Архів містить самостійні роботи з математики у 2 варіантах по дві самостійні роботи з кожної теми. Роздруковуються на обох сторонах аркуша, розрізаються та роздаються по одному на парту.
Тема 1 сам. роб. №1
Варіант 1
1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:
а) ; г) 3х + 4;
д) ; е)
2. Скоротити дроби:
а) ; в)
г)
Тема 1 сам. роб. №1
Варіант 1
1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:
а) ; г) 3х + 4;
д) ; е)
2. Скоротити дроби:
а) ; в)
г)
Тема 1 сам. роб. №1
Варіант 1
1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:
а) ; г) 3х + 4;
д) ; е)
2. Скоротити дроби:
а) ; в)
г)
Тема 1 сам. роб. №1
Варіант 1
1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:
а) ; г) 3х + 4;
д) ; е)
2. Скоротити дроби:
а) ; в)
г)
Тема 1 сам. роб. №1
Варіант 2
1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:
; г) 2х – 3;
д) ; е)
2. Скоротити дроби:
а)
г)
Тема 1 сам. роб. №1
Варіант 2
1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:
; г) 2х – 3;
д) ; е)
2. Скоротити дроби:
а)
г)
Тема 1 сам. роб. №1
Варіант 2
1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:
; г) 2х – 3;
д) ; е)
2. Скоротити дроби:
а)
г)
Тема 1 сам. роб. №1
Варіант 2
1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:
; г) 2х – 3;
д) ; е)
2. Скоротити дроби:
а)
г)
Тема 1 сам. роб. №2
Варіант 1
Виконати дії з дробами:
а) ; б) ; в);
г) ; д)
Тема 1 сам. роб. №2
Варіант 1
Виконати дії з дробами:
а) ; б) ; в);
г) ; д)
Тема 1 сам. роб. №2
Варіант 1
Виконати дії з дробами:
а) ; б) ; в);
г) ; д)
Тема 1 сам. роб. №2
Варіант 1
Виконати дії з дробами:
а) ; б) ; в);
г) ; д)
Тема 1 сам. роб. №2
Варіант 2
Виконати дії з дробами:
а) ; б) ;
в) ;
г) ; д)
Тема 1 сам. роб. №2
Варіант 2
Виконати дії з дробами:
а) ; б) ;
в) ;
г) ; д)
Тема 1 сам. роб. №2
Варіант 2
Виконати дії з дробами:
а) ; б) ;
в) ;
г) ; д)
Тема 1 сам. роб. №2
Варіант 2
Виконати дії з дробами:
а) ; б) ;
в) ;
г) ; д)
Сам. роб. № 1 Тема 2
Варіант 1
1. Спростити вираз:
а) ; б) ; в) г) ; д) ;
е)
Сам. роб. № 1 Тема 2
Варіант 1
1. Спростити вираз:
а) ; б) ; в) г) ; д) ;
е) ;
Сам. роб. № 1 Тема 2
Варіант 1
1. Спростити вираз:
а) ; б) ; в) г) ; д) ;
е) ;
Сам. роб. № 1 Тема 2
Варіант 2
1. Спростити вираз:
а) б) ; в) г) ; д) ;
е)
Сам. роб. № 1 Тема 2
Варіант 2
1. Спростити вираз:
а) б) ; в) г) ; д) ;
е)
Сам. роб. № 1 Тема 2
Варіант 2
1. Спростити вираз:
а) б) ; в) г) ; д) ;
е)
Сам. роб. № 2 Тема 2
Варіант 1
1. Розв’язати рівняння:
а) б) в)
2. Спростити вираз:
а) ;
б)
Сам. роб. № 2 Тема 2
Варіант 1
1. Розв’язати рівняння:
а) б) в)
2. Спростити вираз:
а) ;
б)
Сам. роб. № 2 Тема 2
Варіант 1
1. Розв’язати рівняння:
а) б) в)
2. Спростити вираз:
а) ;
б)
Сам. роб. № 2 Тема 2
Варіант 2
1. Розв’язати рівняння:
а) б) в)
2. Спростити вираз:
а) ;
б)
Сам. роб. № 2 Тема 2
Варіант 2
1. Розв’язати рівняння:
а) б) в)
2. Спростити вираз:
а) ;
б)
Сам. роб. № 2 Тема 2
Варіант 2
1. Розв’язати рівняння:
а) б) в)
2. Спростити вираз:
а) ;
б)
Тема 3 сам. роб. № 1
Варіант 1
1. Обчислити:
1) ; 2) ; 3) ;
4) ; 5) ; 6) .
2. Спростіть вираз: .
3. Подайте число в стандартному вигляді:
а) 5200000000; б) 0,0000023; в) 0,213∙10-2.
Тема 3 сам. роб. № 1
Варіант 1
1. Обчислити:
1) ; 2) ; 3) ;
4) ; 5) ; 6) .
2. Спростіть вираз: .
3. Подайте число в стандартному вигляді:
а) 5200000000; б) 0,0000023; в) 0,213∙10-2.
Тема 3 сам. роб. № 1
Варіант 1
1. Обчислити:
1) ; 2) ; 3) ;
4) ; 5) ; 6) .
2. Спростіть вираз: .
3. Подайте число в стандартному вигляді:
а) 5200000000; б) 0,0000023; в) 0,213∙10-2.
Тема 3 сам. роб. № 1
Варіант 1
1. Обчислити:
1) ; 2) ; 3) ;
4) ; 5) ; 6) .
2. Спростіть вираз: .
3. Подайте число в стандартному вигляді:
а) 5200000000; б) 0,0000023; в) 0,213∙10-2.
Тема 3 сам. роб. № 1
Варіант 2
1. Обчислити:
1) ; 2) ; 3) ;
4); 5) ; 6) .
2. Спростіть вираз: .
3. Подайте число в стандартному вигляді:
а) 370000000000; б) 0,0000108; в) 731,5∙10-5.
Тема 3 сам. роб. № 1
Варіант 2
1. Обчислити:
1) ; 2) ; 3) ;
4); 5) ; 6) .
2. Спростіть вираз: .
3. Подайте число в стандартному вигляді:
а) 370000000000; б) 0,0000108; в) 731,5∙10-5.
Тема 3 сам. роб. № 1
Варіант 2
1. Обчислити:
1) ; 2) ; 3) ;
4); 5) ; 6) .
2. Спростіть вираз: .
3. Подайте число в стандартному вигляді:
а) 370000000000; б) 0,0000108; в) 731,5∙10-5.
Тема 3 сам. роб. № 1
Варіант 2
1. Обчислити:
1) ; 2) ; 3) ;
4); 5) ; 6) .
2. Спростіть вираз: .
3. Подайте число в стандартному вигляді:
а) 370000000000; б) 0,0000108; в) 731,5∙10-5.
Тема 3 сам. роб. № 2
Варіант 1
1. Знайти значення функції у = , якщо х = − 4.
2. При якому значенні аргументу значення функції у = дорівнює 2 ?
3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;4 ); 2) В( -6; 2); 3) С( 24; -0,5).
4. Побудувати графік функції у = .
Тема 3 сам. роб. № 2
Варіант 1
1. Знайти значення функції у = , якщо х = − 4.
2. При якому значенні аргументу значення функції у = дорівнює 2 ?
3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;4 ); 2) В( -6; 2); 3) С( 24; -0,5).
4. Побудувати графік функції у = .
Тема 3 сам. роб. № 2
Варіант 1
1. Знайти значення функції у = , якщо х = − 4.
2. При якому значенні аргументу значення функції у = дорівнює 2 ?
3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;4 ); 2) В( -6; 2); 3) С( 24; -0,5).
4. Побудувати графік функції у = .
Тема 3 сам. роб. № 2
Варіант 1
1. Знайти значення функції у = , якщо х = − 4.
2. При якому значенні аргументу значення функції у = дорівнює 2 ?
3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;4 ); 2) В( -6; 2); 3) С( 24; -0,5).
4. Побудувати графік функції у = .
Тема 3 сам. роб. № 2
Варіант 2
1. Знайти значення функції у = , якщо х = − 2.
2. При якому значенні аргументу значення функції у = дорівнює 7 ?
3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;6 ); 2) В( -9; 2); 3) С( 12; 1,5).
4. Побудувати графік функції у = .
Тема 3 сам. роб. № 2
Варіант 2
1. Знайти значення функції у = , якщо х = − 2.
2. При якому значенні аргументу значення функції у = дорівнює 7 ?
3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;6 ); 2) В( -9; 2); 3) С( 12; 1,5).
4. Побудувати графік функції у = .
Тема 3 сам. роб. № 2
Варіант 2
1. Знайти значення функції у = , якщо х = − 2.
2. При якому значенні аргументу значення функції у = дорівнює 7 ?
3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;6 ); 2) В( -9; 2); 3) С( 12; 1,5).
4. Побудувати графік функції у = .
Тема 3 сам. роб. № 2
Варіант 2
1. Знайти значення функції у = , якщо х = − 2.
2. При якому значенні аргументу значення функції у = дорівнює 7 ?
3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;6 ); 2) В( -9; 2); 3) С( 12; 1,5).
4. Побудувати графік функції у = .
Тема 4 сам. роб № 1
Варіант 1
1. Обчислити: а) ; б) ; в) ; г) .
2. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
3. Розв'яжіть графічно рівняння: .
Тема 4 сам. роб № 1
Варіант 1
1. Обчислити: а) ; б) ; в) ; г) .
2. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
3. Розв'яжіть графічно рівняння: .
Тема 4 сам. роб № 1
Варіант 1
1. Обчислити: а) ; б) ; в) ; г) .
2. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
3. Розв'яжіть графічно рівняння: .
Тема 4 сам. роб № 1
Варіант 1
1. Обчислити: а) ; б) ; в) ; г) .
2. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
3. Розв'яжіть графічно рівняння: .
Тема 4 сам. роб № 1
Варіант 2
1. Обчислити: а) б) ; в) ;
г) .
2. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
3. Розв'яжіть графічно рівняння: .
Тема 4 сам. роб № 1
Варіант 2
1. Обчислити: а) б) ; в) ;
г) .
2. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
3. Розв'яжіть графічно рівняння: .
Тема 4 сам. роб № 1
Варіант 2
1. Обчислити: а) б) ; в) ;
г) .
2. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
3. Розв'яжіть графічно рівняння: .
Тема 4 сам. роб № 1
Варіант 2
1. Обчислити: а) б) ; в) ;
г) .
2. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) ; г) .
3. Розв'яжіть графічно рівняння: .
Тема 4 сам. роб № 2
Варіант 1
1. Обчисліть:
а) ; б) ; в) ; г
2. Спростити вираз: а) 2 ; б) ;
в) ( ; г) .
3. Звільніться від ірраціональності в знаменнику:
а) ; б) .
Тема 4 сам. роб № 2
Варіант 1
1. Обчисліть:
а) ; б) ; в) ; г
2. Спростити вираз: а) 2 ; б) ;
в) ( ; г) .
3. Звільніться від ірраціональності в знаменнику:
а) ; б) .
Тема 4 сам. роб № 2
Варіант 1
1. Обчисліть:
а) ; б) ; в) ; г
2. Спростити вираз: а) 2 ; б) ;
в) ( ; г) .
3. Звільніться від ірраціональності в знаменнику:
а) ; б) .
Тема 4 сам. роб № 2
Варіант 1
1. Обчисліть:
а) ; б) ; в) ; г
2. Спростити вираз: а) 2 ; б) ;
в) ( ; г) .
3. Звільніться від ірраціональності в знаменнику:
а) ; б) .
Тема 4 сам. роб № 2
Варіант 2
1. Обчисліть:
а) ; б) ; в) ; г) 2. Спростити вираз: а) 7 ; б) ;
в) ; г) .
3.Звільніться від ірраціональності в знаменнику:
а) ; б) .
Тема 4 сам. роб № 2
Варіант 2
1. Обчисліть:
а) ; б) ; в) ; г) 2. Спростити вираз: а) 7 ; б) ;
в) ; г) .
3.Звільніться від ірраціональності в знаменнику:
а) ; б) .
Тема 4 сам. роб № 2
Варіант 2
1. Обчисліть:
а) ; б) ; в) ; г) 2. Спростити вираз: а) 7 ; б) ;
в) ; г) .
3.Звільніться від ірраціональності в знаменнику:
а) ; б) .
Тема 4 сам. роб № 2
Варіант 2
1. Обчисліть:
а) ; б) ; в) ; г) 2. Спростити вираз: а) 7 ; б) ;
в) ; г) .
3.Звільніться від ірраціональності в знаменнику:
а) ; б) .
Тема 5 Сам. роб № 1
Варіант 1
1. Розв'язати рівняння:
а) ; б) ;
в) ; г) .
2. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б) ;
в) ;
г) .
Тема 5 Сам. роб № 1
Варіант 1
1. Розв'язати рівняння:
а) ; б) ;
в) ; г) .
2. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б) ;
в) ;
г) .
Тема 5 Сам. роб № 1
Варіант 1
1. Розв'язати рівняння:
а) ; б) ;
в) ; г) .
2. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б) ;
в) ;
г) .
Тема 5 Сам. роб № 1
Варіант 1
1. Розв'язати рівняння:
а) ; б) ;
в) ; г) .
2. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б) ;
в) ;
г) .
Тема 5 Сам. роб № 1
Варіант 2
1. Розв'язати рівняння:
а) ; б) ;
в) ; г) .
2. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б) ;
в) ;
г) .
Тема 5 Сам. роб № 1
Варіант 2
1. Розв'язати рівняння:
а) ; б) ;
в) ; г) .
2. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б) ;
в) ;
г) .
Тема 5 Сам. роб № 1
Варіант 2
1. Розв'язати рівняння:
а) ; б) ;
в) ; г) .
2. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б) ;
в) ;
г) .
Тема 5 Сам. роб № 1
Варіант 2
1. Розв'язати рівняння:
а) ; б) ;
в) ; г) .
2. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б) ;
в) ;
г) .
Тема 5 Сам. роб № 2
Варіант 1
1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:
а) б)
в) .
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння: .
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа 2 і 3.
4. У рівнянні х1 = 12. Знайдіть х2 і коефіцієнт p.
Тема 5 Сам. роб № 2
Варіант 1
1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:
а) б)
в) .
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння: .
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа 2 і 3.
4. У рівнянні х1 = 12. Знайдіть х2 і коефіцієнт p.
Тема 5 Сам. роб № 2
Варіант 1
1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:
а) б)
в) .
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння: .
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа 2 і 3.
4. У рівнянні х1 = 12. Знайдіть х2 і коефіцієнт p.
Тема 5 Сам. роб № 2
Варіант 1
1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:
а) б)
в) .
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння: .
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа 2 і 3.
4. У рівнянні х1 = 12. Знайдіть х2 і коефіцієнт p.
Тема 5 Сам. роб № 2
Варіант 2
1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:
а) б)
в) .
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння:
х2 – 5х + 4= 0.
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа −2 і −3.
4. У рівнянні х1 = 7. Знайдіть х2 і коефіцієнт p.
Тема 5 Сам. роб № 2
Варіант 2
1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:
а) б)
в) .
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння:
х2 – 5х + 4= 0.
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа −2 і −3.
4. У рівнянні х1 = 7. Знайдіть х2 і коефіцієнт p.
Тема 5 Сам. роб № 2
Варіант 2
1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:
а) б)
в) .
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння:
х2 – 5х + 4= 0.
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа −2 і −3.
4. У рівнянні х1 = 7. Знайдіть х2 і коефіцієнт p.
Тема 5 Сам. роб № 2
Варіант 2
1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:
а) б)
в) .
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння:
х2 – 5х + 4= 0.
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа −2 і −3.
4. У рівнянні х1 = 7. Знайдіть х2 і коефіцієнт p.
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 1
1. Розкласти на множники: х² – х – 12.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 1
1. Розкласти на множники: х² – х – 12.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 1
1. Розкласти на множники: х² – х – 12.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 1
1. Розкласти на множники: х² – х – 12.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 1
1. Розкласти на множники: х² – х – 12.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 2
1. Розкласти на множники: х² + 3х – 10.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 2
1. Розкласти на множники: х² + 3х – 10.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 2
1. Розкласти на множники: х² + 3х – 10.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 2
1. Розкласти на множники: х² + 3х – 10.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 1
Варіант 2
1. Розкласти на множники: х² + 3х – 10.
2. Скоротити дріб: .
3. Розв'яжіть рівняння:
а) ; б) .
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 1
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.
2. Двом робітникам було доручено виготовити по 30 однакових деталей. Один з них витрачав на одну деталь за годину більше, ніж другий. Скільки годин працював кожен робітник, якщо на всю роботу було затрачено 11 год?
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 1
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.
2. Двом робітникам було доручено виготовити по 30 однакових деталей. Один з них витрачав на одну деталь за годину більше, ніж другий. Скільки годин працював кожен робітник, якщо на всю роботу було затрачено 11 год?
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 1
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.
2. Двом робітникам було доручено виготовити по 30 однакових деталей. Один з них витрачав на одну деталь за годину більше, ніж другий. Скільки годин працював кожен робітник, якщо на всю роботу було затрачено 11 год?
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 1
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.
2. Двом робітникам було доручено виготовити по 30 однакових деталей. Один з них витрачав на одну деталь за годину більше, ніж другий. Скільки годин працював кожен робітник, якщо на всю роботу було затрачено 11 год?
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 1
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.
2. Двом робітникам було доручено виготовити по 30 однакових деталей. Один з них витрачав на одну деталь за годину більше, ніж другий. Скільки годин працював кожен робітник, якщо на всю роботу було затрачено 11 год?
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 2
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.
2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 2
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.
2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 2
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.
2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 2
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.
2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?
Тема 6 сам. роб. № 2
Варіант 2
1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.
2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?