Самостійна робота " Знаходження дробу від числа (2 варіанта для самостійної роботи + тренуальний варіант для підготовки)

Про матеріал

Дидактичний матеріал складається з двох варіантів для виконання самостійної роботи та тренувального варіанта для актуалізації опорних знань та відпрацьовки умінь з теми математики 6-го класу "Знаходження дробу від числа". Самостійна робота складається з 2-х завдань. Перше- на встановлення віповідності між виразом та його значенням. Друге - задача на застосування правила знаходження дробу від числа. За виконання 1-го завдання рекомендована кількість балів - 8 балів, за задачу - 4 бали .Самостійна робота проводиться з метою короткочасового контролю набутих знань та умінь з теми.


Перегляд файлу

Тема : «Знаходження дробу від числа»

Варіант 1

  1. Установіть відповідність між виразом (1 – 3) та відповідним його значенням (А – Г).
  1. від 33;
  1. ;
  1.       від ;
  1. ;
  1. від ;
  1. ;

 

  1. .
  1. У три бідони розлили 30л молока. У перший бідон налили усього молока, у другий усього молока, а в третій – решту. Скільки літрів молока у кожному бідоні окремо?

 

 

 

 

Тема : «Знаходження дробу від числа»

Варіант 2

  1. Установіть відповідність між виразом (1 – 3) та відповідним його значенням (А – Г).
  1. від ;
  1. 12;
  1.      від ;
  1. ;
  1. від 51;
  1. ;

 

  1. .
  1. У три бідони розлили 42л молока. У перший бідон налили усього молока, у другий усього молока, а в третій – решту. Скільки літрів молока у кожному бідоні окремо?

 

Тема : «Знаходження дробу від числа»

Тренувальний варіант

  1. Установіть відповідність між виразом (1 – 3) та відповідним його значенням (А – Г).

 

  1. від 68;

А)     ;

  1.      від ;

Б)      4;

  1. від 4 ;

В)   ;

 

Г)        28.

  1. У книзі 60 сторінок.  У перший день учень прочитав

усієї книги, у другий день усієї книги, а в третій день – решту. Скільки сторінок кожного дня прочитав учень?

 

Тема : «Знаходження дробу від числа»

Тренувальний варіант

  1. Установіть відповідність між виразом (1 – 3) та відповідним його значенням (А – Г).

 

  1. від 68;

А)     ;

  1.      від ;

Б)      4;

  1. від 4 ;

В)  ;

 

Г)        28.

  1. У книзі 60 сторінок.  У перший день учень прочитав

усієї книги, у другий день усієї книги, а в третій день – решту. Скільки сторінок кожного дня прочитав учень?

docx
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
4630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку