Учня (учениці) 5 класу _______________________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ
«Пряма мова. Діалог»
1.1.Пряма мова – це _______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
1.2.Слова автора вказують на те, ___________________________________________
1.3. Мова на письмі супроводжується такими розділовими знаками ,як ___________
________________________________________________________________________
1.4. Діалог – це___________________________________________________________
1.5. Діалог складається з __________________________________________________
1.6. Висловлювання одного із учасників діалогу називається ____________________
1.7. Діалог на письмі супроводжується такими розділовими знаками, як __________
________________________________________________________________________
2.Виконайте практичні завдання.
2.1. Поставте необхідні розділові знаки в реченні.
Я сказав другові Не чіпай цю квітку .
2.2. Переробіть речення таким чином, щоб у ньому було тире.
Іринка крикнула: «Не смій ламати гілку!»
_________________________________________________________________________
2.3. Замініть складні речення реченнями з прямою мовою.
Юра радісно вигукнув, що його мама найкраща.
______________________________________________________________________
Мати допитувалась, чого його понесло в поле.
_____________________________________________________________________
2.4. Складіть речення за схемою.
1. А: «П!» ______________________________________________________
2. «П?» - а. ______________________________________________________
3. Відновіть діалог.
- Привіт!
- …
- Мене звати Тетянка. А тебе?
- …
- Так, але зовсім нещодавно. Ми два тижні тому переїхали сюди з Черкас.
- …
- На другому поверсі.
- Ти вже знайшла собі тут подруг?
- …
- А серед хлопчиків ти завела собі друзів?
- …
- Я познайомлю тебе з Андрійком та Іллюшою. Це добрі товариші. В тебе є велосипед?
- …
- Тоді гайда гуляти з нами!
- ...