Сценаій краєзнавчо-патріотичної гри «Люби й вивчай свій рідний край»

Про матеріал
Зміст гри. За змістом даний творчий проект є інформаційно-ігровим. До його складу входять три основні розділи: 1. Формування життєво-важливих вмінь та навичок. 2. Патріотичні складові. 3.Краєзнавча. Кожен із розділів ділиться на дві частини: теоретичну та ігрову.
Перегляд файлу

Сценаій

краєзнавчо-патріотичної гри

«Люби й вивчай свій рідний край»

Зміст гри. За змістом даний творчий проект є інформаційно-ігровим. До його складу входять три основні розділи: 1. Формування життєво-важливих вмінь та навичок. 2. Патріотичні складові. 3.Краєзнавча. Кожен із розділів ділиться на дві частини: теоретичну та ігрову.

Передбачувані завдання та цілі:

  • навчити орієнтуватися без карти з допомогою місцевих предметів, годинника та сонця, за компасом; визначати довжину кроку при русі в різних умовах,робити найпростіші виміри відстаней на місцевості;[1]
  • поглибити й закріпити знання з географії та історії рідного краю, розвивати пізнавальний інтерес і стимулювати учнів до вивчення краєзнавчого матеріалу;
  • ознайомити учнів із топонімами рідного краю та їх походженням; формувати навички розпізнавати топоніми та наводити приклади;
  • формувати навички ефективної колективної взаємодії;
  • розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, вміння виступати перед аудиторією, аргументувати, доводити; спонукати до самоосвіти та вдосконалення.
  • прищеплювати любов до рідного краю, батьківської хати;

Обладнання: картки із завданнями, фото для фото-запитань.

Перебіг гри

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми гри та перебігу її проведення. Вибір журі та капітанів команд.

Вступне слово ведучого

Ми з вами щасливі люди, адже живемо в чудовому куточку нашої України. Ця давня земля споконвіку славилася волелюбними людьми, що боронили свою землю від ворогів, примножували її багатства щоденною працею. Любов до Батьківщини, рідного краю – це найсвітліші й найвищі почуття. Коли така любов є в серці, тоді людина добра, щира, відважна. Ви, діти, маєте у своєму серці це високе почуття любові, а тому зможете зробити все для того, щоб наш край ставав квітучим, сильним і багатим. А для цього потрібно здобувати знання, багато знати, вміти, бо ж вам будувати майбутнє нашого краю. Тож старайтесь вчитися так, щоб вами пишалися. Ми вирушаємо в захоплюючу мандрівку рідним краєм.

Перша зупинка  «Анаграмна».

Учні мають скласти слово із запропонованих літер. Слова скласти в текст. Зміст тексту приведе до наступної зупинки.

Кириківка – авкиркикі; Шевченка – чавешкне; Сумська -  смакьус; Великописарівський – павипелікорьсйвикис; пам’ятник –ямнатпки; селищна рада – щелниса адра;

Друга зупинка «Фото-запитання».

Пазл, який вкаже дорогу до третьої зупинки (Додаток З)

Третя зупинка«Топонімічна».

Команди витягують по одній картці, де записані питання-тести «Топоніми Кириківки». Час зупинки 3 хв, кількість балів-5).

Питання тести – топоніми села.

  1. Від кого походить назва нашого селища:

А) від назви річки;

Б) селище назвали іменем козака,який першим прийшов сюди;

В)від назви козацького загону;

2. Як скіфи називали річку Ворскла.

А) Вор; Б) Ворскол; В) Ворсклець.

3. Найбільшою притокою Ворскли є:

А); Боромля; Б) Ворсклиця; В) Ворсколець;

4. До складу Майдану входять сучасні провулки:

А) Зарічний, Кооперативний, Шкільний, Гоголя, Кармелюка;

Б) Зарічний, Щорса, Кооперативний, Левадна, Шевченка;

В) , Шкільний, Гоголя,Левадна, Шевченка, Дружби.

5. Вулиця Широка до 2016 року мала назву:

А) Кірова, Б)Леніна, В)Шевченка.

6. Грибки:

А) Пляж на річці; Б) місцева назва вулиці; В) Назва площі.

Четверта зупинка «Історична».

Команди по черзі отримують запитання. Хто першим дав правильну відповідь, отримує підказу,  куди далі рухатися.

1.Сумська область утворилася… року.

2. Сумська область часткова входить до історико-етнографічної території, яка називається…

3. Розкажіть легенду про виникнення назви Кириківка.

4. Селище Кириківка найімовірніше засноване в … році

5. Найвідомішою легендою про річку Ворскла є…

6. Поблизу хутора Маракучка було знайдено рештки…

7. У якому році був створений Гетьманський парк?

8.Автор памятника Тарасу Шевченку, що встановлений у шкільному парку.

П`ята зупинка «Літературна».

Учні складають короткий вірш за поданою римою, кожній команді по 2 рими.

Могильники – світильники.

Гідроніми – ойконіми .

Кургани – вітрюгани .

Село – замело .

Річка – свічка .

Заключне слово ведучого

Дякуємо командам за активність та знання рідногокраю. Проведена подорож довела,що ви дуже добре знаєте свій рідний край. А відомо, щоб по- справжньому любити малу Батьківщину, її треба добре знати, оскільки знання своєї історії не просто збагачує  людину, а й служать своєрідним містком між минулим, теперішнім і прийдешнім поколінням.

 

docx
Додав(-ла)
Горбань Алла
Пов’язані теми
Географія, 8 клас, Сценарії
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку