Самостійна робота "Знаходження числа за значенням його дробу" (2 варіанта для самостійної роботи + тренуальний варіант для підготовки)

Про матеріал

Дидактичний матеріал складається з двох варіантів для виконання самостійної роботи та тренувального варіанта для актуалізації опорних знань та відпрацьовки умінь з теми математики 6-го класу "Знаходження числа за значенням його дробу". Самостійна робота складається з 2-х завдань. Перше- на встановлення віповідності між виразом та його значенням. Друге - задача на застосування правила знаходження числа за значенням його дробу. За виконання 1-го завдання рекомендована кількість балів - 8 балів, за задачу - 4 бали .Самостійна робота проводиться з метою короткочасового контролю набутих знань та умінь з теми.

Перегляд файлу

Тема : «Знаходження числа за його дробом»

Варіант 1

  1. Установіть відповідність між виразом(1 – 3) та його

значенням(А – Г).

  1. якого дорівнюють 84 ;
  1. 210;
  1. 0,8 якого дорівнюють 168;
  1. 180;
  1. якого дорівнюють 7,6;
  1. 310;

 

  1. 108
  1. Першого дня фермер продав усіх овочів, а другого – решту

140 кг. Скільки кілограмів овочів продав фермер за два дні?

 

 

Тема : «Знаходження числа за його дробом»

Варіант 1

  1. Установіть відповідність між виразом(1 – 3) та його

значенням(А – Г).

якого дорівнюють 84 ;

А)     210;

  1. 0,8 якого дорівнюють 168;

Б)     180;

якого дорівнюють 7,6;

В)     310;

 

Г)     108

  1. Першого дня фермер продав усіх овочів, а другого – решту

140 кг. Скільки кілограмів овочів продав фермер за два дні?

 

 

Тема : «Знаходження числа за його дробом»

Варіант 1

  1. Установіть відповідність між виразом(1 – 3) та його

значенням(А – Г).

якого дорівнюють 84 ;

А)      210;

  1. 0,8 якого дорівнюють 168;

Б)       180;

якого дорівнюють 7,6;

В)       310;

 

Г)       108

  1. Першого дня фермер продав усіх овочів, а другого – решту

140 кг. Скільки кілограмів овочів продав фермер за два дні?

 

Тема : «Знаходження числа за його дробом»

Варіант 2

  1. Установіть відповідність між виразом(1 – 3) та його

значенням (А – Г).

  1. якого дорівнюють 21 ;
  1. 78;
  1. 0,7 якого дорівнюють 147;
  1. 160;
  1. якого дорівнюють 3,8;
  1. 39;

 

  1. 210
  1. Першого дня туристи пройшли усього шляху, а другого – решту 56 км. Скільки кілометрів пройшли туристи за два дні?

 

 

Тема : «Знаходження числа за його дробом»

Варіант 2

  1. Установіть відповідність між виразом(1 – 3) та його

значенням (А – Г).

  1. якого дорівнюють 21 ;

А)      78;

  1. 0,7 якого дорівнюють 147;

Б)       160;

  1. якого дорівнюють 3,8

В)       39;

 

Г)       210

  1. Першого дня туристи пройшли усього шляху, а другого – решту 56 км. Скільки кілометрів пройшли туристи за два дні?

 

 

 

Тема : «Знаходження числа за його дробом»

Варіант 2

  1. Установіть відповідність між виразом(1 – 3) та його

значенням (А – Г).

якого дорівнюють 21 ;

А)      78;

      2)   0,7 якого дорівнюють 147;

Б)       160;

якого дорівнюють 3,8;

В)       39;

 

Г)       210

  1. Першого дня туристи пройшли усього шляху, а другого – решту 56 км. Скільки кілометрів пройшли туристи за два дні?

Тема : «Знаходження числа за його дробом»

Тренувальний варіант

  1. Установіть відповідність між виразом(1 – 3) та його

значенням (А – Г).

  якого дорівнюють 36 ;

А)      220;

  1. 0,6 якого дорівнюють 132;

Б)       84;

якого дорівнюють 5,2;

В)       140;

 

Г)       112

  1. Першого дня тракторист зорав  усього поля, а другого – решту 48 га. Скільки гектарів поля зорав тракторист за два дні?

 

 

Тема : «Знаходження числа за його дробом»

Тренувальний варіант

  1. Установіть відповідність між виразом(1 – 3) та його

значенням (А – Г).

  якого дорівнюють 36 ;

А)      220;

  1. 0,6 якого дорівнюють 132;

Б)       84;

якого дорівнюють 5,2;

В)       140;

 

Г)       112

  1. Першого дня тракторист зорав  усього поля, а другого – решту 48 га. Скільки гектарів поля зорав тракторист за два дні?

 

 

 

Тема : «Знаходження числа за його дробом»

Тренувальний варіант

  1. Установіть відповідність між виразом(1 – 3) та його

значенням (А – Г).

  якого дорівнюють 36 ;

А)      220;

  1. 0,6 якого дорівнюють 132;

Б)       84;

якого дорівнюють 5,2;

В)       140;

 

Г)       112

  1. Першого дня тракторист зорав  усього поля, а другого – решту 48 га. Скільки гектарів поля зорав тракторист за два дні?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Щербина Ганна Анатоліївна
    Дякую за готові самостійні роботи!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Щербина Ганна Анатоліївна
    Дякую за готові самостійні роботи!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Щербина Ганна Анатоліївна
    Дякую за готові самостійні роботи!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Щербина Ганна Анатоліївна
    Дякую за готові самостійні роботи!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Щербина Ганна Анатоліївна
    Дякую за готові самостійні роботи!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
5795
Оцінка розробки
4.7 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку