6 клас Презентація до уроку "Множення раціональних чисел"

Про матеріал
Дана презентація до теми "Множення раціональних чисел" можна використати на інтерактивній дошці
Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Множення раціональних чисел6 клас. Богданівська ОЗШ І – ІІІ ступеніввчитель Шадько О. О.

Номер слайду 2

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Хто придумав від’ємні числа?Італійський математик, купець та мандрівник. Множення раціональних чисел

Номер слайду 3

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) 1. Обчисліть: 0,2 · 42,1 · 3 0,7 · 100,5 · 20,25 · 42,4 · 33,02 · 70,24 · 10000,2 · 0,12,7 · 100|5| =|-7| =|0,38| = |- 4,6| = |- 3/7|

Номер слайду 4

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) 2.   Запишіть суму у вигляді добутку:{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}2 + 2 + 25 + 5 + 5 + 5+5-3 + (-3) + (-3) + (-3)- 4 + (-4)

Номер слайду 5

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Множення раціональних чиселhttps://youtu.be/X5 Fsav. Eq5 Xo. Умовимося, додатні числа зв'язувати з словом "друг", а від’ємні числа із словом "ворог", древні вживали цікаве правило множення : Друг мого друга- мій друг (+ . + = +)Друг мого ворога - мій ворог (+ . - = - )Ворог мого друга - мій ворог (- . + = - )Ворог мого ворога - мій друг (- . - = +)

Номер слайду 6

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Щоб помножити два числа з різними знаками, треба помножити їх модулі і перед отриманим добутком поставити знак «-» .5 . 12 = - (|-5| . |12|) = - (5 . 12 ) = - 60 24 . (-3) = - (|24| . |-3|) = -(24 . 3) = - 72 Щоб помножити два числа з однаковими знаками, треба помножити їх модулі (отримаємо число додатне). 13 . 2 = |+13| . |+2| = + (13 . 2) = + 26 = 26 8 . (-4) = |- 8| . | -4| = 8 . 4 = 32 § 28 стор.212

Номер слайду 7

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Визначте знак добутку:https://learningapps.org/4443256

Номер слайду 8

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Множення раціональних чисел. Якщо кількість від’ємних множників парне, то добуток - число додатнє. -3 . (-5) = 15-7 . (-9) = 63 множників – 2, 15 > 0, 63 > 0 Якщо кількість від’ємних множників непарне, то добуток - число від’ємне.-4 . (-5) . (-2) = - 40-6 . (-3) . (-2) = - 36множників – 3, - 40 < 0, -36 < 0

Номер слайду 9

Перевір себе: Обчислити: (-12) ∙ (-3)= (-14) ∙ (+5)=1,8 ∙ (- 4) =(-7) ∙ (-5) ∙ 2= 36-70-7,2705 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4)

Номер слайду 10

Працюємо в парі:1. Обчислити : а) 0,7 ∙ (-8) = б) -0,6 ∙ (-0,9) = в) -0,5 ∙ 6 = г) -2,5 ∙ 0,4 = д) 12 ∙ (-0,2) = е) 0 ∙ (-1,12) = -5,60,54-3-1-2,405 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4)

Номер слайду 11

2. Обчислити :а) 6 ∙ 3 = б) 4 ∙ (-5) = в) (-6) ∙ 4 = г) (-5) ∙ (-3) = д) 4 ∙ (-1) = е) -5 ∙ 0 = ж) з) 0,2 ∙ (-4) = и) (-3) ∙ 1,2 = 18-20-2415-401-0,8-3,65 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4)

Номер слайду 12

3. Знайди значення виразу:а) -2,4 ∙ 2 ∙ (-0,5)= б) -9 ∙ 2 ∙ (-3) = в) 0,2 ∙ (-100) ∙ 3 ∙ =г) 2 ∙ (-3) ∙ 4 ∙ (-5) ∙ 6= д) -2,3 ∙ (-2) ∙ (-8) =2,454-60720-36,85 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) 4. Виконайте множення:№ 1245 № 1248

Номер слайду 13

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) 5.  Який знак має добуток ab, якщо:а) а > 0, b > 0;   б) a > 0, b < 0;   в) а < 0, b < 0;   г) a < 0, b > 0;д) а < 0, b = 0;   е) a = 0, b > 0?

Номер слайду 14

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Домашнє завдання:§ 28, вивчити правила№ 1243, 1246, 1249

Номер слайду 15

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Я узнал (а)... Я затрудняюсь... Мне понравилось... Я научился(лась)... Моё настроение... Хорошего дня!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вайлова Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 березня 2020
Переглядів
4144
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку