Самостійні роботи з алгебри для учнів 9 класу (II семестр)

Про матеріал
Збірник самостійних робіт з алгебри для учнів 9-го класу (II семестр) покликаний провести діагностику якості знань учнів з алгебри шляхом написання тематичних самостійних робіт. Раціональним є використання даних завдань під час уроків перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.
Перегляд файлу

Самостійна робота № 4

Тема: Системи рівнянь другого степеня з двома змінними

I варіант

II варіант

13. Розвяжіть нерівність:

.

13. Розвяжіть нерівність:

.

24. Не виконуючи побудови, знайдіть координати точок перетину парабол і .

24. Не виконуючи побудови, знайдіть координати точок перетину парабол і .

35. Катер проходить км за течією річки і км проти течії за год. Цей катер проходить км за течією на год швидше, ніж км проти течії. Знайдіть власну швидкість катера і швидкість течії.

35. Човен проходить км за течією річки і км у стоячій воді за год. Щоб пройти км у стоячій воді, човну потрібно на год більше, ніж на проходження км за течією тієї ж річки. Знайдіть власну швидкість човна і швидкість течії.

 

Самостійна робота № 5

Тема: Елементи прикладної математики

I варіант

II варіант

13. Знайдіть міри центральної тенденції вибірки: ; ; ; ; ; ; ; ; ; .

13. Знайдіть міри центральної тенденції вибірки: ; ; ; ; ; ; ; ; ; .

24. У коробці лежать червоні і жовті кульки. Скільки червоних кульок у коробці, якщо ймовірність вийняти з неї навмання червону кульку дорівнює , а жовтих кульок у коробці ?

24. У коробці лежать білі і чорні кульки. Скільки білих кульок у коробці, якщо ймовірність вийняти з неї навмання білу кульку дорівнює , а чорних кульок у коробці ?

35. Змішали -ий і -ий розчини кислоти та отримали г -го розчину. Скільки грамів кожного розчину змішали?

35. Скільки кілограмів -го і скільки кілограмів -го сплавів міді треба взяти, щоб отримати кг -го сплаву?

 

Самостійна робота № 6

Тема: Числові послідовності

I варіант

II варіант

13. Послідовність задана формулою -го члена . Чи є членом цієї послідовності число: а) ; б) ; в) ? У випадку позитивної відповіді вкажіть номер відповідного члена.

13. Послідовність задана формулою -го члена . Чи є членом цієї послідовності число: а) ; б) ; в) ? У випадку позитивної відповіді вкажіть номер відповідного члена.

24. Запишіть у вигляді звичайного дробу число .

24. Запишіть у вигляді звичайного дробу число .

35. Знайдіть суму всіх натуральних чисел, які кратні і не більші за .

35. Знайдіть суму всіх натуральних чисел, які кратні і не більші за .

 

doc
Додано
24 травня 2019
Переглядів
1141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку