Тема уроку інформатики: Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
Тема уроку основ здоров”я: Твої друзі. Вибір друзів. Друзі за інтересами.
Практична робота: створення плакату «Захоплення нашого класу».
Мета уроку інформатики: ознайомити з інструментом "Текст" графічного редактора Тих Pаint; сформувати свідомі знання з даної теми; розвивати практичні навички роботи з комп'ютером, мислительні процеси дітей та моторику рук, підвищувати інформаційну культуру учнів; формувати ІКТ- компетентності учнів та ключові компетентності для реалізації творчого потенціалу дітей, навички самостійної роботи, вміння узагальнювати, логічно міркувати; розвивати пам'ять і логічне мислення; виховувати інтерес до предмета шляхом практичної спрямованості матеріалу, що вивчається.
Мета уроку основ здоров”я: з'ясувати зміст поняття «справжній друг»; вчити дітей називати ознаки справжнього друга; розширити уявлення дітей про дружні взаємини; розвивати уміння вибирати друзів, товаришувати й спілкуватися ,зв'язне мовлення, слухове сприймання, вміння проявляти ввічливість, чесність, порядність; формувати навички культури спілкування, комунікативні вміння; вчити дітей цінувати дружбу та заохочувати бути справжнім другом.
Тип уроку: інтегрований
Тема уроку інформатики: Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
Тема уроку основ здоров”я: Твої друзі. Вибір друзів. Друзі за інтересами.
Практична робота: створення плакату «Захоплення нашого класу».
Мета уроку інформатики: ознайомити з інструментом "Текст" графічного редактора Тих Pаint; сформувати свідомі знання з даної теми; розвивати практичні навички роботи з комп'ютером, мислительні процеси дітей та моторику рук, підвищувати інформаційну культуру учнів; формувати ІКТ- компетентності учнів та ключові компетентності для реалізації творчого потенціалу дітей, навички самостійної роботи, вміння узагальнювати, логічно міркувати; розвивати пам’ять і логічне мислення; виховувати інтерес до предмета шляхом практичної спрямованості матеріалу, що вивчається.
Мета уроку основ здоров”я: з'ясувати зміст поняття «справжній друг»; вчити дітей називати ознаки справжнього друга; розширити уявлення дітей про дружні взаємини; розвивати уміння вибирати друзів, товаришувати й спілкуватися ,зв’язне мовлення, слухове сприймання, вміння проявляти ввічливість, чесність, порядність; формувати навички культури спілкування, комунікативні вміння; вчити дітей цінувати дружбу та заохочувати бути справжнім другом.
Тип уроку: інтегрований
Програмне забезпечення: графічний редактора Тих Pаint.
Обладнання: плакат «Правила дружби», листок А1, ножиці, клей, презентація.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів з усіх інтегрованих предметів.
ІІІ. Повідомлення мети і теми уроку.
Сьогодні на уроці ми поговоримо про дружбу, про друзів, про вибір друзів, про товаришування. Ви дізнаєтесь, хто для вас навірніший друг. Ми одна сім’я і повинні дружити, ніколи не сваритися, а завжди допомагати один одному.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1) Розповідь вчителя з елементами бесіди.
Часто вдома чи у школі можна почути: «Треба дружити, бути дружними, дружно гратися, дружно жити».
Що ж потрібно робити, щоб стати комусь другом? (турбуватися про друга; намагатися зробити для нього щось хороше; не сваритися; підтримувати у скрутну хвилину; радіти за свого друга, поважати його думку тощо.)
За рік навчання ви вже обрали собі товаришів, друзів.
Із друзями ви можете поділитися таємницями, цікаво проводити час. У складних ситуаціях друг завжди поруч, допоможе, підкаже. Із друзями цікаво, бо є багато спільних захоплень, думок.
Чи всі люди мають справжніх друзів?
Чому дехто не має друзів? (Тому що, на превеликий жаль, деякі люди самі не вміють бути друзями.)
Висновок: без друзів важко жити.
«Мозковий штурм»
Учитель запитує в дітей, яким, на їхню думку, має бути справжній друг, які риси та особливості мають бути йому притаманні. Діти по черзі називають ці риси, а вчитель записує їх на дошці. Потім робиться висновок про те, яким має бути справжній друг.
Гра «Верховна рада»
Учитель говорить, що дружба має певні правила, яких взаємно дотримуються люди, які дружать і вважають себе справжніми друзями.
Учитель вивішує написані на плакаті правила дружби.
Правила справжньої дружби
Доцільно пояснити учням, що ви будете зачитувати по черзі кожне правило, а діти мають піднімати руки і голосувати — приймається це правило чи ні.
Можна запропонувати дітям самостійно придумати цікаву форму голосування (наприклад, плескати у долоні, вимовляти якийсь звук тощо). Також можете запропонувати дітям самим придумати власні правила, а потім доповнити створений раніше перелік власними правилами.
Коли правила будуть прийняті, вчитель під їх переліком пише червоним маркером «Прийнято» і заохочує дітей плескати у долоні, вітаючи одне одного з успішним завершенням голосування.
Назвіть ознаки справжнього друга.
2) Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації:
У графічному редакторі можна не тільки малювати, а і писати текст. І сьогодні ви навчитеся це робити.
Для того, щоб підписати малюнок потрібно:
На панелі інструментів знайти і натиснути кнопку «текст». Коли обираєш інструмент Текст, праворуч з”являються кнопки, за допомогою яких можна змінювати значення його властивостей: розмір, колір та вигляд букв.
Для зміни розміру тексу слід скористатися кнопками зі стрілочками.
Фізкультхвилинка.
V. Узагальнення й систематизація знань.
Повторення правил роботи за комп”ютером
Практичне завдання:
Намалюй своє захоплення та підпиши його.
Роздрукуй свій малюнок.
Практична робота
А зараз з ваших малюнків ми створимо плакат «Захоплення нашого класу».
(Діти вирізають та клеють свої малюнки на листок А1)
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія.