Самостійна робота з української мови

Про матеріал
Самостійна робота, яка має діагностичний характер засвоєного раніше учнями матеріалу з тем :" Слово.Значення слова. Будова слова. Речення". Можна використовувати після зимових канікул або під час роботи на канікулах.
Перегляд файлу

Самостійна робота

1.Визначте тип речення.

Діти, готові до уроку?

а) Розповідне

б) питальне

в) спонукальне

 

2.Позначте словосполучення, у якому слово «золотий» ужите в переносному значенні.

а) золоті руки;

б) золота обручка;

в) золотий годинник.

 

3.Які слова називаються спільнокореневими

а) ті, що мають однаковий корінь

б) ті, що пишуться однаково

в) близькі за значенням

 

4.До поданих слів доберіть перевірні. Заповніть пропуски.

Ст.. мніло — …

л.. сточок — …

кн.. жковий — …

ш.. поче — …

 

 

5. Розбери слова за будовою : лісовий, садові, клен.

 

6. Спиши текст, розмістивши речення по порядку

На стежці хлопчик побачив мертву їжачиху. У ньому було четверо малят.Під ялинкою Михась знайшов гніздо їжачків. Через п’ять днів Михась вирішив навідати їх. Цікаво, як живуть їжачки? Хтось загриз її.

Щодня носив Михась їжачкам молоко і хліб.Підійшов Михась до гнізда. Там на м’якій купині лежали голодні їжаченята. Так Михась виходив своїх їжаченят.Звірятка брали їжу з рук.                                                 

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
1238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку