Самостійні роботи з таблицями відповідей. 6 клас
Самостійні роботи є одним із видів контролю знань і умінь учнів. Але перевірка їх потребує значного часу. Результати учні отримують в основному на наступний урок. Та цей процес можна спростити і учні можуть в кінці уроку отримати оцінки, або навіть перевірити свою чи роботу товариша. Запропонований спосіб проведення і перевірки самостійних робіт містить в собі ігрові моменти, що сприяє активізації розумової діяльності учнів. Представлені самостійні роботи охоплюють навчальний матеріал 6-го класу. Самостійні роботи з таблицями відповідей є однією із нетрадиційних форм контролю знань і умінь учнів.
Учні отримують завдання, які містять декілька запитань. На дошці чи екрані – таблиці відповідей, в яких до кожного запитання дано декілька відповідей. Одна з них правильна, останні складені з урахуванням можливих помилок учнів. Зліва, у стовпцях таблиць вказано номери завдань, а зверху в рядках великими буквами зашифровано правильні відповіді. Робота виконується в зошитах або на аркушах з полями. На полях учні записують по вертикалі тільки букви, які відповідають, на їх думку, вірним відповідям. Якщо учень не отримав результат, який співпадає з однією із запропонованих відповідей, він робить прочерк проти даного завдання. По закінченню самостійної роботи у учня з’явиться вертикальний стовпчик, який складається з окремих слів чи просто набора букв. Після виконання учні здають роботи і вчитель оголошує їм правильні відповіді. Можна запропонувати учням і взаємоперевірку. При такому виді контролю знань і умінь учні одразу побачать результати своєї навчальної діяльності, звернуть увагу на ті завдання, з якими не справилися.
Розділ І. Подільність натуральних чисел
Варіант І Варіант ІІ
Знайдіть найбільший спільний дільник чисел:
1. 64 і 32 1. 12 і 48
2. 6240 і 900. 2. 960 і 1560.
Знайдіть найменше спільне кратне чисел:
3. 24, 36 і 144. 3. 144 і 180.
Таблиці відповідей:
|
І |
К |
Т |
1 |
64 |
32 |
2 |
2 |
60 |
10 |
30 |
3 |
12 |
4 |
144 |
|
М |
С |
О |
1 |
2 |
12 |
48 |
2 |
60 |
10 |
120 |
3 |
720 |
12 |
2 |
Розділ ІІ. Додавання і віднімання звичайних дробів
Варіант І Варіант ІІ
Розв’язати рівняння:
1. х - 8= 4 . 1. х - 9 = 2 .
2. 4 + х = 6 . 2. х + 6 = 9
Знайти різницю і зробити перевірку:
3. 1- . 3. 1- .
Знайти значення виразу:
Обчислити:
5. 8 + (7 - 6 ) . 5. 5 + 3 - 7 .
Таблиці відповідей:
|
А |
Т |
К |
Ж |
О |
1 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
10 |
9 |
10 |
9 |
10 |
|
М |
А |
Л |
К |
И |
1 |
7 |
11 |
11 |
12 |
11 |
2 |
3 |
2 |
15 |
15 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
|
Розділ ІІІ. Множення звичайних дробів
Варіант І Варіант ІІ
Знайдіть добуток:
Розв’яжи задачу:
3. Ширина прямокутника дорівнює м, а довжина м. Знайти площу прямокутника.
4. Складіть задачу, для розв’язання якої потрібно 80 кг помножити на . Запишіть її. Яка відповідь?
3. Сторона квадрата дорівнює м. Знайти площу квадрата.
4.Складіть задачу, для
розв’язання якої потрібно помножити 30 грн. на . Запишіть її. Яка відповідь?
Таблиці відповідей:
|
О |
Н |
Ш |
М |
1 |
|
|
|
|
2 |
248 |
144 |
186 |
246 |
3 |
|
1 |
|
|
4 |
|
30 |
80 |
13 |
|
К |
Р |
Б |
У |
1 |
|
|
|
|
2 |
234 |
|
3500 |
27 |
3 |
|
|
|
|
4 |
75 |
12 |
17 |
6 |
Розділ ІV. Відношення і пропорції
Варіант І Варіант ІІ
Перевірити, чи правильна пропорція, використовуючи основну властивість пропорції:
1. 2,4 : 0,4 = 1,8 : 0,3. 1. 1,2 : 1,5 = 3,6: 4,5.
Розв’язати рівняння:
2. 0,8 : х = 3,2 : 2,4. 2. 1,8 : х = 0,9 : 0,2.
3. : 2,4 = : х. 3. 5 : 1 = х : 2 .
Розв’язати задачу:
4. З 4 га поля зібрали 122,4 ц зерна. Скільки зерна зберуть із 9 га поля ?
4. За 6 годин поїзд пройшов 362,4 км. Яку відстань проїде поїзд за 8 годин ?
Таблиці відповідей:
|
К |
В |
Б |
О |
1 |
0,72 |
0,96 |
7,2 |
0,54 |
2 |
1 |
90,6 |
9,6 |
0,6 |
3 |
|
|
5 |
1 |
4 |
3,4 |
275,4 |
54,4 |
|
|
Н |
У |
А |
К |
1 |
1,8 |
5,4 |
0,54 |
16,2 |
2 |
2 |
8,1 |
0,1 |
0,4 |
3 |
9 |
|
2 |
|
4 |
7,55 |
271,8 |
483,2 |
|
Розділ V. Додатні і від’ємні числа
Варіант І Варіант ІІ
Записати координати точки М. Початок відліку – точка О.
1. М 1. М
0 1 0 1
Знайти модуль числа:
2. - 56,5. 2. 61.
3. 27. 3. - 12,7.
Позначити на координатній прямій число, протилежне якому дорівнює:
4. – 2,5. 4. 1,5.
Записати найближче ціле число, модуль якого більше даного:
5. – 5,01. 5. - 9,35.
Таблиці відповідей:
|
Е |
Н |
В |
С |
А |
1 |
-5 |
2,75 |
-5,5 |
-2,75 |
5,5 |
2 |
56,5 |
5,65 |
-56,5 |
-5,65 |
565 |
3 |
0,27 |
2,7 |
-2,7 |
27 |
-2,7 |
4 |
-2,5 |
2,5 |
|
|
25 |
5 |
5 |
-5,1 |
-6 |
0 |
-5 |
|
И |
М |
З |
О |
Ю |
1 |
3,5 |
4 |
-3,5 |
2,75 |
-2,75 |
2 |
61 |
6,1 |
-61 |
-6,1 |
0,61 |
3 |
127 |
12,7 |
-1,27 |
1,27 |
-12,7 |
4 |
|
15 |
5 |
-1,5 |
|
5 |
-9,4 |
0 |
-10 |
10 |
-9 |
Розділ VІ. Додавання і віднімання раціональних чисел
Варіант І Варіант ІІ
Обчислити значення суми:
1. -5,3 + (-2,7). 1. -3,1 + (-2,4).
2. -8,8 + 7,5. 2. -4,4 + 6,5.
Виконати віднімання:
3. 7,6 - 10,2. 3. 10 - 18,7.
Замінити віднімання додаванням і виконати дії:
4. 7,62 - 3,4 - (-8,62). 4. 3,12 - 0,67 - 6,6.
Таблиці відповідей:
|
М |
К |
А |
О |
1 |
-2,6 |
8 |
-8 |
2,6 |
2 |
-1,3 |
1,3 |
16,3 |
-16,3 |
3 |
17,8 |
-2,6 |
-17,8 |
2,6 |
4 |
-2,45 |
-5,45 |
-4,45 |
12,84 |
|
Р |
А |
Ш |
М |
1 |
5,5 |
-0,7 |
-5,5 |
0,7 |
2 |
-10,9 |
2,1 |
-2,1 |
10,9 |
3 |
-8,7 |
28,7 |
8,7 |
-28,7 |
4 |
9,05 |
2,81 |
-2,81 |
-4,15 |
Правильні відповіді до варіантів самостійних робіт
Розділ І. Подільність натуральних чисел
І варіант. Правильна відповідь: КІТ
ІІ варіант. Правильна відповідь: СОМ
Розділ ІІ. Додавання і віднімання звичайних дробів
І варіант. Правильна відповідь: ТАКОЖ
ІІ варіант. Правильна відповідь: КАЛИМ
Розділ ІІІ. Множення звичайних дробів
І варіант. Правильна відповідь: ОШМН
ІІ варіант. Правильна відповідь: БКУР
Розділ ІV. Пропорція
І варіант. Правильна відповідь: КОБВ
ІІ варіант. Правильна відповідь: УКНА
Розділ V. Додатні і від’ємні числа
І варіант. Правильна відповідь: ВЕСНА
ІІ варіант. Правильна відповідь: ЗИМОЮ
Розділ VІ. Додавання і віднімання раціональних чисел
І варіант. Правильна відповідь: АМКО
ІІ варіант. Правильна відповідь: ШАРМ