Самостійні роботи з алгебри 8 клас

Про матеріал

Архів містить самостійні роботи з математики у 2 варіантах по дві самостійні роботи з кожної теми. Роздруковуються на обох сторонах аркуша, розрізаються та роздаються по одному на парту.

Перегляд файлу

Тема 1 сам. роб. №1

Варіант 1

1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:

а) ;  г) 3х + 4;  

д)  ;  е)   

2. Скоротити дроби:

 а) ;   в)   

 г)                  

 

Тема 1 сам. роб. №1

Варіант 1

1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:

а) ;  г) 3х + 4;  

д)  ;  е)   

2. Скоротити дроби:

 а) ;   в)   

 г)                  

 

Тема 1 сам. роб. №1

Варіант 1

1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:

а) ;  г) 3х + 4;  

д)  ;  е)   

2. Скоротити дроби:

 а) ;   в)   

 г)                  

 

Тема 1 сам. роб. №1

Варіант 1

1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:

а) ;  г) 3х + 4;  

д)  ;  е)   

2. Скоротити дроби:

 а) ;   в)   

 г)                  

Тема 1 сам. роб. №1

Варіант 2

1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:

;  г) 2х – 3; 

д) ; е)

2. Скоротити дроби:

а)

г)

 

 

Тема 1 сам. роб. №1

Варіант 2

1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:

;  г) 2х – 3; 

д) ; е)

2. Скоротити дроби:

а)

г)

 

 

Тема 1 сам. роб. №1

Варіант 2

1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:

;  г) 2х – 3; 

д) ; е)

2. Скоротити дроби:

а)

г)

 

 

Тема 1 сам. роб. №1

Варіант 2

1. При яких значеннях змінних вираз має зміст:

;  г) 2х – 3; 

д) ; е)

2. Скоротити дроби:

а)

г)

 

Тема 1 сам. роб. №2

Варіант 1

Виконати дії з дробами:

а) ;    б) ;              в);

г) ;   д)

 

 

 

 

Тема 1 сам. роб. №2

Варіант 1

Виконати дії з дробами:

а) ;    б) ;              в);

г) ;   д)

 

 

 

 

Тема 1 сам. роб. №2

Варіант 1

Виконати дії з дробами:

а) ;    б) ;              в);

г) ;   д)

 

 

 

 

Тема 1 сам. роб. №2

Варіант 1

Виконати дії з дробами:

а) ;    б) ;              в);

г) ;   д)

 

 

Тема 1 сам. роб. №2

Варіант 2

Виконати дії з дробами:

а) ;     б) ;

в) ;

г) ;    д)

 

 

 

 

Тема 1 сам. роб. №2

Варіант 2

Виконати дії з дробами:

а) ;    б) ;

в) ;

г) ;    д)

 

 

 

 

Тема 1 сам. роб. №2

Варіант 2

Виконати дії з дробами:

а) ;    б) ;

в) ;

г) ;    д)

 

 

 

 

Тема 1 сам. роб. №2

Варіант 2

Виконати дії з дробами:

а) ;    б) ;

в) ;

г) ;    д)

 

Перегляд файлу

Сам. роб. № 1 Тема 2

Варіант 1

1. Спростити вираз:

а) ;  б) ;  в) г) ;  д) ;

е)  

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 2

Варіант 1

1. Спростити вираз:

а) ;  б) ;  в) г) ;  д) ;

е) ;   

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 2

Варіант 1

1. Спростити вираз:

а) ;  б) ;  в) г) ;  д) ;

е) ;   

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 2

Варіант 2

1. Спростити вираз:

а)    б) ;   в)   г) ;   д) ; 

е)

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 2

Варіант 2

1. Спростити вираз:

а)    б) ;   в)   г) ;   д) ; 

е)

 

 

Сам. роб. № 1 Тема 2

Варіант 2

1. Спростити вираз:

а)    б) ;   в)   г) ;   д) ; 

е)

 

 

Сам. роб. № 2 Тема 2

Варіант 1

1. Розв’язати рівняння:

 а) б)   в)

2. Спростити вираз:

а) ;

б)

 

Сам. роб. № 2 Тема 2

Варіант 1

1. Розв’язати рівняння:

 а) б)   в)

2. Спростити вираз:

а) ;

б)

 

 

Сам. роб. № 2 Тема 2

Варіант 1

1. Розв’язати рівняння:

 а) б)   в)

2. Спростити вираз:

а) ;

б)

Сам. роб. № 2 Тема 2

Варіант 2

1. Розв’язати рівняння:

а)   б)   в)

2. Спростити вираз:

а) ;

б)

 

Сам. роб. № 2 Тема 2

Варіант 2

1. Розв’язати рівняння:

а)   б)   в)

2. Спростити вираз:

а) ;

б)

 

 

Сам. роб. № 2 Тема 2

Варіант 2

1. Розв’язати рівняння:

а)   б)   в)

2. Спростити вираз:

а) ;

б)

Перегляд файлу

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Обчислити:

1) ;           2) ;                    3) ; 

4)  ;      5)  ;     6) .    

2.     Спростіть вираз: .

3. Подайте число в стандартному вигляді:

а) 5200000000;   б) 0,0000023;  в) 0,213∙10-2.

 

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Обчислити:

1) ;    2) ;    3) ; 

4)  ;  5)  ;     6) .    

2.     Спростіть вираз: .

3. Подайте число в стандартному вигляді:

а) 5200000000;   б) 0,0000023;  в) 0,213∙10-2.

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Обчислити:

1) ;    2) ;    3) ; 

4)  ;  5)  ;     6) .    

2.     Спростіть вираз: .

3. Подайте число в стандартному вигляді:

а) 5200000000;   б) 0,0000023;  в) 0,213∙10-2.

 

Тема 3 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Обчислити:

1) ;    2) ;    3) ; 

4)  ;  5)  ;     6) .    

2.     Спростіть вираз: .

3. Подайте число в стандартному вигляді:

а) 5200000000;   б) 0,0000023;  в) 0,213∙10-2.

    Тема 3 сам. роб. № 1

    Варіант 2

  1. Обчислити:

  1) ;            2) ;                     3) ;

  4);       5) ;     6) .

2. Спростіть вираз: .

3. Подайте число в стандартному вигляді:

а) 370000000000;   б) 0,0000108;  в) 731,5∙10-5.

 

    Тема 3 сам. роб. № 1

    Варіант 2

  1. Обчислити:

  1) ;            2) ;                     3) ;

  4);       5) ;     6) .

2. Спростіть вираз: .

3. Подайте число в стандартному вигляді:

а) 370000000000;   б) 0,0000108;  в) 731,5∙10-5.

 

    Тема 3 сам. роб. № 1

    Варіант 2

  1. Обчислити:

  1) ;            2) ;                     3) ;

  4);       5) ;     6) .

2. Спростіть вираз: .

3. Подайте число в стандартному вигляді:

а) 370000000000;   б) 0,0000108;  в) 731,5∙10-5.

 

    Тема 3 сам. роб. № 1

    Варіант 2

  1. Обчислити:

  1) ;            2) ;                     3) ;

  4);       5) ;     6) .

2. Спростіть вираз: .

3. Подайте число в стандартному вигляді:

а) 370000000000;   б) 0,0000108;  в) 731,5∙10-5.

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Знайти значення функції у =  , якщо х = − 4.  

2. При якому значенні аргументу значення функції  у =  дорівнює  2 ?  

3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;4 ); 2) В( -6; 2); 3) С( 24; -0,5).  

4. Побудувати графік функції  у =  .

 

 

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Знайти значення функції у =  , якщо х = − 4.                                           

2. При якому значенні аргументу значення функції  у = дорівнює  2 ?  

3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;4 ); 2) В( -6; 2); 3) С( 24; -0,5).                                        

4. Побудувати графік функції  у =  .                                             

 

 

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Знайти значення функції у =  , якщо х = − 4.                                           

2. При якому значенні аргументу значення функції  у = дорівнює  2 ?  

3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;4 ); 2) В( -6; 2); 3) С( 24; -0,5).                                        

4. Побудувати графік функції  у =  .                                             

 

 

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Знайти значення функції у =  , якщо х = − 4.                                           

2. При якому значенні аргументу значення функції  у = дорівнює  2 ?  

3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;4 ); 2) В( -6; 2); 3) С( 24; -0,5).                                        

4. Побудувати графік функції  у =  .                                             

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Знайти значення функції у =  , якщо х = − 2.   

2. При якому значенні аргументу значення функції  у = дорівнює  7 ?  

3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;6 ); 2) В( -9; 2); 3) С( 12; 1,5).     

4. Побудувати графік функції  у =  .

 

 

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Знайти значення функції у =  , якщо х = − 2.   

2. При якому значенні аргументу значення функції  у = дорівнює  7 ?  

3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;6 ); 2) В( -9; 2); 3) С( 12; 1,5).     

4. Побудувати графік функції  у =  .

 

 

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Знайти значення функції у =  , якщо х = − 2.   

2. При якому значенні аргументу значення функції  у = дорівнює  7 ?  

3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;6 ); 2) В( -9; 2); 3) С( 12; 1,5).     

4. Побудувати графік функції  у =  .

 

 

 

 

Тема 3 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Знайти значення функції у =  , якщо х = − 2.   

2. При якому значенні аргументу значення функції  у = дорівнює  7 ?  

3. Чи проходить графік функції у = через точки: 1) А( 3;6 ); 2) В( -9; 2); 3) С( 12; 1,5).     

4. Побудувати графік функції  у =  .

 

Перегляд файлу

Тема 4 сам. роб № 1

Варіант 1

1. Обчислити:    а) ;                                                    б) ;              в) ;      г) .   

2.  Знайдіть значення виразу: а) ;  б) ;   в) ;   г) .

 3.    Розв'яжіть графічно рівняння:    .

 

  Тема 4 сам. роб № 1

Варіант 1

1. Обчислити:    а) ;                                                    б) ;              в) ;      г) .   

2.  Знайдіть значення виразу: а) ;  б) ;   в) ;   г) .

 3.    Розв'яжіть графічно рівняння:    .

 

Тема 4 сам. роб № 1

Варіант 1

1. Обчислити:    а) ;                                                    б) ;              в) ;      г) .   

2.  Знайдіть значення виразу: а) ;  б) ;   в) ;   г) .

 3.    Розв'яжіть графічно рівняння:    .

 

Тема 4 сам. роб № 1

Варіант 1

1. Обчислити:    а) ;                                                    б) ;              в) ;      г) .   

2.  Знайдіть значення виразу: а) ;  б) ;   в) ;   г) .

 3.    Розв'яжіть графічно рівняння:    .

 

Тема 4 сам. роб № 1

Варіант 2

1. Обчислити:    а)     б) ;    в) ;

г) .

2.  Знайдіть значення виразу: а) ;  б) ;   в) ;   г) .

3.    Розв'яжіть графічно рівняння:    .

 

Тема 4 сам. роб № 1

Варіант 2

1. Обчислити:    а)     б) ;    в) ;

г) .

2.  Знайдіть значення виразу: а) ;  б) ;   в) ;   г) .

3.    Розв'яжіть графічно рівняння:    .

 

Тема 4 сам. роб № 1

Варіант 2

1. Обчислити:    а)     б) ;    в) ;

г) .

2.  Знайдіть значення виразу: а) ;  б) ;   в) ;   г) .

3.    Розв'яжіть графічно рівняння:    .

 

Тема 4 сам. роб № 1

Варіант 2

1. Обчислити:    а)     б) ;    в) ;

г) .

2.  Знайдіть значення виразу: а) ;  б) ;   в) ;   г) .

3.    Розв'яжіть графічно рівняння:    .

 

Тема 4 сам. роб № 2

Варіант 1

1. Обчисліть:

а) ;   б) ;   в) ;  г

  2. Спростити вираз:  а) 2 ; б) ;                                    

 в) ( ;   г) .    

3.  Звільніться від ірраціональності в знаменнику:

 а) ;   б) .

 

 Тема 4 сам. роб № 2

Варіант 1

1. Обчисліть:

а) ;   б) ;   в) ;  г

  2. Спростити вираз:  а) 2 ; б) ;                                    

 в) ( ;   г) .    

3.  Звільніться від ірраціональності в знаменнику:

 а) ;   б) .

 

Тема 4 сам. роб № 2

Варіант 1

1. Обчисліть:

а) ;   б) ;   в) ;  г

  2. Спростити вираз:  а) 2 ; б) ;                                    

 в) ( ;   г) .    

3.  Звільніться від ірраціональності в знаменнику:

 а) ;   б) .

 

Тема 4 сам. роб № 2

Варіант 1

1. Обчисліть:

а) ;   б) ;   в) ;  г

  2. Спростити вираз:  а) 2 ; б) ;                                    

 в) ( ;   г) .    

3.  Звільніться від ірраціональності в знаменнику:

 а) ;   б) .

 

Тема 4 сам. роб № 2

Варіант 2

1. Обчисліть:

а) ;   б) ;   в) ; г)  2. Спростити вираз:  а) 7 ; б) ;

   в) ;   г) .

3.Звільніться від ірраціональності в знаменнику:

а) ;   б) .

 

Тема 4 сам. роб № 2

Варіант 2

1. Обчисліть:

а) ;   б) ;   в) ; г)  2. Спростити вираз:  а) 7 ; б) ;

   в) ;   г) .

3.Звільніться від ірраціональності в знаменнику:

а) ;   б) .

 

 

Тема 4 сам. роб № 2

Варіант 2

1. Обчисліть:

а) ;   б) ;   в) ; г)  2. Спростити вираз:  а) 7 ; б) ;

   в) ;   г) .

3.Звільніться від ірраціональності в знаменнику:

а) ;   б) .

 

 

Тема 4 сам. роб № 2

Варіант 2

1. Обчисліть:

а) ;   б) ;   в) ; г)  2. Спростити вираз:  а) 7 ; б) ;

   в) ;   г) .

3.Звільніться від ірраціональності в знаменнику:

а) ;   б) .

 

Перегляд файлу

Тема 5 Сам. роб № 1

Варіант 1

 

1. Розв'язати рівняння:

а) ;   б) ;

в) ;   г) .

 

2. Розв’яжіть рівняння:

а) ;   б) ; 

в) ;

г) .     

 

Тема 5 Сам. роб № 1

Варіант 1

 

1. Розв'язати рівняння:

а) ;   б) ;

в) ;   г) .

 

2. Розв’яжіть рівняння:

а) ;   б) ; 

в) ;

г) .     

 

Тема 5 Сам. роб № 1

Варіант 1

 

1. Розв'язати рівняння:

а) ;   б) ;

в) ;   г) .

 

2. Розв’яжіть рівняння:

а) ;   б) ; 

в) ;

г) .     

 

Тема 5 Сам. роб № 1

Варіант 1

 

1. Розв'язати рівняння:

а) ;   б) ;

в) ;   г) .

 

2. Розв’яжіть рівняння:

а) ;   б) ; 

в) ;

г) .     

 

Тема 5 Сам. роб № 1

Варіант 2

 

1. Розв'язати рівняння:

а) ;   б) ;

 в) ;   г) .

 

2. Розв’яжіть рівняння:

а) ;   б) ;

 в) ;  

г) . 

 

 

Тема 5 Сам. роб № 1

Варіант 2

 

1. Розв'язати рівняння:

а) ;   б) ;

 в) ;   г) .

 

2. Розв’яжіть рівняння:

а) ;   б) ;

 в) ;  

г) . 

 

 

Тема 5 Сам. роб № 1

Варіант 2

 

1. Розв'язати рівняння:

а) ;   б) ;

 в) ;   г) .

 

2. Розв’яжіть рівняння:

а) ;   б) ;

 в) ;  

г) . 

 

 

Тема 5 Сам. роб № 1

Варіант 2

 

1. Розв'язати рівняння:

а) ;   б) ;

 в) ;   г) .

 

2. Розв’яжіть рівняння:

а) ;   б) ;

 в) ;  

г) . 

 

 

Тема 5 Сам. роб № 2

Варіант 1

 

1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:

а)        б) 

в) .

2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння: .

3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  2 і 3.

4. У рівнянні     х1 = 12.  Знайдіть х2  і коефіцієнт p.

 

 

Тема 5 Сам. роб № 2

Варіант 1

 

1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:

а)        б) 

в) .

2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння: .

3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  2 і 3.

4. У рівнянні     х1 = 12.  Знайдіть х2  і коефіцієнт p.

 

 

 

Тема 5 Сам. роб № 2

Варіант 1

 

1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:

а)        б) 

в) .

2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння: .

3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  2 і 3.

4. У рівнянні     х1 = 12.  Знайдіть х2  і коефіцієнт p.

 

 

 

Тема 5 Сам. роб № 2

Варіант 1

 

1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:

а)        б) 

в) .

2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння: .

3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  2 і 3.

4. У рівнянні     х1 = 12.  Знайдіть х2  і коефіцієнт p.

Тема 5 Сам. роб № 2

Варіант 2

1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:

а)       б) 

в) .

2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння:

х2 – 5х + 4= 0.

3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  −2 і −3.

4. У рівнянні    х1 = 7.  Знайдіть х2  і коефіцієнт p.

 

 

Тема 5 Сам. роб № 2

Варіант 2

1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:

а)       б) 

в) .

2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння:

х2 – 5х + 4= 0.

3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  −2 і −3.

4. У рівнянні    х1 = 7.  Знайдіть х2  і коефіцієнт p.

 

 

 

Тема 5 Сам. роб № 2

Варіант 2

1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:

а)       б) 

в) .

2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння:

х2 – 5х + 4= 0.

3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  −2 і −3.

4. У рівнянні    х1 = 7.  Знайдіть х2  і коефіцієнт p.

 

 

 

 

Тема 5 Сам. роб № 2

Варіант 2

1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:

а)       б) 

в) .

2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння:

х2 – 5х + 4= 0.

3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  −2 і −3.

4. У рівнянні    х1 = 7.  Знайдіть х2  і коефіцієнт p.

Перегляд файлу

Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Розкласти на множники:   х² –  х – 12.

2.   Скоротити дріб:   . 

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ;  б) .  

 

 

 Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Розкласти на множники:   х² –  х – 12.

2.   Скоротити дріб:   . 

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ;  б) .  

 

 

Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Розкласти на множники:   х² –  х – 12.

2.   Скоротити дріб:   . 

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ;  б) .  

 

 

Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Розкласти на множники:   х² –  х – 12.

2.   Скоротити дріб:   . 

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ;  б) .  

 

 

Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 1

1. Розкласти на множники:   х² –  х – 12.

2.   Скоротити дріб:   . 

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ;  б) .  

 

Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Розкласти на множники:  х² + 3х – 10.

2.   Скоротити дріб:  .

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ; б) .    

 

 

Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Розкласти на множники:  х² + 3х – 10.

2.   Скоротити дріб:  .

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ; б) .    

 

 

 

Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Розкласти на множники:  х² + 3х – 10.

2.   Скоротити дріб:  .

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ; б) .    

 

 

Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Розкласти на множники:  х² + 3х – 10.

2.   Скоротити дріб:  .

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ; б) .    

 

 

 

Тема 6 сам. роб. № 1

Варіант 2

1. Розкласти на множники:  х² + 3х – 10.

2.   Скоротити дріб:  .

3.  Розв'яжіть рівняння:

а) ; б) .    

 

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.

2. Двом робітникам було доручено  виготовити по 30 однакових деталей.  Один з них витрачав на одну деталь   за годину більше, ніж другий.  Скільки годин працював кожен  робітник, якщо на всю роботу було  затрачено 11 год?

 

 

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.

2. Двом робітникам було доручено  виготовити по 30 однакових деталей.  Один з них витрачав на одну деталь   за годину більше, ніж другий.  Скільки годин працював кожен  робітник, якщо на всю роботу було  затрачено 11 год?                                                    

 

 

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.

2. Двом робітникам було доручено  виготовити по 30 однакових деталей.  Один з них витрачав на одну деталь   за годину більше, ніж другий.  Скільки годин працював кожен  робітник, якщо на всю роботу було  затрачено 11 год?                                                    

 

 

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.

2. Двом робітникам було доручено  виготовити по 30 однакових деталей.  Один з них витрачав на одну деталь   за годину більше, ніж другий.  Скільки годин працював кожен  робітник, якщо на всю роботу було  затрачено 11 год?                                                    

 

 

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 1

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 3 см більше другої, а площа прямокутника дорівнює 28 см2.

2. Двом робітникам було доручено  виготовити по 30 однакових деталей.  Один з них витрачав на одну деталь   за годину більше, ніж другий.  Скільки годин працював кожен  робітник, якщо на всю роботу було  затрачено 11 год?                                                    

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.

2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?

 

 

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.

2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?

 

 

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.

2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?

 

 

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.

2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?

 

 

Тема 6 сам. роб. № 2

Варіант 2

1. Знайдіть сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см менше другої, а площа прямокутника дорівнює 32 см2.

2. Двоє робітників мали виготовити по 100 деталей. Один з них виготовляв щодня на 5 деталей більше за другого і виконав замовлення на 1 день раніше за другого. Скільки деталей виготовляв щодня кожен робітник ?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чухлєб Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
2 липня 2018
Переглядів
5828
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку