Навчитися бути по-справжньому добрим – важко. Ми повинні частіше роздумувати про свої вчинки, частіше говорити ввічливі слова. Урок закріплення знань з теми "Віднімання раціональних чисел", на якому прищеплюються такі загальнолюдські цінності, як добро, ввічливість, повага.
Тема уроку: Віднімання раціональних чисел.
Мета уроку: закріпити вміння учнів віднімати раціональні числа.
Завдання уроку:
Тип уроку: урок закріплення знань.
Форми роботи: фронтальна, в парах, групова, індивідуальна.
Обладнання: схеми, карточки із завданнями, приказками, паперові дерева.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Візьміть одне одного за руки і передайте частинку свого тепла своєму другові. Поглядом побажайте йому успіхів, посміхніться один одному. Я думаю, що ви почуваєтеся комфортно і готові до спільної роботи.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Добрий ранок! Добрий день! Ці слова ми кажемо кожен день, бажаючи тим, до кого звертаємося радості і добра.
Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати над темою «Віднімання раціональних чисел».
ІІІ. Розминка.
Для того, щоб комп’ютер працював, він будь яку подану нами інформацію перетворює в код, який складається з 0 та 1. Так само і ми, щоб розпочати роботу, спробуємо розгадати код.
Гра «Вірю - не вірю» (так – 1, ні - 0)
Код: 101001.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
Арифметичний диктант. Якщо ми добре попрацюємо, то дізнаємося, про яку важливу духовну цінність піде мова на сьогоднішньому уроці.
Запишіть результати в порядку спадання і прочитайте слово. (ДОБРО).
Де, на координатній прямій ви б поставили слово добро?
А зліва від нуля?
ДОБРО і ЗЛО – протилежні за значенням, антоніми.
Чи зустрічали ви добро у своєму житті?
А які добрі вчинки робили ви?
Добро́ — категорія етики, якою позитивно оцінюють певну поведінку, явища чи події.
Добро – це основна моральна цінність, яка часто пов'язується з категорією блага.
На сьогоднішній день, на жаль, мало добра. А чи потрібні сучасній людині повага, співчуття, співпереживання?
Так, де б ми не були, у школі, на вулиці, ми маємо бути добрими.
Сьогодні ми з допомогою математики посадимо «сад добра». Разом, дружно, дерево за деревом ми його створимо.
Визначити площу саду, якщо довжина дорівнює 96м, а ширина становить третину його довжини.
96:3=32(м)
S=96*32=3072(м2)
Фізкультхвилинка
Для того, щоб посадити перше «дерево Добрих справ», треба виконати завдання.
Уявіть себе олівцями і намалюйте різними частинами тіла (руко носиком, щокою…) велике розлоге дерево, це буде наше «дерево Добрих справ».
«Дерево ввічливості»
Які слова можуть образити?
Від кого ви чуєте добрі слова?
А які ввічливі слова вживаєте самі?
Добро завжди приносить радість оточуючим. Першим кроком до добра є добре слово.
Виконайте завдання і запишіть як можна більше ввічливих слів.
1. Спростити вираз:
а) -8+х-(-22)
б) -10+а-34
2. Розв’язати рівняння:
а) у+6=-12
б) 5-с=12
Зараз ми посадимо ще одне дерево «Дерево мудрості»
Розв’язати рівняння і скласти частини приказок про добро.
Логічні задачі. Якщо вважаєте, що відповідь правильна – плескаєте в долоні.
V. Підсумок уроку.
Навчитися бути по-справжньому добрим – важко. Ми повинні частіше роздумувати про свої вчинки, частіше говорити ввічливі слова. Дякую вам за теплу, довірливу розмову, за добрі думки, творче відношення до роботи.
Згадайте все, про що ми говорили сьогодні на уроці. Помістіть добро, яке живе всередині вас у своє серце. Доглядайте свій сад і не дозволяйте йому заростати бур’янами, поповнюйте його сонячним світлом, ввічливими словами і добрими справами.
VІ. Домашнє завдання.
Розв’язати № 1219
Намалювати дерево «добра» (хто бажає).