. Так Михась виходив своїх їжаченят.Звірятка брали їжу з рук.