Сценарій бібліоквесту «Читаємо українську – українські письменники»

Про матеріал
Сценарій бібліоквесту «Бібліотека – територія читання» Бібліоквест «Читаємо українську – українські письменники» мета, якого формувати читацьку компетентність учні, дати зрозуміти дітям, що бібліотека — це храм знань, скарбниця мудрості, навчити дітей любити й поважати книгу, формувати самостійну пізнавальну активність; активізувати цікавість дітей до читання та популяризація вивчення української літератури; розвивати інтерес до художньої книги, сприяти розвитку мовлення та формувати пізнавальний інтерес.
Зміст архіву
Перегляд файлу

 

 

 

C:\Users\Катюша\Desktop\10941457-Декоративная-рамка-старинные-границы-в-редактируемый-векторный-файл.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Михайло Коцюбинський - Біографія (СКОРОЧЕНО) / Бібліотека ...\

 

Пантелеймон Куліш, біграфія: як автор Чорної ради увійшов в ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тарас Шевченко

 

Pin on Фото НАСТЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Дорогою ціною»

«Fata Morgana»

«Тіні забутих предків»

 

«Чорна рада»

«Маруся Богуславка»

«Дівоче серце»

 

«Катерина»

«Наймичка»

«Думи мої…»

 

«Борислав сміється»

«Захар Беркут»,

«Украдене щастя»

 

Перегляд файлу

Сценарій бібліоквесту

«Бібліотека – територія читання»

 

Тема:  «Читаємо українську – українські письменники»

Мета: формувати читацьку компетентність учні, дати зрозуміти  дітям, що бібліотека — це храм знань, скарбниця мудрості, навчити дітей любити й поважати книгу, формувати самостійну пізнавальну активність;  активізувати цікавість дітей до читання та популяризація вивчення української літератури; розвивати інтерес до художньої книги, сприяти розвитку мовлення та формувати пізнавальний інтерес.

Обладнання: ілюстративний матеріал, презентація, канцтовари, картки із завданнями.

Вітаю вас у скарбниці всіх багатств людського духу – бібліотеці. Бібліо-теки існують тисячі років. З давніх-давен їх називали хранителями духовних багатств, джерелами мудрості поколінь, аптеками для душі.  В кожної людини є книжка, яку вона прочитала в дитинстві й пам’ятає все життя. Можна забути автора чи назву книги, але зміст та враження залишаються. Не дивуйтесь, але скільки користі для здоров’я приносить занурення у світ букв і речень. Це свого роду пігулка проти стресу. Настрій помітно поліпшується, душа відбуває в країну фантазій, де не існує зла й розчарувань.

В українській літературі   дуже багато видатних   письменників і письменниць. Україна пишається їми, які були дуже талановитими і мали цікаві та складні долі.  Хто ж вони ці герої української літератури? Пропоную Вам сьогодні протягом заняття здійснити подорож і пригадати найвидатніші постаті літератури.

Вчитель пояснює правила квесту.

Учні поділяються на 4 групи методом жеребкування і обирають лідера групи. Повторюємо правила роботи у групі.

Лідер групи отримує картку – шаблон для оформлення групової роботи (додаток). Протягом квесту група повинна заповнити картку результатами роботи і презентувати завершений варіант наприкінці уроку.

 

 

Локація 1. «Ім’я»

Лідер групи витягує картку на якій написано ім’я письменника і наклеює його до картки – шаблону. Таким чином група дізнається про якого письменника вона сьогодні буде збирати факти.

Картка 1. Михайло

Картка 2. Пантелемон

Картка 3. Тарас

Картка 4. Іван

Локація 2. «Прізвище»

Кожна група повинна обрати прізвище, яке мав кожен з письменників і приклеїти його до картки – шаблону.

Картка 1. Коцюбинський.

Картка 2. Кулиш.

Картка 3. Шевченко.

Картка 4. Франко.

Локація 3. «Портрет»

Кожна група повинна обрати портрет письменника, відповідно до картки 1 і приклеїти його у відведене місце картки – шаблону.

Локація 4. «Роки життя»

Кожна група повинна обрати роки життя свого письменника, відповідно до картки 1 і приклеїти їх у відведене місце картки – шаблону.

Картка 1. 1864 – 1913 рр.

Картка 2. 1819 – 1897 рр.

Картка 3. 1814 – 1861 рр.

Картка 4. 1856 – 1916 рр.

Локація 5. «Факти із життя»

Кожна группа повинна обрати факти із життя своїх письменників, відповідно до картки 1 і приклеїти її у відведене місце картки – шаблону.

Картка 1. Був високоосвіченою людиною і читав дуже багато. Знав дев’ять мов – три слов’янські: українську, російську, польську; три романські: французьку, італійську, румунську; і три східні: татарську, турецьку та циганську…

Літературна кар’єра  почалася з повного провалу. У 1884 р. він написав оповідання «Андрій Соловко, або Вченіє світ, а невченіє тьма». Цю першу спробу молодого автора було оцінено вельми скептично. Після цього він кілька років не робив нових спроб.

Прожив лише 48 років.   

Картка 2. Автор першої фонетичної абетки української мови, яка лежить в основі сучасного українського правопису. Він був першим науковцем, який почав писати українською і першим переклав українською “Біблію”.

З Миколою Костомаровим подорожував Західною Європою.

Був учасником організації «Кирило-Мефодіївське товариство», за що його арештували та повернули до Санкт-Петербургу, де його майже 3 місяці мучили та катували на допитах.

Картка 3. Був талановитим художником - він створив понад 1300 картин, із яких до нашого часу збереглися понад 800. До власних творів поет створював ілюстрації, любив малювати автопортрети.

Сумно, але за все своє життя прожив в Україні лише 15 років. На чужині тужив за Батьківщиною, неодноразово згадував рідну землю у своїх віршах.

 

Був не високого зросту – трохи більше 164 см.

Картка 4. За 40 років активного творчого життя написав понад 6 000 творів загальним обсягом понад 100 томів. Кожних два дні з-під його пера виходив новий твір.

Мав колосальну пам’ять – знав 14 європейських мов, міг майже дослівно повторити товаришам годинну лекцію вчителя; знав напам’ять усього «Кобзаря».

Відомий своєю любов’ю до вишиванки, яку вдягав і в будні, і на свята, тим самим ставши зачинателем нової моди – адже став першим українським інтелігентом, який поєднав сорочку з українським орнаментом із європейським костюмом-трійкою.

Локація 6. «Твори»

Кожна група повинна обрати твори свого письменника, відповідно до картки 1 і приклеїти їх у відведене місце картки – шаблону.

Картка 1. «Дорогою ціною», «Fata Morgana», «Тіні забутих предків».

Картка 2. «Чорна рада», «Маруся Богуславка», «Дівоче серце».

Картка 3. «Катерина», «Наймичка», «Думи мої…»

Картка 4. «Борислав сміється», «Захар Беркут», «Украдене щастя»

По завершенню заповнення шаблона-картки кожна група презентує свою роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури

1. Джерело: https://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-pro-mihayla-kotsyubinskogo

2. Джерело: https://naurok.com.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бібліотека – територія читання

Номер слайду 2

Читаємо українську –Українські письменники

Номер слайду 3

Локація 1«Ім’я письменника»

Номер слайду 4

Локація 2«Прізвище письменника»

Номер слайду 5

Локація 3«Портрет»

Номер слайду 6

Локація 4«Роки життя»

Номер слайду 7

Локація 5«Факти із життя»

Номер слайду 8

Локація 6«Твори»

Номер слайду 9

Презентація роботи

Номер слайду 10

«Читайте! Нехай не буде жодного дня, коли б ви не прочитали хоча б однієї сторінки з нової книги» К. Паустовський

zip
Додано
4 листопада
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку