6 клас математика Варіант 1
1.Знайти:
а) від числа 30; б) від числа 8,1;
в) від числа ; г) 0,25 від числа 120;
д) 12% від числа 350.
2. Скільки градусів містить кут, який складає:
1) прямого кута; 2) розгорнутого кута.
3. До Дня толерантності учням 6 класу треба було намалювати 84 подарунків-смайликів. За день було намальовано від запланованих. Скільки ще залишилось намалювати? Кому б ти подарував смайлика для гарного настрою?
6 клас математика Варіант 2
1.Знайти:
а) від числа 50; б) від числа 0,45;
в) від числа ; г) 0,3 від числа 90;
д) 8% від числа 120.
2. Скільки градусів містить кут, який складає:
1) прямого кута; 2) розгорнутого кута.
3. До Дня толерантності Марійка вирішила зробити 75 добрих справ. Вона підрахувала і визначила, що вже зробила від запланованих справ. Скільки ще добрих справ їй залишилось зробити? А які добрі справи робиш ти?
6 клас математика Варіант 3
1.Знайти:
а) від числа 21; б) від числа 6,4;
в) від числа ; г) 0,25 від числа 160;
д) 12% від числа 200.
2. Скільки градусів містить кут, який складає:
1) прямого кута; 2) розгорнутого кута.
3. До Дня толерантності учням 6 класу треба було намалювати 84 подарунків-смайликів. За день було намальовано від запланованих. Скільки ще залишилось намалювати? Кому б ти подарував смайлика для гарного настрою?
6 клас математика Варіант 4
1.Знайти:
а) від числа 70; б) від числа 0,72;
в) від числа ; г) 0,4 від числа 80;
д) 8% від числа 80.
2. Скільки градусів містить кут, який складає:
1) прямого кута; 2) розгорнутого кута.
3. До Дня толерантності Марійка вирішила зробити 75 добрих справ. Вона підрахувала і визначила, що вже зробила від запланованих справ. Скільки ще добрих справ їй залишилось зробити? А які добрі справи робиш ти?
6 клас математика Варіант 1
1.Знайти:
а) від числа 30; б) від числа 8,1;
в) від числа ; г) 0,25 від числа 120;
д) 12% від числа 350.
2. Скільки градусів містить кут, який складає:
1) прямого кута; 2) розгорнутого кута.
3. До Дня толерантності учням 6 класу треба було намалювати 84 подарунків-смайликів. За день було намальовано від запланованих. Скільки ще залишилось намалювати? Кому б ти подарував смайлика для гарного настрою?
6 клас математика Варіант 2
1.Знайти:
а) від числа 50; б) від числа 0,45;
в) від числа ; г) 0,3 від числа 90;
д) 8% від числа 120.
2. Скільки градусів містить кут, який складає:
1) прямого кута; 2) розгорнутого кута.
3. До Дня толерантності Марійка вирішила зробити 75 добрих справ. Вона підрахувала і визначила, що вже зробила від запланованих справ. Скільки ще добрих справ їй залишилось зробити? А які добрі справи робиш ти?
6 клас математика Варіант 3
1.Знайти:
а) від числа 21; б) від числа 6,4;
в) від числа ; г) 0,25 від числа 160;
д) 12% від числа 200.
2. Скільки градусів містить кут, який складає:
1) прямого кута; 2) розгорнутого кута.
3. До Дня толерантності учням 6 класу треба було намалювати 84 подарунків-смайликів. За день було намальовано від запланованих. Скільки ще залишилось намалювати? Кому б ти подарував смайлика для гарного настрою?
6 клас математика Варіант 4
1.Знайти:
а) від числа 70; б) від числа 0,72;
в) від числа ; г) 0,4 від числа 80;
д) 8% від числа 80.
2. Скільки градусів містить кут, який складає:
1) прямого кута; 2) розгорнутого кута.
3. До Дня толерантності Марійка вирішила зробити 75 добрих справ. Вона підрахувала і визначила, що вже зробила від запланованих справ. Скільки ще добрих справ їй залишилось зробити? А які добрі справи робиш ти?